Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Bare vent noen uker så kommer det et innlegg om at du "alltid" har likt det og skal kjøpe 5 par. Anonymkode: f75c8...ca6
  3. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg trenger ikke sjokolade heller, men jeg liker det likevell. Anonymkode: bf1fc...f96
  4. Anonym bruker

    Zarina kastes ut av Norge.

    Så om noen klarer å lyve seg til uføretrygd eller en erstatning fra forsikrings selskapet så skal de få slippe unna så lenge dette ikke ble oppdaget umiddelbart? Anonymkode: cf920...579
  5. Anonym bruker

    Savner en mann

    Og hvorfor mener du at man ikke kan være sterk og selvstendig dersom man lever sammen med en mann? Og hva mener du er forskjellen med å leve med en mann, og en annen kvinne. Jeg har egne meninger, har en jobb som krever at jeg er sterk og selvstendig, mannen min kjører ikke over meg og jeg har høyere inntekt enn han. Ingen som kjenner meg ser på meg som noe annet enn sterk og selvstendig. Anonymkode: 48277...1ba
  6. Anonym bruker

    Zarina kastes ut av Norge.

    Hun har vokst opp her, dette er hennes hjem. Jeg synes dere burde skamme dere som ikke eier samvittighet eller empati! Hun er faktisk norsk. 100 prosent! Dette er hennes hjem. Tenk om noen plutselig kom og kastet dere ut av deres hjem og sendte dere til et diktatur? Sånn er det for henne. Vi har endret på loven for andre i samme situasjon før. På tide at vi endrer loven helt for alle som er norske og hører til her? Anonymkode: 7992a...83f
  7. I dag
  8. Anonym bruker

    Zarina kastes ut av Norge.

    Synes det er helt riktig avgjørelse og kjenner at jeg blir irritert på NRK som som vanlig kommer med en tåredryppende historie. Folk kan jo velge å forlate Norge etter første avslag og ikke drøye det ut i det lengste. Folk flytter da til ulike land støtt og stadig så hva er problemet? Så lenge Norge baserer seg på tillit til folk så er det opp til hver enkelt å gjøre seg fortjent til den tilliten. Anonymkode: cf920...579
  9. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Blokker han Anonymkode: 7a25a...9be
  10. Anonym bruker

    Zarina kastes ut av Norge.

    Vi må være så strenge. Det meste hun har oppnådd har hun fått i hendene, betalt av norske skattebetalere. Hun og mora har helt sikkert hatt "krav på" mange hundre tusen kroner i støtte, takket være en velferd generasjoner av nordmenn har betalt skatt for å ha som egen sikkerhet. Du kan ikke bare lyve deg til denne fordelen. Vi må verne om den velferden. Det er nok av utlendinger i butikkene som handler for norske skattebetaleres penger. Vi kan ikke holde på slik. Vi må nå begynne å jobbe lenger for å få pensjon nettopp pga slike ting. Det orker vi ikke, det er ikke rettferdig. Det er mye mer urettferdig enn å straffe de som jukser til seg fordeler. Det er rettferdig. Anonymkode: 65844...eb5
  11. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Det er ikke rart i det hele tatt. Menn er veldig åpne for sex, lysten er sjelden langt unna, selv om de elsker kona. Menn er slik, de kan raskt tenne. At du spekulerer i dette er kvalmt. Det høres ut som det er egoet ditt som trenger en bekreftelse. Da bør du bruke Tinder, ikke gifte menn du kjenner. Anonymkode: 0cca2...841
  12. Anonym bruker

    Noen som har only-fans her?

    Du må være influenser med mange følgere for å få noe ut av dette, eller kjendis. Markedet er stort, omtrent alle menn vil se, men du må nok jobbe hardt og sluke mange kameler før inntektene kommer. Anonymkode: dfc02...0cf
  13. ReneRene

    Savner en mann

    Det kommer helt an på hvorfor kontakten ble brutt.
  14. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Problemet i samfunnet er tvert imot at du anser mitt kosthold som "hysteri"! Jeg har et helt normalt, sunt kosthold, og barna mine får lørdagsgodt og kaker/søtsaker i ulike anledninger. Mellom 60-70 % av den voksne befolkningen i Norge er overvektige!! Her er det rom for innstramminger. Anonymkode: be907...098
  15. Anonym bruker

