Gå til innhold

Wii - super trening for oss med dårlig disiplin...

Anbefalte innlegg

Jeg leste om Nintendo Wii på skravle, og tenkte "hvorfor ikke prøve". Jeg har hatt treningstørke i ett år - kommer meg ikke ut, både pga tid og at jeg prioriterer familien (kanskje litt for mye).

Men altså - med Wii Sports har jeg nå for første gang på LENGE fått meg ei skikkelig svettestripe på ryggen, og gjett om det var godt! Så er vel ikke formen den aller beste, men med noen runder "i ringen" skal jeg nok komme i form snart.

Boksing og Tennis er supert - du beveger hele kroppen, og blir så fascinert at du holder på lenge etter at pusten begynner å gå rimelig tungt. Herlig!

Jaja - bare et tips...

Fortsetter under...

Wii Sports er et spill som gjerne følger konsollen da du kjøper den. Der spiller du tennis, baseball, bowling, golf eller boksing, og all bevegelse må du utføre identisk med i virkeligheten, altså bevege kontrollene i lufta. Med ei treningsmatte under og litt evne til innlevelse blir det faktisk til ei kjempefin treningsøkt. Jeg tar noen situps og pushups og andre øvelser innimellom spillene, og etter en kort stund renner det iallefall av meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...