Gå til innhold

Valg mellom sykehus..

Anbefalte innlegg

Har papirene mine i Haugesund så vil automatisk komme dit når fødselen nærmer seg. Men kan jo også skrive meg over til både stord, stavanger etc etc...

Hørt mye positivt og negativt om sykehuset... Sure jordmødre, hektisk personell "sterilt" upersonlig.. Men dyktige leger/pleiere/jordmødre, up to date når det gjelder medisinsk/kirurgisk behandling. Tar keisersnitt om nødvendig osv.

Alt dette er vel og bra, men for meg er det like viktig at min forlovede skal få ta del i alt han vil være med på, og for meg kommer det ikke på tale at han skal sendes hjem etter fødsel eller ligge over hos kompiser/hotell etc. Han skal sove attme meg og bebien og få lov å oppleve alt like nært og kjært som meg selv.

Noen som vet om man får "ønsket" sitt oppfulgt hvis man skriver dette som en viktig fotnote i ønskebrevet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10004523-valg-mellom-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp født på haugesund sykehus. Og jeg vil bare skryte av de!

De er helt fantastiske...ja det er noen sure jordmødre...men det er det overalt=)

de har familierom, og mannen min har sovet sammen med oss=)

Det bare ringer du å ber om familie rom så reserver de ett til dere=)

Det er iallefall det som er vanlig. Du kan også bo på sykehus hotellet vist det er åpent, da er det pleiere rett ut i gangen hele døgnet=)

Min opplevelse var bare positiv og eg var negativ i utgangspunktet=)

Lykke til=)

Takk skal du ha:)

Jeg tror nok det blir hgsnd på oss. Skal til ul hos lege nå snart og vil da snakke litt med han ang flere ting som ønskeliste og hva man kan forlange når man ligger der etc.

Jeg har hvertfall ikke lyst å miste kontrollen over fødsel og slikt og bare bli den som "ligger" der og presser.. Jeg har behov for å kunne være "ovenpå" hele veien. Så får heller pleiere jm etc se stygt på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...