Etaner Skrevet 5. august 2007 #26 Skrevet 5. august 2007 Mamma og pappa hadde en hel drøss med kassetter. men de jeg kan huske best at jeg lånte mye var "Madonna" og "Sandra". Husker også godt den første cdèn pappa kjøpte.. "Roxette" hehe. Kan høre på detta ennå jeg.
Skravlemamman Skrevet 5. august 2007 #28 Skrevet 5. august 2007 Drama..., og etter det Creation...,jeg var suuperfan og selvfølgelig så drømte jeg om Gækki. Det var en stor opplevelse da jeg fikk autografen etter å ha ventet i timevis....hi hi....
ana baroma Skrevet 5. august 2007 #30 Skrevet 5. august 2007 Drama, Creation, Witney Housten, Limahl, div VG-kassetter, Europe, Carola +++ Husker en del puddelrockballadekassetter som var sååååååååååå fine, hehe OG MANGE opptakskassetter med ti i skuddet!! Også hadde jeg faktisk med Dance with Stranger...
Minesmå:)+en til! Skrevet 5. august 2007 #31 Skrevet 5. august 2007 Jasså Oktoberleik, blei du inspirert av å hørra gyldne tider konserten i går på LANG avstand...haha. Me hadde d kjempekjekt i går på Viste, du sko vært me=)
Katja Skrevet 5. august 2007 #32 Skrevet 5. august 2007 Tracy Ullmann Limahl Transvition Vamp -hadde ikke så mange kassetter jeg, de fleste var opptakskassetter fra 10iskuddet og Norsktoppen
Alba44 Skrevet 5. august 2007 #33 Skrevet 5. august 2007 Hehe...så gøyal tråd :-D Hadde mange heftige kassetter på 80-tallet, ja!! Bl.a. Limahl Glen Medeiros Carola Trond Granlund Alphaville Sandra Pernilla Wahlgren sikkert mange flere, men det var disse jeg kom på. 10 i skuddet hver torsdag var jo også en slager da! Spilte inn sanger med tili forhold i dag elendig kvalitet.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #34 Skrevet 5. august 2007 Modern Talking og Creation! Og Michael Jackson..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. august 2007 Forfatter #35 Skrevet 5. august 2007 Jeg tror Bitten var med ja!!...Fnis!!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 5. august 2007 Jadda, Leon-Sjønnassen!!! =)=)=) Jannicke, var det 90-tallet kanskje? Jeg hadde hvertfall av henne også. MY BOY LOLLYPOP!!! hahah.... Men er det ingen som husker C-blokk bandet? Guuuud, det var grimmt. Lilla kassett med en stor familie med briller utpå.......HAHA hørtes jo deilig ut!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2007 #37 Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde stort sett bare opptakskassetter med diverse 10 i skuddet-låter. Fikk låne en Europe-kassett, og så hadde jeg faktisk i mitt eie en Milli-Vanilli-kassett!!! Og så hadde vi Tanita Tikaram. Mamma hadde LP'er, og de hørte jeg også på. Det var Tina Turner, T'Pau, og de som hadde den sangen "Black Velvet".
snuppi min Skrevet 5. august 2007 #38 Skrevet 5. august 2007 Hadde ikke så mange kassetter jeg, men de jeg hadde var: May-Britt Andersen - Folk er rare ) Postens sommerkassetter A-ha Det var Alanah Miles som hadde Black Velvet!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #39 Skrevet 5. august 2007 Wham, Drama, Creation og "Dirty Dancing soundtrack" husker jeg i hvertfall ;-)
kroi Skrevet 5. august 2007 #40 Skrevet 5. august 2007 Min første kassett var Opus med Life Is Life, og jeg var så redd for at de andre sangene ikke skulle være bra, og dermed bortkastet kjøp, så jeg spilte ikke hele kassetten før det hadde gått mange måneder...
TurangaLeela Skrevet 5. august 2007 #41 Skrevet 5. august 2007 Er født i 82 så jeg var barn på 80 tallet, men jeg hadde madonna - true blue, ble spilt flere ganger om dagen.
apollo71 - har fått gutt Skrevet 5. august 2007 #43 Skrevet 5. august 2007 Har lest listen nedover her og lurer på om det var ingen som hørte på Paul Young da. Eller har vi bare glemt han :-) Ellers så var det mange minner som kom tilbake nå :-) Simple minds, inxs, cutting crew, ultravox, og mange mange mer som jeg ikke kommer på i farta. Var skikkelig musikk freak på 80 tallet. Kunne alle sangene og hvem som sang dem for jeg hørte hele tiden på ti i skuddet. he he Gud bedre det var tider det :-)
smakk Skrevet 5. august 2007 #44 Skrevet 5. august 2007 Depeche Mode, The Cure, Bon Jovi, Samantha Fox, Hanne Krogh synger julen inn, Bros (et fælt tvillingpar + en til), Milli Vanilli, Guns n Roses.. Det er det jeg kommer på. Satt selvfølgelig trofast og tok opp fra ti i skuddet hver uke da ;o) Depeche Mode og The Cure er jeg forresten kjempefan av fortsatt.. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2007 #45 Skrevet 5. august 2007 jannicke er vel den eneste jeg husker nå.
smakk Skrevet 5. august 2007 #46 Skrevet 5. august 2007 Forresten, må ikke glemme New kids on the block, Reidar, Return, Ole i'Dole og Roxette!
flashdancepants Skrevet 5. august 2007 #47 Skrevet 5. august 2007 Hadde de tre "dårligste" åttitallsalbumene til David Bowie på kassett. Ellers så hadde jeg ikke så mye egne penger, så det ble mye opptak fra radio. Hørte mer på radio enn på kassetter generelt.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. august 2007 #49 Skrevet 5. august 2007 Jeg husker ikke om disse var på 80 tallet da, men jeg digga Kine og Jannicke ;P Og smurfene da selvf ;P
chill+enda en til Skrevet 5. august 2007 #50 Skrevet 5. august 2007 A-ha Jannicke Posten sommerkassetter Jeg er født i '82, så det begrenser seg kanskje litt... Mamma hadde mye rart da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå