Gå til innhold

da var det slutt på 1. trimester etter gjentatte blødninger!


<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

har nemlig hatt blødninger i uke 5 og uke 6 og nå sist i uke 11... trodde sist nå at jeg hadde mistet en av tvillingene mine.. skikkelig mye koagulert nesten svart blod i 4 dager. men men tross alt så fikk jeg ultralyd og de 2 sprellet like mye og tok saltoer på direkten!!! hehe. deilig syn! slapper litt mer av nå.

 

Vil bare si til alle som blør at det trenger ikke bety slutten i det hele tatt! men ekkel følelse er ikke til å unngå.. lykke til videre alle sammen. sees i 2 trimester. i dag er jeg 11+4. jeeeei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! så kjempebra da!!:)

har du blødd store svart blodete klumper å??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det veldig sånn som deg Solstrålen80. I dag har jeg blødd en del, og etter å ha lest et innlegg av deg gikk jeg på do. Da kom det blod og klumper hos meg også, så tenker at dette er slutten. Skikkelig trist, men det er vel en mening med det prøver jeg å trøste meg med. Skal ringe sykehuset i morgen (har allerede vært på 2 ul), har time på fredag, men skal spør om å få komme i morgen.

Skal begynne på jobb på torsdag, men hvis jeg blør slik som nå, så orker jeg ikke det. har du blødd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp skikkelig ekkelt men det hadde ikke noe betydning så lenge det ikke var friskt blod. fosterne hadde ikke tatt skade av det. men litt vemmelig med sånn klumpete greier kommer ut.. kanskje det har ligget inni der en stund før det kom ut! ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden tirsdagen,holder på å avta nå da.

er friskt blod hos meg da:( enn deg da?

 

håper att alt er bra med våre spirer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...