Gå til innhold

Kjeder meg så fælt om dagen!!!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!! Jeg kjeder meg så fælt om dagen.. Har bare 4 uker igjen til termin og det begynner jo å bli litt tungt å finne på ting... Merker at noen venninner ikke er så aktive på kontakten også, kanskje ikke så rart når man er i to forskjellige livssituasjoner.. Men det er kjedelig å ikke bli inkludert forde.. Gjør dere noe morsomme ting som kanskje jeg kan adoptere for å få tiden til å gå litt fortere? Koz

Fortsetter under...

jeg har oxo 4 uker igjen, kjeder meg lett, men jeg slapper masse av, sitter en del her inne på barnimagen....det får tiden til å gå litt..

Jeg skal prøve å spare krefter til fødsel jeg..

ikke så mye jeg kan gjøre siden jeg har sånn bekkenløsning..

Jeg gjør sånne små puskearbeid som å rydde klart til babyen, lese om fødsel, skrive dagbok og lime bilder i album..

Jeg har hatt litt bekkensmerter jeg også, men av en eller annen grunn har det vært veldig bra i en måneds tid nå.. Helt utrolig, akkurat som det er borte.. Jeg er jo sykemeldt på grunn av det fordi jeg hadde så problemer med å sitte og gå, men nå er det veldig bra!! Men med en gang jeg gjør husarbeid eller bærer etc så ligger jeg resten av den kvelden, så da gjør jeg ikke det mer.. Kan ikke akkurat si at sambo er like "renslig" som meg, men jeg kan vel ikke klage. Han prøver så godt han kan. Barnerommet er ferdig og det meste av utstyr er i hus... Tøy er vasket og nå har jeg begynnt å planlegge hva jeg skal ha med på sykehuset. Så litt innkjøp blir det jo om dagen!!

Kjeder meg litt jeg også, og føler at dagene går saktere og saktere.... bare venter på at den store dagen skal komme....

Jeg synes jeg ikke gjør noe annet enn å rydde og vaske... alt er klart her nå så ventetiden må jo fylles med noe.

Så jeg vet ossen du har det...

klem :-)

jeg leser mye, har funnet en stilling på sofaen som er helt utrolig å ligge sitte i.

da gjør det ik vondt i bekkenet og ik presser det heller.

Kommer til å få ligge sår jeg.

strikker oxoe en del.

baby tepper i ull, sånne som man får kjøpt på nøstebarn.

er det flere enn meg som har problemer med p sitte vanlig?

føler at magen er alt for stor til det

Jeg har begynt med scrapbooking,lager en kjempe fin bok til lille gull =)

Ellers kjeder jeg meg og ganske fort (er svært utolmodig),sitter litt på data å tegner litt :-)

Åja lizzie,jeg føler jeg må sitte på skrå får å få en behagelig stilling!! Ikke helt lett det her med magene,å nattene er slett ikke lett! (",)

Annonse

Scrapbooking er ikke noen dårlig ide.. Vi var i Mexico i fjor og de bildene ligger jo bare her i en skuff.. Jippi, jeg skal lage album, må bare handle inn litt først da... Butikken, her kommer jeg!! Det er jo klin umulig å finne hverken ligge eller sitte stilling som er god i lengden.. Tror jeg sliter hull i madrassen med all rullingen. Men det er ikke så lenge igjen nå, selv om det virker som ett hav av tid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...