Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med

    denne gjengen her inne? Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det er? Jeg vet svaret! Ja, noen vil aldri bli akseptert og bare bli oversett uansett. Anonymkode: 92665...2b9
  3. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Tourettesforeningen Autismeforreningen Anonymkode: 1e473...17e
  4. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Samleie er jo såååå godt ! Anonymkode: 99078...4aa
  5. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Jeg er betatt 🫣 Anonymkode: 629c2...d5c
  6. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Hva mener du? Anonymkode: 629c2...d5c
  7. Anonym bruker

    Smerter ved skulderblad

    Tøye øvelser. Den beste for det området synes jeg er å sitte med strake ben, ta tak med høyre hånd på yttersiden av venstre fotblad (må nok bøye kneet for det) og så forsøke å rolig strekke ut benet igjen. Gjenta på andre foten også. Ellers styrkeøvelser for overkroppen. Å dra i strikk er bedre enn å løfte vekter om du har slitasjeskader. Jeg har god effekt av å starte stående, legge meg på magen og reise meg opp igjen. Bruker dette som en del av treningsrutinen, 3x1min. Anonymkode: ea65e...56b
  8. Anonym bruker

    Savner en mann

    Kjekt med sånne hyggelig svar! Tusen takk! Anonymkode: 49868...cc6
  9. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    OBOS, Røde Kors, Human Etisk Forbund, 2 grendelag og sikkert noe mer. Anonymkode: 42de1...5e8
  10. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kanskje du egentlig er lesbisk, og vil ha sex med en kvinne. Stiller opp jeg🙈 Anonymkode: 60d29...f36
  11. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg er ikke dum! Det er jeg fult klar over! Anonymkode: 49868...cc6
  12. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Og ingen hevder at det er måtehold. Slapp av og nyt livet. Anonymkode: 5344e...52c
  13. Anonym bruker

    Savner en mann

    Det er sant! Klart ingen bryr seg! Anonymkode: 49868...cc6
  14. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Det er verdt å prøve iallefall. Takk for tips. Anonymkode: ede2a...8b2
  15. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ja, kanskje. Har prøvd å fantasere om damer. Men får det ikke til. Tror likevel det hadde vært lettere. Men mannen min er jo også bestevennen min. Og er virkelig en bra mann på alle måter. Anonymkode: ede2a...8b2
  16. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Det må jo ikke være sånn at han skal få orgasme til slutt. Hadde det vært mindre ille for deg om du først tilfredsstilte ham, mens du fortsatt var kåt? Anonymkode: 71f9b...27f
  17. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ah, da misforsto jeg. Kanskje bestille en time hos sexolog? Anonymkode: f6aaa...bbe
  18. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kanskje du er lesbisk uten å skjønne det selv? Anonymkode: 20405...884
  19. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Da får du bare fortsette å lage stusselige tråder om han her inne da. Anonymkode: 920fb...fbd
  20. Anonym bruker

    Syk her😔

    Jeg likte Baby Reindeer skikkelig godt, rystende, sann historie. Ny på Netflix nå. Anonymkode: bfbdc...37a
  21. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Samfunnstendenser. Det er vel ingen hemmelighet at konsumet av usunn mat har økt enormt, parallelt med fedme… Anonymkode: 49eb8...02c
  22. I dag
  23. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Jo det har du, ellers hadde du ikke skrevet her dag inn og dag ut. Da hadde du stått trygt i valget om å la deg bruke av en godt gift mann Anonymkode: 7a25a...9be
  24. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Jeg har aldri sugd han. Det klarer jeg ikke. Men hater vanlig samleie også (som det alltid blir) Det er det minst ille av alternativene med hans orgasme. Anonymkode: ede2a...8b2
  25. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Jada, han er helt ok❤️vi har våre ups and downs, men det skulle nesten bare mangle etter 30 år sammen. Anonymkode: 08344...933
  26. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Han drar deg i håret. kaster viskelær på deg er litt småslem ser på deg men ser vekk da du ser på han. sier rare ting. gjemmer jakken din Anonymkode: 470d7...c5c
  27. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hvorfor spør du når du ikke hører på svarene? Gjør hva du vil, det er vel ingen her som bryr seg, sånn egentlig. Anonymkode: 3474a...4e9
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...