Gå til innhold

litt intimt spørsmål...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen av dere som har mistet sex lysten??? jeg har verdens beste kjæreste som sier han forstår at jeg ikke har så lyst på sex siden jeg er kvalm og uggen hele tiden. men jeg syns jo så synd på han. jeg orker nesten ikke at han rører meg. snufs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*skriver under på den* !!! Men det går over.. De siste ukene har vært helt forferdelige, har følt meg kvalm og oppblåst og rett og slett veldig usexy;) Men i dag kom lysten plutselig tilbake! To ganger til og med;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange av oss :) hehe.. Jeg er innom fra 2 trimester.

vi har egentlig ikke snakket så mye om det, men jeg tviler egentlig på at han tenker så mye på det. det er mye som svirrer i hodet på oss nå, og det er vell langt fra sex.

jeg er 13 uker på vei idag og vi har ikke hatt sex enda (siden jeg fant det ut i uke 2+2, og prøver hardt å ikke ha noe dårlig samvittighet for det. Men jeg merker den siste uka at nærhet er noe jeg mer å mer trenger nå, så da blir vell den overgangen naturlig om ikke så lenge.. :)

Ikke ha dårlig samvittighet for det! det kommer seg, i verste fall sakte men sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la han lese svangerskapsboken for fedrene.(den du får hos legen)..! her står det veldig mye om akkurat dette.. orker ikke tanken på sex enda jeg heller... så jeg bare slengte boka på bordet og ba han lese litt i den for det er utrolig vanlig at det er slik med oss damer i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...meg også...! Det er absolutt ingen gnist i hele tatt, ganske frustrerende selv om samboer sier han forstår...

 

Hvor langt er dere på vei?

(og veldig interessert i å vite når det går over, du Anonym :-P )

 

Jeg er ferdig med 9 uker, ikke vært kvalm en eneste dag da, men likevel uvel og trøtt.Hadde nesten forberedt meg på 7 måneder til med null sexlyst men ser håpet av lys i tunnelen! :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg føyer meg inn i rekken. Er 10 uker nå.

Det jeg husker fra sist, det kan vel ha bedret seg før, men den siste tiden var sexlysten sinnsyk :0) Det var faktisk mer sexlyst da enn til vanlig....

Det er vel disse hormonene :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var meg som startet tråden. :)

 

jeg er 9+0 i dag. å dette har pågått i to tre uker nå...

 

han har lest i svangerskapsboken, å han skjønner jo at jeg ikke orker sex når jeg er kvalm stort sett hele døgnet.

 

men vi er flinke til å være nær hverandre. sover middagslur sammen og dusjer sammen ofte. det hjelper litt. :) å vi har ikke sluttet med å sove nakne. tror det er viktig. må bare passe på at han ikke tar på magen min eller har dårlig ånde. for da bli jeg enda mer dårlig. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...