Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Kan barnefar hente barna i bhg?

At de i barnehagen har spurt flere ganger viser bare at de vet du lyver. Barnet ditt har helt sikkert fortalt at dere spiser middag med pappa, at pappa er med å legger de om kvelden osv. Barn kan skravle utrolig mye til mennesker de er glad i, og de ansatte i barnehagen er omsorgspersoner for dem som de er sammen med hver da, de holder ikke noe skult der. Så om jeg jobbet i barnehagen ville jeg synes det var veldig rart at du holdt hemmelig hvor mye dere egentlig var sammen, mye rarere enn at pappa kommer og henter ungene tre ganger i uken... Anonymkode: c1130...cb6
  3. Anonym bruker

Hva ville du gjort her (bilde)🏡

Bad nr 2 var kjempefint 👍🏼 Det blir nok absolutt med på å gjøre huset mer attraktivt når dere skal selge. Anonymkode: 231ef...ee8
  4. Anonym bruker

Er disse sandalene kjerring?

Jeg likte de ikke. Omj eg vil kalle de "kjerring" er usikker på, de er bare ikke min stil i det hele tatt. Klumpete og flashy. Anonymkode: a9771...636
  5. Anonym bruker

Skrantende forhold😔

Vi er ikke gift. Han kjøpte huset vi bor i rett før vi ble samboere. Min leilighet ble solgt og overskuddet fikk han i form av lån, 250000 kr. Når barna var små jobbet jeg redusert, har hatt fulltidsjobb de siste 5 årene. Han driver eget firma. Jeg har ingen innsyn i hans økonomi, min lønn kommer inn på konto som han har tilgang til. Jeg står for husholdning + overfører 8000 til han hver mnd som mitt bidrag til felles regninger.. Jeg er medlånetager på deler av huslånet, men finner ingen opplysninger om dette på min selvangivelse. Mulig han har endret dette??? Anonymkode: 9d780...42b
  6. Bestilte fra nett i går og den er estimert fremme på onsdag (pakken er i oslo i dag) Det er postnord. Var ikke det veldig lang tid? Anonymkode: 7c2e2...660
  7. Anonym bruker

Sement på badet? Skriker fuktig, uhyggelig og muggen kjeller full av fyrstikkeskestore edderkoppet. Duverden, så stygt det var 😂 Hadde nok skremt de fleste. Anonymkode: a48f1...ca4
  8. https://www.speiderbutikken.no/tur-og-leirutstyr/pakking-overnatting/sekker-bager.html Anonymkode: 62356...ec2
  9. Anonym bruker

Ikke sant. Syntes det er utrolig fint selv, får litt spa følelse. Skal ikke ha så mørkt, men noe lunt og «spa aktig». Finnes mange fine bad i mikrosement. Hi😁 Anonymkode: 11352...20b
  10. Anonym bruker

Er jeg veldig hønemor?🙄🤷‍♀️

Forteller mine barn at jeg er glad i de hver kveld jeg, og jeg får det samme tilbake. Bare koselig å vite man er elsket tenker jeg. Å skilles med gode ord er bare fint. Anonymkode: ebed0...1c6
  11. Anonym bruker

At badet er i god stand før mikrosementen blir lagt, antar jeg er en enkel ting å fikse. De som har vært på befaring sier det er i god stand. Det har alltid vært brukt dusj kabinett, membraner og alt det er etter forskriftene. Hatt befaring av tre stk som mener det samme. hi Anonymkode: 11352...20b
  12. Anonym bruker

Jeg hadde nok elsket det mikrosement badet ❤️ synes det var veldig fint. Anonymkode: dbff0...23b
  13. Anonym bruker

Som kjøper hadde jeg lurt veldig på hva du "skjulte" under sementen, var det fukttett eller var det andre skavanker med badet som var under.... Det ser helt klart bedre ut med et overflatebehandlet bad, men da må du ha en skikkelig attest fra fagfolk på at det som er under er velfungerende og i god nok stand. Anonymkode: 03a3e...44b
  14. Anonym bruker

Christian og mor slm var med på charterfeber!

Hvilken diskusjon? 🤦🏻‍♀️ Denne tråden er jo ikke annet enn merkelige hang ups på folk få av oss aner hvem er. Du er jo den eneste som lar disse menneskene gå så til de grader inn på deg. Bekymringsverdig... Ja! Jeg vet at du nå kommer til å skrive noe ala: "det som virkelig er bekymringsverdig, er alt han utsetter moren for.... Osv". Men ærlig talt. Du er jo ikke frisk. Anonymkode: 280be...20a
  15. Anonym bruker

Noen som jobber annenhver helg på sykehjem her?:)

