Gå til innhold

Lurer på om jeg kan være gravid...


Lova

Anbefalte innlegg

Har vært gravid 2 ganger tidligere,

men har glemt mye av hvordan det var...

Husker bare at sist gang hadde jeg noen vanvittige magesmerter som startet ca 1 uke etter EL.

Jeg venter mns om en uke, men har hatt voldsomme murringer nederst i magen, og innimellom oppover i lysken på begge sider.Noe som er "nytt" er at jeg har veldig vondt nederst i korsryggen(det har jeg ikke hatt så tidlig før, heller ikke en uke før forventet mns).Ellers flyr jeg på do hele tiden og er i et vanvittig humør.

Er trøtt og uggen.

Er for tidlig å ta en test.

Er bare så spent.

Har ikke forsøkt å bli gravid, men hadde sex rundt EL, og nå håper jeg litt, egentlig....

Noen som har hatt det som meg så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet med kvalme og mensmurringer og den følelsen av at mensen snart kommer...fikk blødninger men dette har gått over...

 

Nå er jeg ca 10+3 uker på vei og tror jeg testet pos på grav test da jeg var ca 3+2 uker på vei...Tidlig ja, men kan jo godt hende jeg testet når jeg var 4+3 da...er litt usikker på EL og hvor lang syklus jeg har...

 

Men ta en test så får du svaret, dukker ikke mensen opp og du har fått neg test prøv igjen om noen dager... forsatt ikke noen mens og neg test. dra til legen=o)

 

Lykke til da=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse murringer og ekstremt vondt i korsryggen. Hadde ikke det i mine forrige svangerskap. Høres jo ut som dette er tegn på graviditet ja.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...