Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. «Slitt voldsomt». Er det ikke litt greit å prøve å finne ut hva det er da? Eller skal du frivillig slite voldsomt resten av livet? Skjønner at de rundt deg blir både redde og frustrerte av denne staheten. Har du traumer etter noe, så skaff deg hjelp, få narkose eller et eller annet. Anonymkode: 8ef50...542
  3. Her oppfordres det ikke bare til lovbrudd (som er et lovbrudd i seg, tidl. så kalt "oppvigleriparagrafen"), men flere tilstår lovbrudd som perler på snor. Vil Egmont være et fristed for kriminelle? Anonymkode: b90e1...660
  4. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Ikke avslutt?? Hmmm.... Nei vil ikke det! Ingen vil vell det??? Men når man blir gitt litt blandede signaler så blir man(desverre) både håpefull og usikker... Skjønner jo at det er best å bare gi faen.... Bare greit å få andre synspunkter på det.... Man lurer jo på om det er noe galt med seg selv.... Anonymkode: 0cff3...96f
  5. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Det har de jo det. De avgjør om det blir forhold eller ei. Menn kan få seg forhold på dagen om de vil. Som kvinne er det mye vanskeligere å finne en mann som vil ha et forhold enn det er for menn. Anonymkode: 93ed3...737
  6. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Hadde faktisk satt frem drikke som brus og evt øl slik at folk selv kunne velge. Sønnen her er 18, og han og flere av de han er med har tatt et standpunkt at de ikke er interresert i å prøve alkohol. Om voksne venner av foreldre da skal begynne å spørre eller tilby er rart. I denne relasjonen er dere voksen og gjesten fortsatt barnet. Anonymkode: d37c9...546
  7. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Min minste var et mareritt til hun ble tre, hun kunne bare trave avgårde uten en bekymring i verden. Så hun noe spennende var hun borte. Eldste var redd for å miste oss så hun forsvant aldri. Men når minste var fem så hørte hun jo på oss da. En umulig femåring hadde ikke jeg giddet å reise bort med heller. Uansett. Vi har gjort mye rart med ungene. Fra telt i marka til USA. Det de ofte snakker om var da vi badet i regnvær på en telttur og så satt i gapahuk og grillet marshmallows. De husker selvsagt andre ting men det de snakker oftest om er den gangen. Unger vil bare oppleve noe annerledes og ha foreldre som er lekne og avslappet. Så er barnet ditt krevende, gjør noe som passer dere. Barnet vil bare ha det gøy sammen med dere. Anonymkode: 315a0...35d
  8. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    For noe tull. Hvordan tror du de har "lært" å nyte det i 20 årene hvis de ikke får smake fra de er yngre da? For å bruke din logikk. Anonymkode: c360b...f4f
  9. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Folk svarer jo basert på egen erfaring. Se som skriker at "han må lukte grusomt" må jo lukte helt forferdelig selv etter en dag med samme truse(siden dere MÅ bytte, og dusje, hver dag). De som sier andre er ekle om de ikke bytter truse hver dag, dere er tydeligvis enklere selv siden dere har så mye dritt i trusa at dere må bytte😂 Det er ingen som bytter sengetøy hver eneste dag. Det er mer renslig å gå 2 dager med samme truse, ikke dusje osv. Enn de som dusjer hver sag, byter truse hver dag, men sover naken i sengetøyet en uke i strekk 😂 Ro dere ned, pripne damer. Eller skaff dere hjelp til underlivet som tydeligvis lukter råtten fisk etter endt dag. Anonymkode: 13619...af3
  10. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Menn sliter ! Ikke tro at menn har det noe bedre enn kvinner Anonymkode: ff6e5...8be
  11. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Fordi de ønsker oppmerksomhet... folk er ikke ærlig, de tenker kun på seg selv Anonymkode: ff6e5...8be
  12. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    NEI. Ikke avslutt! Drit i han.! Vil du virkelig ha en mann som bare gir deg smuler? Bekymringer.. tanker..? Anonymkode: ff6e5...8be
  13. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Mulig det var feil ordvalg.... men noen ganger sender han MASSE snapper, mens noen ganger er han kjempestilig. Som i helgene,el nå som det er høytid.... Hvorfor kan ikke folk bare være ærlig??? Anonymkode: 0cff3...96f
  14. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Det som er greit med gifte menn, er at jeg tenker at da blir jeg ikke såret. Da vet jeg på forhånd at de "ikke vil ha meg". Single menn ser etter en hel pakke.. da kan jeg potensielt bli såret. Er nok der det ligger... Hi Anonymkode: 90cc5...503
  15. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Du kan velge. Anonymkode: e3041...d32
  16. Kjære hi! Dette er åpenbart vanskeligere for deg enn de fleste her kan forstå. Valget ditt er svært uvanlig, med de mulige konsekvensene tatt i betraktning. Jeg håper du oppsøker hjelp, slik at du kan være helt sikker på at valget du tar er tatt på riktig grunnlag. Anonymkode: cc441...0c2
  17. Anonym bruker

