Gå til innhold

Hva skjer??

April76 er på overtid!

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 17 Februar og er i dag akkurat 12 uker på vei. Jeg har den siste uken tidvis kjent små bevegelser, noe som har vært helt herlig og betryggende på at baby har det bra. Jeg har to fra før og kjente med en gang når det var bevegelse og ikke luftbobler.

I kveld har jeg hatt besøk av en veninne som forøvrig har termin om 10 dager. Jeg kjente spark!!!! Takk gud for at veninnen min var her, for hun kjente det hun også da hun holdt på magen min!! Hadde det ikke vært for det så vet jeg at dette hadde blitt vanskelig å tro på - så tidlig i svangerskapet. Har aldri kjent spart så tidlig i de forrige svangerskapene jeg har hatt! Jeg ble regelrett sjokkert. I tillegg har jeg usedvanlig stor mage for å være så lite på vei.....lurer om det er jeg som er tidlig i "svangerutvikling" eller har jeg to barn i magen??

Er kan man si litt lettere satt ut her jeg sitter og ønsker veldig gjerne en mening fra dere andre der ute på dette. Jeg har ny time for UL om halvannen uke, har STORE planer om å få dette framskyndet ASAP over helgen....er utrolig spent!

Svar mottas med takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10002017-hva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Jeg går til spesialist under svangerskapet, noe jeg har gjort med alle svangerskapene. Føler det litt mer betryggende fremfor KK. Pga at jeg går hit får jeg derfor også oftere UL enn andre, et stort pluss :)

Jeg skal holde dere oppdatert. Er veldig spent her jeg sitter :)

klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10002017-hva-skjer/#findComment-10003245
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...