Gå til innhold

Julebabybimtreff i Molde, flere av oss ????????? t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin te jul ja,,,,,,,, fantastisk- heng dere på, så kan vi treffes på blå, vinsj eller milano for mat å svangerskapsprat.... kos kos å prat prat, de er vi kvinnfolk go på he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei.

Jeg har termin i slutten av november. Jobber i Molde, men bor ikke her. Hadde vært artig å være med på treff, men jobber på dagtid. Tror det er noen som arrangerer treff i Molde, det var visst et i forrige uke (på dagtid)

Skrevet

Jaaaa!! Jeg har termin 21.desember og er veldig klar for barn-i-magen treff!! Har veldig gode erfaringer fra treff da jeg gikk med nummer en, så jeg er med!

Skrevet

Må bare slenge på at jeg jobber på dagtid, så for meg passer det ikke å gå på treffene på dagtid dessverre.. Hadde vært koselig om vi greide å få igang kveldstreff også. Passer stort sett alle kvelder for meg.

Skrevet

Skal vi finne en dag og dato som passer da?

Jeg er ganske fleksibel med hensyn til tid og sted (men på kveldstid da..).

Kom med forslag!

Skrevet

Ja, vi kan gjerne sette en dato. Det passer som regel for meg. Neste uke engang?

Skrevet

Kanskje vi skal prøve å finne noen andre som har vært med på å arrangere treff tidligere? Vet at det var et treff 02.08.07, kan prøve å finne noen av dem som var med der?

I neste uke passer tirsdag eller onsdag kveld for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...