Gå til innhold

tips til hvordan å si det til familie!??(besteforeldre som GLEDER seg stort)


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

er altfor tidlig for meg å si noe ennå (kun 4 uker på vei),men kunne tenkt meg å ha lagt en plan for dette.:) noen som har noen morsomme tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

reis til dem og si at de skal få et nytt familiemedlem i 2008. eller vente til ultralyden er gjort så viser du fram bildet av krabaten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt koselig å ha et UL- bilde å vise fram:) Du kan evt bestille time til tidlig UL privat. Det gjorde jeg, så nå har jeg et bilde av en liten krabat på 9 uker;) Tenkte å vise fram dette når jeg forteller mamma og pappa til uken:) De får vite litt tidligere..

Vennene skal vi fortelle i 13 uke har vi bestemt oss for, da reiser vi nemlig på tur sammen i anledning en bursdag (vi blir 12 stk:)). Så da tenkte vi annonsere det under middagen, og kjøpe en flaske sjampanje (alkoholfri til meg da..)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde med kake til besteforeldrene mine og refererte til dem som oldeforeldre i 5-10 min utter før de skjønte hvorfor jeg kom på besøk sånn plutselig. da begynte mormor å felle gledestårer og morfar feiret på sin måte med å ta meg i hånda å legge igjen en karamell.

 

hadde med mamma. gubben kunne ikke være med på grunn av jobb. jeg fortalte tidlig til nærmeste familie. cirka i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skrev et kort fra den lille vi. Til mormor og morfar/farmor og farfar! Og så skrev vi at det var en hilsen i fra den lille, hvor stor h*n var og at h*n gledet seg til å se dagens lys og til å treffe de. Fikk også med termin og litt til på kortet. Det fikk frem tårene til alle, og har hørt nå etterpå at dette syntes de var utrolig koselig. De har alle kortet og leser det med gjevne mellomrom.

 

Suksess her i gården iallefall! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...