    Undertøy fra Change

    De skiller litt på modellene, og de som jobber der vet gjerne hva du skal ha i forhold til modell. Har du ikke mulighet til å reise innom butikken og prøve? Overdeler kan du vel sende tilbake om de ikke passer, så du kan jo ta sjansen, men jeg ville reist for å prøve. Anonymkode: 1d6b3...474
  18. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Jeg tenker at de ønsker at folk skal pynte seg skikkelig, men ikke kreve at menn som ikke har smoking skal leie/kjøpe det. Det er innafor med mørk dress med andre ord. Det er mange menn som aldri har eid en smoking, men som har mørk dress og slips. Kvinnene må da ha lang kjole og være ordentlig pyntet de også. Anonymkode: 651be...eb2
  19. I dag
  20. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Å like og å nyte alkohol til maten kommer ikke når man er 18, med mindre foreldrene over lang tid har trent en opp til det. Selv om noe er lov når man er 18 trenger man ikke oppfordre til det. Det er lov å bli gravid når man er 16 og gifte seg når man er 18, men de fleste er ikke klare for det for man er mye eldre. På samme måte kan det hende en 18-åring synes det er spennende å smake på rusbrus på fest med venner og bli litt brisen. Men å nyte en god årgangsvin eller en imperial stout til maten er ikke noe som faller seg naturlig for en 18-åring. I vår familie drikker vi alltid vann til maten. Hender vi voksne tar en fancy øl fra polet eller en prosecco innimellom, på kvelden, etter barna er lagt. Kanskje 1 gang i uka. Men vi drikker ikke alkohol til maten. Så vi er kanskje litt sære sånnsett. Moren min drakk nesten ALLTID vin til maten (hun var ikke alkoholiker men ikke så langt unna), men jeg har aldri hatt behov for det. Synes det er unødvendig. Men er nok mye mer opptatt av sunn mat og å drikke vann enn moren min noen gang har vært… Jeg kommer uansett ikke til å tilby egne eller andres barn alkohol før de evt er godt oppe i 20-årene og har er voksen og modent forhold til det Anonymkode: 12231...457
  21. Barna er fra 16-25 år 🤭barnevernet legger seg selvsagt heller ikke opp i hvilken behandling en person tar eller ikke tar. Litt edruelighet kan man jo ha i tråden selv om hi er helt ute. Anonymkode: b534b...8e5
  22. Admin på dib ringe barnevernet?!? Er du seriøs? Anonymkode: e9b8c...c95
  23. Jeg håper admin tar en tlf til barnevernet i kommunen HI bor i. Virkelig. Å ikke velge å utrede en sykdom hos en selv som forelder som med tidlig behandling har en veldig høy overlevelse, og som ved å ikke ta det tidlig fører til en sikkert død er omsorgssvikt ovenfor barna. Anonymkode: d8396...6ed
  24. Anonym bruker

    billige barneklær

    Sjekk kjøp og salg sidene på FB. Det blir ofte lagt ut rimelige klespakke, og klær til baby blir jo ikke slitt. Sjekk også salgsidene til de mer kjente merkene, de har ofte klær med 50-70 % avslag. Anonymkode: e1dcf...e20
  25. amandine

    Kjole til bryllup

    Absolutt, men er dresskoden smoking eller er den mørk dress når de sier smoking/mørk dress?
  26. mamma til adhd gutt<3

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Nå poengterte jeg at bar og spa fordrer at man er to. Selvsagt er det ikke lett å få til alle opplevelser når man reiser alene. Det å nyte måltider i fred og ro utgår også. Det betyr ikke at man må droppe å gå ut for å spise. For min del vokste jeg opp med sene middager og lange kvelder ute. Vi barna gikk til og fra bordet. Hadde gjerne med noen tegnesaker, løp fra oss på torget ( det er ikke snakk om å slippe barn løs i Paris her) , lekte med andre barn osv. Fortsatt er dette helt vanlig på mindre steder. Når jeg har reist alene med mine ( som også er aktive) har vi lagt om døgnet slik at ungene (når de var veldig små) hvilte på den varmeste tiden og når de hvilte hadde jeg tid for meg selv. Satt ofte i solen på terrassen med en bok eller håndarbeid. Vi spiste sent og jeg fant ofte bord i utkanten av en restaurant hvor jeg alltid så ungene. Veldig ofte kom man i snakk med andre og ungene fant nye venner hver dag. Det handler ofte om hvor man reiser og hvor oversiktlig og lettvint det kan være. Jeg ville aldri reist slik til travle områder fulle av mennesker. Vi sov lenge og spiste frokost sammen før en ny dag med stort og smått. Det blir ikke lange timer flatt på en solseng, men vi var timesvis på stranden. Sandslott, bading, badeball og is. Kanskje ikke full avslapping , men veldig fint. Har reist både med begge to og med en av gangen. Lettest med en. Vi har ofte valgt å reise til steder med variert transport. Fly, ferje, tog, buss etc. Dette gjorde alltid reisen spennende. En annen fordel er at i feks Hellas er de veldig glade i barn og de er velkomne overalt. De rydder plass til vogn eller finner barnestoler eller hva det skulle være når det er nødvendig.
  27. Optatium

    Kjole til bryllup

    Jeg har vært i et par bryllup led denne dresskode og da har det vært ganske pynta ig definitivt smoking på de fleste. Men skjønner poenget ditt. Jeg hadde likevel forholdt meg til kleskoden.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...