Gå til innhold

Blir så frustrert og lei meg.. Angående BF såklart..

desember-nurk=)

Anbefalte innlegg

Jeg liker å være godt forberedt, og tenker mye på alt baby-utstyr som skal handles inn. Har ikke termin før i desember, men vil ikke stresse med alt i siste liten heller.

Jeg og BF har sånn passe god kontakt med hverandre og han sier nå at han begynner å glede seg til den lille kommer. Det er veldig positivt!

Han er fast bestemt på delt omsorg når den tid kommer (jeg må si jeg er skeptisk), og det betyr at vi må dele på utgiftene.

Selv er jeg student og har ikke så mye penger. Mammaen og pappaen min har sagt at de vil kjøpe barnevogn til babyen, kjempesnilt av de!

Vi har funnet den perfekte vognen som vi skal kjøpe og mamma og pappa driver nå og skraper sammen penger for å få råd til den.

Fornøyd sender jeg mld til BF og sier at nå er snart vogn i boks og han kan godt være med i butikken og se på vognen og se om han liker den.

Da får jeg svar tilbake at vi trenger en barnevogn hver!!

Siden han kjører de bilene han kjører ( sportsbiler, som regel 2-seter)

så har han ikke plass til barnevogn i bilen, og han må derfor ha egen vogn hjemme hos seg. (Vi bor forresten 10 min unna hverandre)

Har akkurat overtalt han til at han ikke trenger å kjøpe bilstol da jeg allerede har fått tak i en fin, brukt en. Han mente vi trengte en hver av det og!

Er det bare jeg som stusser over dette??

Syns liksom det er så fælt å tenke på at mamma og pappa spinker og sparer for å gi meg en barnevogn også drar han og kjøper en splitter ny en som han skal ha stående hos seg selv fordi han ikke får plass til en barnevogn i sportsbilene sine..

Fortsetter under...

vel om han betaler tingene selv så la han kjøpe det, da slipper du å sende med ting og være redd han er uvøren og ødelegger det tenkte jeg først nå, men du sier jo dere må dele utgiftene for å få råd til alt.. har du søkt engangsstønad? du er ikke nødt å gi han delt omsorg og da får du jo den stønaden og slipper bekymre deg for om han legger i eller ikke, han kan jo få delt samvær fordi om han ikke har delt omsorg:) samvær annahver uke kan han ikke ha før ungen er to år uansett.. bare noe tanker/råd:) håper dere finner en løsning;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...