Gå til innhold

Hvordan skal jeg orke dette?


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Er så forferdelig dårlig. Orker rett og slett ingenting. Og dette går ut over min sønn på 2,5 år og han jeg bor med. Og i morgen skal jeg begynne på jobb igjen etter ferein. Blir kvalm bare å tenke på det. Jeg kan umulig vært så dålig med førstemann. Da hadde jeg husket det. Er dette vanlig? Har tatt litt jern fordi jeg hadde lav blodprosent med han første. Litt har det hjulpet, men ikke nok for å få litt overskudd. Alt er et ork. Noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det og, er ikke så kvalm men sinnsykt slapp og trøtt. Blir noe uggen hvis jeg blir veldig sliten (noe som ikke skal så mye til). Begynner på jobb i morgen ,skal være der kl 7, gruer meg. Sist var det så ille at jeg måtte gå å gjemme meg på do, plutslig hadde det gått 20 min. I tillegg det til det har jeg en ganske tung jobb, med en del bæring og løfting og gåing på betong gulv i 8,5 timer. Gleder meg ikke i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har det likedan.. Men det er LOV å ha det sånn, husk det er mye som skjer inne i kroppen din:) Og det er faktisk helt greit å be om sykemelding:) For meg hjelper det å gå turer, gjerne når det er kaldt og det regner.. Høres tragisk ut, men det er det eneste som hjeloer på kvalme og tretthet til meg.. Har gått noen mil de siste ukene ja! Med gummistøvler og regnjakke har jeg trasket i vei..Mannen min tror jeg har blitt gal! Må bruke litt tid på å manne meg opp, men formen er 10 ganger bedre når jeg kommer hjem:) Det var nå mitt tips, men alt er jo individuelt! Lykke til i allefall, jeg føler med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Kjempe kvalm og svimmel. Var ikke sånn med de andre. Jeg skal begynne i jobb i morgen etter ferien og gruer meg jeg og. Vil helst ikke si noe enda.

Jeg skal bestille meg time hos gynekologen min og høre hva hun mener. Jeg har mistet 5 ganger før. Vil ikke risikere noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv nå. Be om en sykmelding. Du skal ikke gå rundt med dårlig samvittighet for Kevin, et svangerskap går over i løpet av 9 måneder en søster eller bror er for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen. Skal til legen på tirsdag. Får se hvordan dagen på jobb går i morgen. Skal fortelle det til sjefen. Vet at jeg antagelig blir møtt med forståelse. Men jeg har sagt at jeg skal begynne å jobbe 100% fra september. Har jobbet 80% til nå. Var veldig dumt det nå siden jeg ble så fort gravid. Hadde regnet med at det tok litt tid. Uff kommer til å føle meg helt teit i morgen. Skal ha lønnsforhandlinger med sjefen også snart. Er vel ikke det beste argumentet å starte med at enn er gravid. Men skal selvfølgelig ikke ha noe å si. Han har jo sagt at han gjerne vil beholde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det kjempegodt- jeg venter nr 3. og sliter med det samme. Er utrolig sliten og trøtt og kvalm- mye mer enn de to forrige gangene.

Har vært på jobb noen dager etter ferien, litt opp og ned men stort sett ikke noe ok.

Jeg tok blodprøver ang jernlager og de viste mangel, så nå er jeg i gang med ganske store jerntilskudd- gleder meg til det virker men ulempen er at jeg har blitt enda mer kvalm av tablettene..

Jeg har ikke snakket m legen ang sykemelding, men har vurdert det for dette er pyton. Men- jeg håper det "bare" er ca 1 mnd igjen før det værste gir seg (er i uke 11).

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...