Gå til innhold

Skal jeg søke om overflyttning eller ikke? Er sånn i tvil..

Anbefalte innlegg

Har sønnen min i fam bhg. Han ble 2 år i april. I fam bhg går det 4 barn inkl min sønn, men de er rundt 6 mnd yngre og den minste er nesten 1 år yngre. Jeg føler ikke alltid at sønnen min blir stimulert godt nok, og føler han ikke får brukt seg i bhg. Han kommer gjerne hjem og har like mye energi som før han dro i bhg. Han får ikke lekt så mye aktivt siden de andre barna leker mer rolig. I tillegg til det, er det små ting som at når jeg henter han er gjerne bleia full, har sagt ifra flere ganger.

Utenom dette er vi veldig fornøyde med bhg generellt. Han trives kjempe godt.

Bhg han går i, stenger halv 5 om ettermiddagen, noe som gjør det vanskelig med henting. Jeg er avhengig av å hente og levere selv, siden mannen min begynner 7 på jobb og er ikke hjemme igjen før kl 18

Jeg jobber i en bhg 2 min hjemmefra, og tenker på å søke om overflyttning dit. Det er jo ikke sikkert han får plass alikevel da.

Men i utgangspunktet tenkte jeg at han skal få gå det siste året i fam bhg, så skal jeg søke han inn i bhg jeg jobber. Synes det blir litt mye å la han gå 1 år i fam bhg, så 1 år på småbarn i ny bhg, også gå over på storebarn.

Er sånn i tvil, det hadde vært enklest å bytte bhg, men misliker tanken på å rive han ut av det miljøet han liker så godt nå..

Innspill?

Fortsetter under...

Hvis du er fornøyd med det tilbudet din egen bhg gir til små barn, ville jeg absolutt flyttet han over der.

Hverdagen blir ufattelig mye enklere når man slipper å stresse for å hente barnet et annet sted.

At han da må gå på en småbarnsavd. 1 år før han flytter på stor ville jeg ikke sett på som et problem, det er jo den samme kjente bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...