Gå til innhold

Gutten min glemmer meg...............i fylla!!!!!

_ThEoMaMmA_

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så drittlei av att min samboer går ut å lover hver eneste gang att han skal ta det pent og ``bare`` ta noen pils med gutta!!!jeg VET jo egentlig hver gang att han bare heeelt glemmer meg da han får i seg ett par øl!SÅ; jeg skulle hente han kl.23.30,men da ringte han å sa han ikke gadd å komme enda,skulle bare drikke en øl til så skulle han komme lixom!!!tar ca en halvtime å kjøre dit han var ute så jeg gadd jo ikke dra hjem å vente heller.kl.00.15 sendte jeg meld å sa ifra att jeg var i så veldig dårlig form å om vi vær så snill kunne dra hjem....men fikk jo ikno svar....jeg fikk mer å mer vondt i magen og mer å mer lei meg ble jeg...til slutt så jeg han gikk ut av ett utested, å klemte ei jente på vegen ut for sikkerhets skyld.jeg gikk0 bort til han og spurte bare pent om han ville bli med hjem....en venninne av meg var med så vi skulle ha med typen hennes også.han sa att han dret da i om hjan ble med hjem å han dret i alt å bare kalte meg opp....jeg var hore og f.... og gud vet hva jeg ikke var.....han suste rundt å sa han skulle banke den ene etter den andre å bare oppførte seg heeeeeelt forferdelig!!!!!jeg ble så veldig flau...så kom kjæresten til min venninne og vi skulle dra,da gikk samboeren min på han å sa att han er den latterligste personen å kalte opp han oxo!!!!!hoff for en oppførsel...på veg hjem ringte ei jente til han ...jeg vet ikke hvem det var...brydde meg ikke så mye akkurat da heller for å si det sånn,men hva faen var det da??hu lurte på hvor han var da...sikkert møtt hu før på kvelden mens jeg stod der å ventet å ventet på att han skulle komme å bli med meg hjem:(jeg kjørte han til foreldrene hans jeg...fikk bare slengkommentarer og dritt hele vegen hjem så snudde å kjørte dit!han sambon til venninna mi spurte han hvorfor han oppførte seg sånn og om han egentilg bare dret i att vi skal ha barn sammen å om han ikke brydde seg om meg i det hele tatt å da svarte han att han ikke visste om han gledet seg osv....sånn fortsatte det til vi kom fram og fikk lempet han av hos sin mor og far og vi bare dro!!!samboeren til venninnen min syntes sååå synd på meg da og skjønte ikke hvor forandret han ble i fylla,hvordan det egentlig går ann!!!!nå, morgenen etter sitter jeg å tenker litt på ting da...han har sendt meg en meld. bare,ingen unnskyldnig eller beklagelse av noe slag,bare om jeg kunne kjøre tinga hans dit....fy fan for en dritt jeg er sammen med,men samtidig så veldig glad i han.jeg skjønner ikke att det går ann å være sååå stygg mot noen man er glad i som han var i natt....å babyen da....hvis han drikker å er ute på byen da den er født,hva kan han gjøre mot den da??han holdte på å knuse bilruta mi på veg hjem også forresten...så utrolig lei meg og skuffet jeg nå..vet ikke hva i all verden jeg skal gjøre...vi skulle egenltig kjøpe leilighet å alt,men vet ikke nå jeg altå...noen som kan hjelpe meg??gi meg noen synspunkter.noen ganger er det vel best å bare gi opp ,føler ikke att han er sååå glad i meg da han kan si sånne ting å gjøre sånt mot meg:( det burde ringe en bjelle uansett hvor full å ekkel han er...akkurat nå føler jeg att jeg vil kaste han ut...men vet bare ikke helt,det skjer jo igjen....å igjen....jeg vet det.....:( jeg vil jo også att babyen min skal ha en far å bo sammen med....huff,ikke lett for meg dette her...HJELP....svar meg gjerne dere pappaer også.....Til alle alenemødre:dere er utrolig tøffe jenter:)

Fortsetter under...

Hei Nemo

Høres ut som du kan trenge å tenke ordentlig nøye gjennom forholdet deres - og at dere trenger å sette dere ned sammen å snakke ut om oppførselen hans. La ham få komme med alt av følelser han sitter inne med. Vet at endel mannfolk føler seg ganske utenfor når jenta er gravid. Selv om de er par så er det vanskelig fordi de ikke kjenner livet som vokser inne i magen på samme måten som det vi gjør!

Men det er ikke akseptabel oppførsel sånn han holder på. Du sier at det skjer igjen og igjen - så da var det ikke bare slik at han dessverre ble litt for full denne ene gangen og oppførte seg som en idiot.- Det kan tross alt skje den beste...

Og hvis det er som du sier at dette skjer gang på gang så tror jeg helt ærlig at både du å babyen på sikt vil ha det bedre uten ham- uansett hvor glad du måtte være i ham, så må du gjøre det som er best for deg og ditt barn i lengden. Et barn trenger sunne, sterke, gode forbilder! Selvfølgelig gangner det alle barn å ha omsorgspersoner av begge kjønn i sitt liv - men ikke alltid mamman/pappan er dette - men ungene klarer seg for det! blir dobbelt elsket av den ene - og er en heldig så har en familie og venner som stiller opp og kan fungere som forbilder de også!

Vi er sterke, flotte,, single mammaer/(pappaer), og barna våre er like høyt elsket som barn som bor sammen med både mamma og pappa!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...