Susan*lillegutt og mini* Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Mini er straks 4mnd,og har ammet frem til nå,fått en flaske på kvelden etter storebror er i seng,hvis ikke er det bare sutring og styr for jeg har ikke mye melk på kvelden. Men iste 2 døgn har han ikke villet spise om natten,selv om han hyler etter mat,legger han til brystet med virker nesten som har vegrer seg.. =( samme på dagtid,så nå har han faktis fått en flaske allerede,bruker jo ikke få før i 19-20 tiden,men kunne jo ikke la han gå sulten heller,han nektet å spise pupp,spiste bittelitt,før han begynte å hylskrike.. huff..føler meg litt..ja..vet ikke hvordan jeg skal si det,men føler meg tom...vil så gjerne amme,men vi hadde en del problemer i starten med ammingen,han bare tullet,også gikk det bra,også nå er det bare tull igjen.. huff..jeg som hadde så lyst å fullamme han også til 6mnd,men syakkars han må jo ha mat uansett om jeg vil amme eller ikke. Men tror også kanskje det kan være litt pga medisin han får,tror han blir kvalm av det,har gulpet fryktelig mye i det siste uken,og før han starter hadde han nesten ikke gulpet på 2 uker...idag har han ikke fått medisin,og skal ikke få i uken som kommer,så skal vi se hvordan det går, er bricanyl han får mot hoste (astma) så skal se om han hoster mere nå eller ikke,og om han blir kvitt kvalmen og kanskje spiser mer pupp.. jeg legger han til puppen uansett hele døgnet,er opp til han selv om han vil spise eller ikke..hvis han ikke spiser får han flaske med MME,men tror jeg må frem med pumpa om jeg skal hodle produksjon ved like. huff..bare et lite hjertesukk fra meg..bare litt fortvilet idag. Mange klemmer til dere alle og ha en fin dag videre=)
VinterSol+2 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 hm.. du skal ikke prøve noen av disse ammehjelperrådene om å bruke ammesmykke etc, da, for å se om han kanskje bare begynner å bli litt utålmodig ved puppen? er mange barn som får litt "mark i rompa" etterhvert som de gror til..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 I natt har han tatt puppen=) Jippi =) men kuttet ut medisin igår,snakket med legevakta og skal til fastlegen idag,han fikk 2 flasker med MME igår,det måtte han ha,hvis ikke hadde han ikke fått mat,og mat må man ha =) Men inatt var det ikke noe tull,spiste og la seg for å sove igjen,jippi=) Så ser kanskje ut som han reagerte på medisin han fikk..at han var kvalm og uvell i magen pga det..men får se om han kanskje får noe annet idag..han sluttet jo nesten å hoste med medisin,men ble jo derimot verre på andre ting, bla. gulp,oppkast og urolige netter.. men får se hva som skjer.han er ikke noe særlig sur idag heller =) ja,hva er ammesmykke..aldri hørt om før.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå