Gå til innhold

forskjellig termindato i terminkalkulatorene her på BIM og på babyverden. Hvilken er "rett"?


Prøver igjen! Aprilspire

Anbefalte innlegg

sjekket terminen min både her inne på BIM og på babyverden sine sider. begge sier jeg er 5+1 i dag, men BIM gir meg termin 7 april, mens babyverden sier 6 april.

 

Hvorfor sier disse forskjellig og hva stemmer? (veit at det er få prosent som føder på termin, men moro å ha en inntil videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har også fundert på dette her- og jeg bør vel kanskje ikke be deg sjekke på lommelegen sin kalkulator hehe. Der er det også noe annet hvis jeg ikke husker helt feil. Vi har jo hvertfall en ca termin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...fikk 6 april på lommelegen også, så da holder jeg meg lit den inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror d kan ha m at d er skuddår i 2008, altså en dag ekstra i februar og at kanskje ikke BIM har hensyntatt dette mens Babyverden og lommelegen har hensyntatt d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også 6 april på kalkulatorene, men jeg har ikke vært hos legen enda da. Har vel en tendens til å bli flyttet på der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også termin 8april=) så da er vi nsten like langt på vei=) men jeg får opp at jeg er bare 4 uker. hvorfor er dere 5+4?? når d er bare 2 daer som skiller oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på lommelegen får jeg opp at jeg er 6uker på vei....sjønner ingeting jeg=) men jeg fekk opp at jeg har termin 8 paril,så jeg har fått samme termin på 2 plasser=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 6 og 7 april litt ettersom hvor jeg prøver, hehe. Har fått 4. april flere steder også, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.....var inne på netbaby.dk nå.....der har jeg termin 4.april. (de har tatt med skuddår.) Mao 4, 6 eller 7 april så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...