Gå til innhold

Trenger sårt hjelp - helt i villrede her nå ( snufs)


Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Testet svakt positivt både i går og dagen før dette med billigtester og QR. Strekene var svake, men veldig tydelige.

 

Skulle teste for morro skyld i dag igjen med CB, hadde drukket ca 2 liter vann og et par kopper te rett før. Testen ble så godt som negativ, kunne skimte en strek til, men mulig det bare var innbilning. Kan det være slik at jeg ikke er gravid alikevel...???

 

Tok 5 tester før denne som viste en svak strek??

 

Håper noen kan gi meg noen råd, skikkelig lei meg nå.. Går bare rundt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Håper jeg fremdeles kan være gravid

 

Setter veldig pris på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ble testen ikke positiv etter 2 liter vann og et par kopper te. I alle fall ikke hvis den kun var svak dagen i forveien. Selvfølgelig er du gravid når du får positive tester. Stopp å plage deg selv nå. Ta en CB digital om et par dager i MORGEN URIN. Og det vil helt sikkert skinne mot deg at du er GRAVID. Da får du det svart på hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Miss Misantrop - godt å snakke med noen som kan komme med litt gode råd. Ble helt satt ut, men vanskelig å tenke rasjonelt nå..

 

tusen takk for positiv tilbakemelding, Det satt jeg veldig pris på..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp- en strek er en strek:) Sånn som det var til meg tok det to dager før jeg fikk en tydelig strek på CB.. Jeg kunne bare skimte en svaaak strek før det:) Ikke bekymre deg! Du er gravid:) All væsken har bare tynnet ut hcg- nivået i urinen din, så ta en ny med morgenurin i morgen ja, da er det i boks;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for positiv tilbakemelding anonym. Setter pris på det. Er så utrolig glad for denne siden her.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare svake tester. Var såvidt jeg kunne skimte streken, men gravid er jeg:) unngå å drikke så innmari mye før du tar testen, og husk å bruke morgenurinen! Da blir ikke urinen så utvannet, og du får nok kanskje en litt tydeligere test:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det skal jeg gjøre. Har du fått mer tydelige streker som tiden har gått, eller er du også helt i begynner stadiet? Drakk jo 2 liter vann, to kopper te , en kopp kaffe og et glass melk tidligere på dagen, tok vel testen den 6 eller 7 gangen jeg tisset i dag, sier seg jo selv, men godt å få det bekreftet av andre også.. takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...