Gå til innhold

Hvillen "mine første år" - babybok har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til første kjøpte jeg (eller har) "min første minnebok".

Er ikke fornøyd med den.

Nå har jeg kjøpt noe som minner mer om babyalbum. De første sidene er laget for fødsel og dåp. I tillegg til litt annet småtterier som første ord og andre første ganger som bla krabbing, gå etc.

Så er resten bare blanke ark. Har limt inn bilder fra ul, og magebilder, og skrevet litt småtterier.

Senere blir det limt inn bilder, og skrevet ned det vi synest er viktig å få med :)

Står mange romme sider i boken til eldstemann fordi de ikke "paset" oss.....

Tenkte jeg skulle lage den selv når man engang får barn. Scrapper jo endel, og planla å "låne" de beste ideene fra babybøkene. Bli jo mere personlig på den måten. Skal også ta vare på avisesne fra den dagen de ble født, så kan de se senere hva som skjedde i verden den dagen.....

Vi har "Min egen minnebok" fra Sandviks forlag. Det var bestillingslapp til den i Spedbarnsboken vi fikk på klinikken.

Den er kjempefin - og vi kommer til å kjøpe den til lillebror i magen også. Fikk den anbefalt av min svigerinne som har den til sine unger også.

Den har ISBN 82-7106-251-4

Jeg scrapper selv :)

Har lagd av positiv test, UL bilder og holder nå på med magebilder.. Skal også lage "standardsider" som de som finnes i vanlige babyalbum... Slektstre, Tannoversikt, Vekstoversikter osv :)

Veldig gøy å holde på med =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...