Gå til innhold

Noen som har vært på byen? Fest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har heller ikke vært mye på fest etter at jeg ble gravid. For det første så lukter det vondt av folk som drikker (føler meg jo skikkelig prippen) :-) Også er det så slitsom å snakke med fulle folk når man er edru sjøl. Nei, jeg sparer det til jeg kan ta meg en øl eller ti igjen :-)

jeg har vært ute 3 ganger...ikke på diskotek, men en ganske populær pub/bar på Løkka:) Helt greit det altså, men ikke veldig gøy å drikke munkholm og brus mens de andre koser seg og blir fulle. Enig at det lukter vondt av folk som drikker...

Jeg var ute på byen i går!

Blir fort sliten da..og husker ikke sist jeg var ute..tror det var på bryllupsfest i polen i sommer..

MEN jeg var ute i går..hurra!Er glad for at jeg orket å være ute til kl 03 og følte meg litt med i "gjengen" da jeg drakk munkholm istedet for brus..

Annonse

(Jeg bare overser det anonym har skrevet....!!!!)

Jeg har vert en del på fest også en countryfestival,synest det er kjekkt så lenge jeg har noen som er noen lunde edru sammens med meg,men det er jo skikkelig kjedelig og vere edru på fest pga at alle skygger jo unna etterhvert fordi du er edru,blir ikke det samme sier nå jeg,selv om jeg koser meg helt frem til at alle blir veldig fulle :)

Men blir nokk mindre etterhvert når det nærmer seg termin :)

har vært på lokale puber ja.mange ganger.mer trangstilte plasser som discoteker holder jeg meg unna for det blir for varmt for meg.

reiser litt tidligere hjemover ja,men syntes det er bra å være litt sosial forde om magen vokser.syntes ikke det er plagsomt å gå ut nå som det er røykfritt på alle utesteder.kunne ikke gå ut første gang jeg gikk gravid for da var det så røykfullt over alt.å det utsetter jeg ikke mitt ufødte barn for.....

Jeg har vært på vorsespiel hos noen venninner - med alkoholfri øl. Men orker ikke være så lenge - er ikke alltid like morsomt å være den eneste edrue..kommer jo litt ann på formen på de andre da. Vil ikke dra ut på byen, føler jeg får så mange rare blikk når jeg har stor mage...passer liksom ikke inn nei.

Annonse

Jeg har vært en del på fest og vorspiel, men drar også hjem tidlig hvis jeg kan. Blir kjedelig å bare sitte hjemme og trykke. Føler meg ikke helt med i barnefamilie-gjengen heller siden jeg ikke har fått barn enda.

Nå blir det 4 dager med øyafestival og fulle venner. Vil jo få med meg det jeg kan. Det hjelper veldig at samboer tar det med ro med drikkingen og er hensynsfull.

jeg syns ikke det er noe problem å være på byen blandt andre som er fulle. eller på vorspiel, fest eller sånn.

syns det er viktig at man ikke går helt inn i "gravid-boblen" hele tiden.

vet hvor lett det er å gjøre det altså..

fint å ikke tenke på graviditeten hele tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...