Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 oi... i februar fikk jeg en nydelig gutt, og i går fant jeg ut at det var på'an igjen! utrolig blandede følelser, men det blir vel bedre at det er mulig!!! termin i mars da!! fy søren... det er tett...
singel 3 :( Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 hehe.. slår ikke meg lell.. hehe.. jeg fikk ei nydelig jente i april å venter nå også en baby til.. hehe.. d er litt blandede følelser her også du
♥marita&jentene♥ Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 heisann:) fikk ei nydelig jente i november 06 og fant i går ut at jeg er gravid igjen..ikke helt planlagt,men alle barn er kjærkomne:)har termin i mars en gang...det er blanda følelser foreløpig,men d kommer seg vel etter hvert som man får venne seg til tanken:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Vet dere hvordan det er med fødselspenger i permisjonestiden for dere som får så tett barn? JEg tenker, det er jo ikke lange tiden dere får vært i jobb igjen? Hvordan regnes dette ut?
Krolla og Theodor Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 spørsmålet ditt passer best inn under forumet "Fødselspenger" - var der inne og fant et svar som kanskje hjelper deg: For å få rett på fødselspenger må en ha hatt pensjonsgivende inntekt 6 av de 10 siste måneden før en går ut i permisjon. Fødselspenger/sykepenger er også pensjonsgivende inntekt. Deretter kommer beregningen som er følgende: a) I et arbeidsforhold med fast arbeidstid og timelønn skal de siste fire ukene legges til grunn. I et arbeidsforhold med fast arbeidstid og månedslønn skal den siste måneden legges til grunn. c) I et arbeidsforhold som har vart mindre enn fire uker, skal dette kortere tidsrommet legges til grunn. d) I et arbeidsforhold der arbeidstakeren har fått varig lønnsendring i løpet av de siste fire ukene, skal tidsrommet etter lønnsendringen legges til grunn. e) I et arbeidsforhold med skiftende arbeidsperioder eller inntekter skal et lengre og mer representativt tidsrom enn fire uker legges til grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå