Gå til innhold

ONLINE?!

MrsKrissyMammaTilMatilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen på 90 +???

Våken jeg....*trallallaaalallaaaaaa*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke den eneste nei:-) tihi....

Skrevet

Jaggu flere som er våken i natten jo...

Var du som ba om navnet på fotsonedama..

Ringt ho ell?

Skrevet

her soves ikke sommernatta vekk:-)) tihi...

Ja, det var jeg som spørte:-) Jeg har ikke hatt tid til å ringe enda. Har hatt litt å gjøre.. Ble 30 i går, så ting har gått slag i slag.. Men skal ringe løpet av neste uke regner jeg med. Er det i ra-gla bygget hu holder til?

Skrevet

Eyy...grattis med overstått dag da;))

Stor feiring?

Ra-gla? Aner ikke hvilken bygning det er...

Men den bygningen på den globusen på..gammal murbygning!!

U know??

Skrevet

Jo takk:-)) Ble en surprise fest forrige helg med hele familien. Men i går hadde jeg venner på besøk, grilla og koste oss med mye god drikke:-)

Ra-gla er den gråe byggningen sats er i. På andre siden av peppes på lørenskog. Kansje vi snakker om samme byggning:-) hehe.. men husker ikke noe med globus.. hm.. tenke.. Tankene mine står ved esso på solheim og speider ut:-)))

Skrevet

Neh, ikke der sats er..lenger ned..en murbygning med noe sysyur i første etasje!!;)

Kult med surpriseparty da..moro!!! Fikk mye fint ell?!!

Forresten, prøvd fotsone før? I denne sammenhengen?

Skrevet

....systue i første etasje....

Skrevet

hm.. er det samme byggning som dnbnor er??? Jeg har ikke kjørt strømsveien på lenge. Det er jo ekkelt å kjøre der med alt som skjer... Så jeg har tatt riksvei 159 hele tiden-) tihi...

Surprise party var supert.. Jeg hylgråt når jeg så pappan min. Er en lang historie, men pappa har ny dame, og jeg tåler ikke trynet på sambo hans, eller unga hennes. Og det har vært en del krangling kan jeg si... og pappa har trukket seg unna og ikke gjort noe. Men så ble jeg så glad for at han kom hvertfalll:-))) er jo sikkelig pappajente:-)

Jeg fikk masse fint.. penger, krus i servise jeg samler på.. veske, blomster, champagne... Og fikk vibraor av ei venninne-) hehehe.. og gavekort på vestkantbadet:-)) skal ha en sjokolademassasje:-)) digg..

Jeg har aldri prøvd fotsone, så nå er det på tide. Funka ikke helt med akupungtur, men jeg hadde en polypp i livmoren som blødde så innmarri når jeg tok akupungtur også. Og behandlingen ble avbrutt. Så jeg tenkte prøve fotsone et par runder før jeg går tilbake til nålene:-)

Skrevet

Har vel ikke mail adr eller msn?

Mye å skrive, som er for personlig for allmennheten her inne;))

Skrevet

sender msn adr på pm nå

Skrevet

Sendt mld tilbake på pm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...