Gå til innhold

Da ser det ut som om jeg må rykke tilbake til start...


aaha

Anbefalte innlegg

har brukt de to ukene jeg har visst om graviditeten til å engste livet av meg for at noe skulle være galt. Tok derfor en hcgtest på jobb på freda, og den var altfor lav til i uke 8 å være. Så i går ble det ultralyd og de så kun en liten sort klump, som hvertfall ikke er et embryo i uke åtte. Ble sendt hjem med tabletter.. Nye blodprøver viser en hcg som holder seg stabilt.. derfor må jeg vente i to lange dager til, før å ta en ny test, før de får konstantert sikkert at det ikke har gått som det skulle... er så uvirkelig, og så fælt at dette som jeg har hatt mareritt om skulle skje, faktisk skjer meg nå. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut tida jeg må vente på ny mens, og kanskje flere før jeg blir gravid igjen...;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit. Men det er ikke over før det er over. Og vi får x alt vi har for at det har gått bra. Skjønner at det blir tungt å prøve på igjen, men jeg er sikker på at du får hentet styrke til det når det bare har gått litt tid. Ta godt vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha... har egenlig ikke noe håp mer, så det eneste jeg håper på nå er at tida til neste gang går fort... hadde så mange ting jeg gleda meg til, vårbarn og alt. snufs snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo hende du er kortere på vei da??

håper det er bare det!!

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,sniker meg inn her jeg. jeg var på tidlig ul pga smerter.i følge siste mens skulle jeg da være 8 uker på vei,men på ul var det bare en plomme sekk,kunne ikke engang se om den lå i livmora el eggstokken.. uka etterpå så de plommesekken i livmora men ikke noe foster.. er nå 32+5,så jeg var knapt 4 uker på vei på første ul. får håpe det er det som skjer med deg også,uansett lykke til!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntrende ord. Men har liksom ingen følelse av håp, siden hcg er veldi lav. Hvis det skulle vise seg å være graviditet i mye tidligere uke enn antatt, skulle hcg vært stigende raskt. forrige onsdag 1550, fredag 1959, søndag 2050. Det er i følge alle kilder og lege ikke normalt. Skulle nesten ønske prøvene var sterkt fallende, så jeg slipper å slite med tanker om at det kanskje kanskje blir gjort en feil i morra... har så lyst til å knipse meg to måneder frem i tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk å nettopp beskjed att hcg min var fallende,fra ca.2000 til 500:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så trist. Det er så sjokk, selv om man har vært redd for at det skal skje. Hvor langt på vei skulle du være? har du tatt ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja på tirsdagen,men så så lite,skal tilbake onsdag

skulle vært 7+2:(

 

råtrist,å sjokkerende vær gang det skjer:('

 

neste gang MÅ det da gå bra for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det skjedd flere ganger? den tanken er uoverkommelig for meg nå, når det går galt en gang skla det hvertfall ordne seg neste gang, og fort.. det er jo det eneste som betyr noe akkurat nå føles det som... lykke til da. skjønner ikke helt hvordan de kan vite om det er dødt eller for få uker til å se noe, håper bare jeg slipper å vente lenge, at jeg kan begynne på ny frisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.gang nå

 

så lurt å vente litt,angrer meg for att vi var så ivrige med å bli gravide så fort.

 

tror det er lurt att kroppen får komme seg litt først...

 

håper alt går bra med deg neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! funnet ut noe mere?

er spent på hvordan det går med deg...

 

klemmmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen! stakkars deg som har opplevd det tre ganger... men hvor lenge ventet du mellom hver gang? skal det ikke være nok med en mens?

 

Har vært til ul idag igjen, og nå er jeg reddere enn noen gang. Har jo vært kjempetrist for at det ikke har gått bra denne gangen, og kun fokusert på at det jammenmeg må gå fort til neste gang jeg blir gravid. Og så viser det seg at legen vil at jeg skal ta utskrapning i stedet for piller, fordi de tror det er noe patologisk. dvs de vet ikke om det er utenfor livmoren eller ikke, og det er ikke noe anlegg til foster, bare en klump. da kan det visst bety mye, at det er noe unormalt, eller at det er utenfor livmoren. i så fall må de gå inn gjennom magen, og kanskje fjerne en eggstokk. og da kan det hende at den ene jeg har igjen ikke vil virke, hvis det var det som skjedde med den første. Nå er jeg kjent for å ta sorgene på forskudd, men det at legen sa alt dette og derfor vil ha en utskrapning, gjør at jeg nå er livredd for å få vite med tid og stunder at jeg aldri blir gravid. Det er bare en så utrolig skremmende og fjern tanke... ;-(. Og så øker vel selve utskrapningen sjansen for komplikasjoner og? Blir ikke noe morsom dag i morra... håper din blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff da:( nei det var ikke noe gøy å høre,nå gruer jeg meg til imorgen,var noe rart med sv.skapet mitt å mente hun,huff:(

 

håper jeg ikke får samme nyhet

'lykke til imorgen,håper alt går bra!!

 

trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med deg i dag? har hatt utskrapning idag, hjemme igjen og litt trett, men godt å være ferdig med det... de trodde det var embryo de fikk ut, så da krysser jeg fingra og håper det ikke sitter utenfor livmora, skal ta nye blodprøver på freda. Er liksom litt nummen nå, bedre enn å grine hele tida ihvertfall;-) håper du har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...