Gå til innhold

Jeg mener at jeg har hatt en SA.....


MineNydeligeBarn

Anbefalte innlegg

På fredag begynte jeg å blø litt friskt blod, og det fortsatte til i dag. Å nå blør jeg veldig mye, og det kommer også klumper når jeg er på do. Betyr dette at jeg kanskje slipper utskraping og at kroppen ordner opp og får ut alt selv nå tror dere???? Skikkelig trist, men har vært på kontroll og vært mye tull de siste to ukene, så nå vil jeg bare at jeg skal bli ferdig med dette og komme meg videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du blør mye og det kommer klumper er ikke det det samme som at det ikke er igjen rester. Du må gå til legen, det kan bli infeksjon hvis du er uheldig. Ps klumpene som kommer ut behøver IKKE å være fosteret. Dette er en alminnelig misforståelse. Det kommer ann på hvor langt du er på vei. I begynnelsen er det rett og slett den fete livmorslimhinnen. Jeg er enig i at du mest sansynelig har hatt en SA, men mange har opplevd styrtblødninger som har gått bra også. Derfor er det MEGET viktig at du forlanger ul igjen for å slå fast 100 prosent sikkert at det ikke er et levende foster der før du har en eventuell utskrapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal ringe legen i morgen. 1.ul fant de ikke hjerte, men fosteret var så stort det skulle være i følge min regning. 2. ul, fant heller ikke hjerte, men fosteret hadde vokst det den skulle den uken. Han så at jeg hadde lettblødende livmorstapp eller noe sånn + litt blodansamling rundt livmoren. men siden jeg blør så mye nå, så vet jeg at det ikke har gått bra... skikkelig vondt har jeg også........

men men, får ringe i morgen å høre hva de sier........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi opp håpet! jeg hadde det så og si likt og var sikker på at jeg var i ferd med å miste iallefall 1 av de 2. Gråt hele natta til jeg fikk ultralyd dagen etter, men de var jo sprell levende. ikke ta sorgene på forskudd! det har jeg lært... mirakelbabyer er det mange av! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skriver du ja att du blør friskt blod.da skal du slippe å svare under den andre tråden.

 

men du må på UL for å se om det er evt. rester e.l ett bankende hjerte,håper på det siste!!

 

lykke til!!

 

hvor gammel er ditt andre barn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er en trist dag for meg.... Var på ul, der fikk jeg svar på det jeg i grunnen allerede visste, men ikke ville tro. Der var bare litt rester igjen, ingen gullklump. men slipper utskraping for der var nesten ingenting igjen. Fikk en tablett som skal få ut resten. Heldigvis går det sin gang og at jeg ikke skal ha utskraping, etter å ha blødd vannvittig mye i går trodde jeg at noe var alvorlig galt. Besvimte og ble svimmel hver gang jeg beveget meg. Men nå blør jeg ikke så mye, og føler meg bedre. Men har noen vannvittige menssmerter, men det ga de beskjed om at jeg ville ha. Alle de klumpene som kom i går var rester fra det som kunne blitt et vakkert barn. (og det var mange klumper hele dagen, sorry detaljene). Men men vi vet at vi kan få barn, det er jo bevist siden vi allerede har en gullklump på 2 år.

 

Noen som vet om det er greit å bruke o.b etterhvert? helt pyton å bruke bind.... De sa ikke noe om hvortid en kan prøve igjen, og ser her inne at folk har fått forskjellige svar, men da satser jeg på å kjøre på når jeg slutter å blø. Gir ikke opp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da vennen:(

fikk samme beskjed idag jeg å iom att hcg verdien har gått betraktelig ned.

skal på ul imorgen for å sjekke.

vet hvordan du har det:(

 

har en gullklump på 17 mnd vi å,heldigvis!!

 

jeg ville ventet en mens.jeg gjorde ikke det noen av de gangene jeg mistet,å da gikk det samme veien igjen.

nå skal ikke vi prøve på noen mnd hvertfall,håper vi får utredning først.

 

lykke til videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med o.b da, tror du det er greit å bruke det etterhvert, eller skal alt ut liksom.................

off, tre ganger, stakkars deg....

Vet hvordan det er å miste en gang, men tre ganger........ Det burde ikke være lov. Jeg vil nok prøve nokså kjapt, men blir nok til at jeg venter på mensen en gang ja. Begge gangene jeg ble gravid var planlagt, og begge gangene skjedde det den måneden vi prøvde. så håper det går like greit neste gang... Lykke til i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det kan være med å skape infeksjon,men kanskje etter 1 ukes tid?

vet ikke altså...

 

pyton med bind hvertfall:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...