Gå til innhold

Ultralyd uke 11

Tarzan06

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag var jeg på ultralyd, nøyaktig 11 uker på vei. Det var helt utrolig!! Det første jeg så var ansiktet, men jeg turde ikke å spørre om det faktisk var det jeg så, har jo ikke vært med på dette før. Legen pekte og forklarte, der er nesa, der er munnen. Tårer rant...

Et barn, fin hjerteaktivitet, normal mengde fostervann. 45 mm stort, og allerede et lite menneske. Uffameg, tårene kommer når jeg skriver også!

Hadde med venninne med videokamera, og har sett det en del ganger til... Har hatt visning for lillesøster og foreldrene mine også.

Termin ble fremskyndet litt, til 17. februar, men er fortsatt usikker. Etter målingen var jeg 11+6, selv om jeg er sikker på siste mens. Gjør ikke noe det, når det er den veien. Tyder vel på at babyen har det bra, når den ligger "foran skjema". Selv om jeg er dårlig og har vært sykemeldt i 6 uker nå. Det var en aktiv liten krabat - hoppet flere ganger! Legen sa den liker ikke ultralyd.

Nå kan jeg slå meg mer til ro, alt ser ut til å være bra. Håper kvalmen snart gir seg, og formen blir bedre. Nå gleder jeg meg til neste ultralyd i slutten av september! Og til fødselen i februar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke fantastisk tarzan06??

Jeg forstår godt din glede og dine tårer!

Vi var til ul mandag for en uke siden og der så vi en nesten 4 cm villmann som danset rundt. Jeg var etter mensen 10+0, men ble satt til 10+3. Er også glad for at det var DEN veien, tenkte som du at da har den det bra der inne...

Fikk ikke noen termindato, så jeg har vel fremdeles 27. mai etter mensen. Men skal til ny ul og måle nakkefold osv mandag om en uke, håper de setter en termin da - om alt fremdeles er vel!!

Jeg er også kvalm, svimmel, trett, har hjertebank, hete- og frysetokter, og ikke minst hodepine! Men, jøss, jeg tar alt som gode tegn og sliter meg gjennom det med glede! =)

Gleder meg også til formen blir bedre, selv om jeg vet at da kommer jeg selvsagt til å bekymre meg for DET også, hihi

Masse lykke til videre, morsomt at vi er omtrent like langt!

8-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...