Gå til innhold

Ang. vask av regntøy....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags program vasker dere det på? Å blir det rent? Synes aldri utetøyet til guttungen blir 100% rent? Han går i gårdsbhg. Har nok grunnen der hehe.....

Skrevet

Jeg har pleid å vaske på 40 grader, og det har blitt reint nok. Bruker vanish når det er riktig skittent :_)

Skrevet

Oki, takk. Har jo vanish, så kan jo putte oppi det, men vrenger du ytterklær før vask? Vrenger alle klærne, men lurer på om det er nødvendig?

Det er så surt, for tøyet hans blir ødelagt av flekker etter 1 dag i bhg :-(

Skrevet

Vasker og på 40 grader og føler det aldri blir ordentlig reint p innsiden.... trur det er pga av at det ikkje tørker ordentlig i barnehagen da det henger så tett... Prøver å huske å vrenge regntøyet når eg henter barnet slik at eg slipper dei svarte ekkle prikkene

Skrevet

Det er ike alltid jeg husker å vrenge det når det går i maskinen, men jeg vrenger det alltid når jeg henger opp til tørk.. Hvorfor vet jeg egentlig ikke.

Skrevet

Jeg hiver det i maskinen på 40 grader, uten å vrenge. Har det til pg med i tørketrommelen etterpå. Kan ikke si jeg er missfornøyd med vaska etterpå. Men det kan jo hende at det er fordi minsten er jente.

Sønnen min var håpløs. Han hadde aldri regnbukser og slikt i mer enn 3 mnd. før det var store hull, flenger og flekker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...