Gå til innhold

Mener ikke virke kjiip, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i Gøteborg på ferie og på vei hjem i påvente av ferge i Strømstad måtte jeg innom butikk og kjøpe mer mme. Tenkte det var greit med NAN ferdigblandet i kartong, og pris? 6,50 svenske kroner!! Latterlig billig, måtte plutselig gruble over hva de koster hjemme og oppdaget på butikken lørdag at i Norge koster de f.eks 10,50 på OBS, vet ikke om det er stor forskjell i andre butikker i Norge. Men det er da litt av en forskjell? Tenkte jeg skulle hamstre inn i Strømstad (he, he, ekte flesketur..), men det var sannelig noen andre smarte mødre som hadde kommet meg i forkjøpet, det var bare en kartong igjen! Men i hvert fall, tips til andre som skal på tur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, godt tips!

det er jo en kjempeforskjell!

Skrevet

Jeg er sikkert en av de damene.. Hamstrer ferdig NAN i sverige hver gang vi er der.. Supert å bruke på turer etc, så jeg har et flott lager i matboden i kjelleren!!! - Pulver NAN er ikke så stor forskjell på, så det gidder jeg ikke hamstre..

Skrevet

Nei, jeg "tente" litt da jeg så prisen på ferdig NAN, og tenkte jeg skulle hamstre pulver i stedet, men som du sier, ingen stor forskjell der. Da syntes jeg du er en smart dame! Dessverre bor jeg på sørlandet og er ikke på de trakter så ofte, men neste gang jeg skal får jeg gi en "heads up" til deg, slik at du ikke hamstrer alt før jeg kommer... :)

Skrevet

Jeg lover å ikke ta alt, men la det bli igjen litt slik at det er igjen litt til deg også!!

- Jeg har tilfeldigvis sjekket prisene på ferdig NAN i Danmark også, og det er ikke avskrekkende priser der heller, når man regner over til NOK.. - Så du kan jo ta fergen over til Danmark om det er nærmere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...