    Savner en mann

    Det er selvsagt ikke feil. Om han er tilgjengelig for deg, og du ønsker kontakt med han så tar du kontakt. Kanskje ønsker han det sterkt han også? Kanskje gjør du han veldig glad? Alt dette pratet om sterke kvinner er bare tull. Kvinner som ikke ser fordelen i en mann er egosentriske og selvopptatte. Kjærlighet handler om å dele, dele følelser, gjøre seg sårbar ved å være intim med en annen. Da skaper dere en tilknytning til hverandre, og gjør hverandre sterkere, gjør samholdet, forholdet, sterkere. Alle er sterkere med noen. Å tro du er sterk nok alene er trøstepsykologi, og mer grunnet i en uvilje mot å dele noe personlig, av frykt og gjerne dårlige erfaringer. Det sterkeste båndet du kan knytte er basert på kjærlighet. En mann som elsker deg vil gjøre deg både sterkere og vakrere, for de som betyr noe for deg. Jeg er selv mann, og hun jeg elsker blir vakrere og vakrere for hver dag, fordi hun vet jeg elsker henne. Det er mye bedre å se hvor vakker du er i øynene på en mann du elsker, eller slik enkelte "sterke" kvinner foretrekker: å se det alene, foran speilet. Det siste blir litt meningsløst i lengden. Alle har godt av å dele. Anonymkode: 58a42...1ba
  16. ReneRene

    Savner en mann

    Det er riktig at vi er flokkdyr, men det ligger ikke i genene våre å ønske en partner. Gener handler om egenskaper og ikke ønsker, det er en ting, og noe annet er at monogami er i stor grad påvirket av kristendommen. Det er ca 25% av verdens befolkning som har som kultur å leve i monogami. Da kan man trekke fra alle som også i den vestlige verden som foretrekker flere partnere eller å være single. At mennesker må ha hverandre for å klare seg best mukig har ingenting med å ønske seg en partner altså.
  17. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Jeg mener det er verre at barn lærer slikt hysteri som du forfekter. Måtehold og middelvei er en fin greie. Anonymkode: 87743...414
  18. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Så lenge de stopper akkurat på/rett under kneet og ikke henger og slenger, så ja. Men jeg bruker mest litt lange shorts. Anonymkode: c1e37...346
  19. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg er vokst opp med en mor som var alvorlig syk. Det jeg synes var trist var at hun lå å sov på morgenen. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt hvilen når barna var dratt ut av huset. Anonymkode: 87849...53d
  20. Anonym bruker

    Savner en mann

    Så da trenger man altså en mann for å få tak i frøene? Anonymkode: 3474a...4e9
  21. sug lut

    Capri bukse på moten igjen

    Jeg kledde dem ikke sist eller gangen før, så jeg dropper dem glatt denne gangen.
  22. Anonym bruker

    Savner en mann

    Har telefonen din hengt seg opp? Anonymkode: 91844...038
  23. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Det er det morsomme med å bli "gammel". Som at jeg har brukt bootleg-jeans gjennom hele perioden med skinny jeans. Tenåringene mine synes jeg hadde så gammeldagse bukser. Også ble plutselig bootleg moderne igjen 😂 Jeg har vært den eneste her i huset med capri bukser, men nå kan jeg altså oppleve å møte døtrene mine i det også da. Morsomt. Anonymkode: fc738...617
  24. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hvis du skal få oppfylt det ønsket så trenger du faktisk en mann. Det er ikke å være en sterk selvstendig kvinne. Det du insinuerer er at det ikke er galt å ikke være en sterk selvstendig kvinne fordi mennesket er et flokkdyr. Hvis du mener det så. Likevel, sterke selvstendige kvinner trenger ikke menn. Anonymkode: d1d34...416
  25. Anonym bruker

    Savner en mann

    Du kommer med dette hver gang noen snakker om at de deler livet sitt med en mann, eller ønsker en mannlig partner. Hvor sterke og selvstendig vil du anse en kvinne som følger føringene på hvordan hun skal leve sitt liv fra en tilfeldig anonym person på nett? Mennesket er et flokkdyr, det ligger i genene våre å ønske å ha en å dele livet med, med hvilken rett mener du at du har å fortelle alle heterofile jenter at de har det med å leve livet alene? Hvorfor har du ikke lært deg forskjellen mellom de 2 ordene "trenger" og "ønsker"? Anonymkode: 48277...1ba
  26. Anonym bruker

    Savner en mann

    Noen er ikke heterofile, det var egentlig det som var poenget. Enkelte damer foretrekker kvinner som partnere. Anonymkode: 12a82...6e5
  27. Anonym bruker

    Savner en mann

    Trenger ikke hele mannen bare babyfrøene. Sterke selvstendige kvinner trenger ikke menn. Anonymkode: d1d34...416
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...