Det kommer jo helt an på hva slags vakter du tar på deg, hviletiden mellom osv. Kontakt sykehjemmet du i stedet Anonymkode: 033e3...884
  16. Vi tenker å selge huset innen 5år. Huset har nye fine flater, kjøkken og alt er strøkent. Jeg har interiør/oppussing som hobby å har valgt «nordisk stil», for de som er interessert i det. Badet vårt er originalt fra huset ble bygd i 1999. Vi har innhentet priser på totalrenovering å det kommer på ca 280 000kr, dette er uten elektriker (mannen er elektriker) og uten riving av gammel bad. Med andre ord dyrt og mye jobb for oss også. Penger man kanskje ikke får igjen ved salg. Vi vurderer derfor mikrosement på veggene. Dette koster 70 000kr, dette er inkludert alt samt at vi får nytt vegghengt toalett. Hele huset blir mer gjennomført om badet fornyes, men det blir jo ikke nytt. Hva ville du valgt om du skulle kjøpt? Det første originale badet? (Bildet lånt fra Google men det er nesten likt mitt bad). https://www.google.no/search?q=1990+talls+bad&tbm=isch&ved=2ahUKEwi42-SFn4njAhWMvyoKHfJHAh0Q2-cCegQIABAC&oq=1990+talls+bad&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...11545.20224..20542...5.0..1.149.1426.22j1......0....1.......0..0j0i67j0i30j0i5i30j0i8i30j0i24.zCNtM0_1m_s&ei=En4UXbiKLIz_qgHyj4noAQ&bih=635&biw=375&client=safari&prmd=ivn&hl=nb-no#imgrc=7bOdtkZU2SnueM eller mikrosement ala denne stilen: https://www.google.no/search?q=mikrosement bad&tbm=isch&hl=nb-no&hl=no&tbs=rimg%3ACT4wa9rp8lT3IkC_1HFDKVE4Tx8P1gM-lXCDIFe9NB-SwwgJ84SLZ9XbVckH5X9fVbeldbV5blEs4waqix82aBRjBPz3MVF_1WOUFtKhIJvxxQylROE8cRVY-8gVYQQqIqEgnD9YDPpVwgyBHOgc_1NWJ3AJCoSCRXvTQfksMICEdIW837Rzv-UKhIJfOEi2fV21XIRBxf1_1Z-PVvIqEglB-V_1X1W3pXRGZ7ecglzONHioSCW1eW5RLOMGqEVSpfKPUBpDUKhIJosfNmgUYwT8RAgUbDKRbW1AqEgk9zFRf1jlBbREW-GZwPrQOaA&client=safari&prmd=ivsn&ved=0CBIQuIIBahcKEwjg6KbxoInjAhUAAAAAHQAAAAAQCQ&biw=375&bih=635#imgrc=s9Zedp0z9M2FXM Jeg vet at verdivurderingen ikke øker, men jeg tenker at det ser mer innbydende ut uansett med bad nr to. Original badet er i god stand, men umoderne. Hva tenker du som kjøper? Anonymkode: 11352...20b
  17. Anonym bruker

De nederste var vel minst kjerring i mine øyne, men vi er så gamle at det viktigste er faktisk at de er gode å gå i.... Når man har passert 40 år går man ikke i sandaler/sko bare for at de er fine altså, de må være gode også Selv har jeg tre forskjellige par Scholl, for de sitter så godt på foten min... https://www.footway.no/sko/dame/sandaler/scholl?gclid=EAIaIQobChMInO7RlKGJ4wIVhsYYCh3-swr_EAAYASAAEgLgN_D_BwE Anonymkode: 8d307...616
  18. TheWitch

Fotballsko som stinker...

Jeg mener jeg leste en gang at dette har noe med sålen i skoen å gjøre, at det skjer en reaksjon der når man svetter som gjør at det lukter kattepiss. Jeg ser at etter at jeg har begynt å kjøpe sko av bedre kvalitet så er vi ikke plaget med dette lenger. Men jeg ville googlet litt på dette, kanskje kan det holde med å bytte til en bedre såle i skoen.
  19. Anonym bruker

Det var de sorte en linket til ja. Hva med disse da? Like kjerring? Anonymkode: b9a84...94a
  20. Pæddan

Normal oppførsel på FB.

Vi alle har vel en slik " venn " på face. Underholdning for mitt vedkommende og slenger inn et par likes i ny og ne🤭
  21. Anonym bruker

Kan barnefar hente barna i bhg?

Snakk med barnehagen og hør om de kjenner en student eller noe som kan fungere som barnevakt 2-4 timer i uken. Da slipper du å involvere barnefar i det hele tatt. Anonymkode: 760d5...651
  22. Anonym bruker

Pasta de parma rett i koppen + gravid

Grøt? Er du gal? Den inneholder ris som kommer fra asiatiske land. Hvem vet hva de kan innholdet. Og vet vi sikkert at melkepulveret brukt i posen er fra pasteurisert melk??? Anonymkode: b61a1...205
  23. Anonym bruker

Er jeg veldig hønemor?🙄🤷‍♀️

Nei. Hadde du vært hønemor hadde du kjørt henne over alt og gjerne blitt med for å passe på at hun ikke blir skadet også. Spesielt når de skal bade. Hønemødre lar ikke 13 åringer bade uten en voksen, gjerne fler, tilstede. Anonymkode: 6ad4e...66b
  24. Anonym bruker

Liker dere å svelge?

Ingen tvil, menn elsker å fornedre kvinner og elsker å se kvinner bli fornedret. Anonymkode: 3e1cb...4aa
  25. Anonym bruker

Dere har slettet den ene pridetråden

Okei, da var det jeg som misforsto totalt. Min feil, beklager! Ut fra det jeg kan lese hos nored så har ikke redaktører ansvaret for de kommentarer som skrives. Ikke som i at idiotiske kommentarer ikke burde fjernes, det burde de! Og takk for jobben som gjøres med det. Men som i at jussen har ikke hentet igjen den digitale tidsalder ennå, derfor er det fortsatt de som skriver kommentarene som loven er rettet mot og går etter. https://www.nored.no/NR-dokumentasjon/Rapporter-og-veiledere/Slik-styrer-du-nettdebatten/2.-Dette-sier-lovverket Jeg er litt usikker på hva som menes med, "oppfattes som krenkende"? Er det æreskrenkelse som menes med det? Anonymkode: 733bc...7c4
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...