Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Nå er jeg forbanna og samtidig dårlig samvitighet

Neida, ikke forbudt å ha temperament for foreldre. Men å la temperamentet komme i en situasjon som krever ro og trygghet, vel... det er lite smart. Anonymkode: 9e0ee...f30
  3. Anonym bruker

Analsex mas

"Vanlig sex" trenger ikke være kjedelig, ikke hvis man tar fantasien i bruk, i hvert fall... Å forsøke å tvinge en partner til å gjøre noe seksuelt som partneren ikke ønsker å gjøre er en form for overgrep. Når han ikke aksepterer et nei for et nei, da manipulerer han. Denne mannen viser ingen andre ønsker i senga, da er han rimelig ensporet. Han oppfører seg som et barn, får han ikke den ene tingen han vil ha, da gidder han ikke. Det er ikke mye omtenksomhet og respekt i det... Anonymkode: 453b7...3dd
  4. Anonym bruker

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke..

Slutt å uttale deg om ting du ikke har peiling på! Blir helt sjokkert av mange i denne tråden som finner argumenter for å motbevise at mannen er pedofil. Det aner dere ingenting om!! Ble selv utsatt for en pedofil som barn, og han var verken diskret eller hemmelighetsfull. Han var det som kan kalles «litt rar». Og ja: man kunne nok gjettet at han ikke hadde riktige grenser overfor barn, hvis man var en mistenksom mamma. Så min oppfordring til alle dere bedrevitere: klapp igjen! Anonymkode: ee5a0...c16
  5. Anonym bruker

Analsex mas

Spør om han egentlig ønsker sex med en mann siden han er så opphengt i det? Syns ikke du skal gi etter for noe du ikke ønsker. Det gjør deg ingenting godt. Anonymkode: e305c...8a4
  6. Anonym bruker

Våre folkevalgte

Hi mener det gjelder alt, så da går fartsbot og inn under der Anonymkode: 9f0e8...96f
  7. Anonym bruker

Våre folkevalgte

Hvilken da? Anonymkode: 9f0e8...96f
  8. Anonym bruker

Analsex mas

Vanlig sex er kjedelig i lengden. Selvsagt vil de fleste par gå lengre perioder uten sex eller med kjedelig sex. Men dersom det blir normalen med kjedelig sex tror jeg det ofte fører til utroskap/brudd dersom én av partene egentlig ønsker et spennende sexliv. Jeg tror du bør vurdere å møte han på halvveien hvis du har lyst til at forholdet skal vare. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann som var kjedelig i senga. Anonymkode: e303b...aec
  9. Anonym bruker

Våre folkevalgte

Det er rimelig mange yrker som krever plettfri vandel, jo. Og takk og lov for det! Men nå er det jo ikke slik at en fartsbot blinker rødt på en politiattest, altså! Anonymkode: e7aac...3ea
  10. Helst litt horror/fantasy, gjerne demoner/vampyrer/skumle ting, aldersgrense 16+/18. Anonymkode: 1a222...eae
  11. Anonym bruker

Dere som har hjemmepåske...

Ingen verdens ting og det er nydelig!!! Har planta 4 planter i ei kasse, ellers ingenting. Anonymkode: aeb6d...dbd
  12. Anonym bruker

Våre folkevalgte

Det er nesten bare de folkevalgte som trenger å ha plettfri vandel da, for det er det ikke så mange andre som trenger i yrket sitt Anonymkode: 9f0e8...96f
  13. Anonym bruker

I Norge er det forbudt for foreldre å ha temperament! Skjønner deg godt, og blir litt matt av de perfekte foreldrene her inne. Mitt beste råd er å kjøpe støydempende hodetelefoner, sette på musikk/film e.l og la henne styre på. Hun er stor nok til å håndtere litt kveldsuro selv. Anonymkode: 7ac5d...7b1
  14. Anonym bruker

Analsex mas

Det er jeg helt enig i, men slik His mann holder på ville han mest trolig brukt det som enda et argument mot henne... Anonymkode: 453b7...3dd
  15. Anonym bruker

Våre folkevalgte

Plettfri vandel. Så enkelt. For å kunne bli folkevalgt burde du ha helt rent rulleblad. Det er faktisk ikke så veldig vanskelig... HI Anonymkode: 1076e...87e
  16. Anonym bruker

Hva synes du om gaver (annet enn godteri) i påskeegget?

Da vi hadde med oss søskenbarnet til barna mine, fikk de alle et lite egg med godteri. Vet han får noe senere og. Da han hadde reist, fikk mine det store egget! Der er det litt snop , kanskje en bok, noe lego, pop figur, kinobillett osv. Kinobillett bruker de jo uansett, de andre tingene kjøper jeg ofte på tilbud . Folk må få gjør hva de vil! God påske 🐣 Anonymkode: 1ce98...0b4
  17. Anonym bruker

Brudd i fingeren?

Hva tenker du er alternativet? Anonymkode: 49372...477
  18. Anonym bruker

Analsex mas

Et felles seksualliv kan uansett aldri bygge på "argumenter". Det sier seg jo selv. Man skal ikke argumentere imot noe man ikke syns er godt. Man skal slippe å gjøre det. Anonymkode: c1230...dfa
  19. Anonym bruker

Brudd i fingeren?

Selvfølgelig kontakter du legevakten! Nå - ikke i morgen! Trenger ikke være brudd, kan være ute av ledd også. Men det bør behandles, jo før jo heller. Det kan også være at du har fått en seneskade, og da trenger du rask behandling for ikke få en varig skade. Ring legevakten eller dra inn nå. Anonymkode: 7df41...477
  20. Småen92

Usikker på om jeg er gravid..

Her heller blir det ikke hver dag😊 Får prøve sånn ca rundt el tid bare 😊 Du får si ifra hvordan det går!
  21. Anonym bruker

Analsex mas

Men at han liker det, er jo ikke det samme som at hi må like det Anonymkode: 5583f...9ba
  22. Anonym bruker

Alle må ta hensyn til kaffedrikkere!

Kokt vann og slenge i en tepose orker alle å fikse altså 🤣 Anonymkode: 1d280...41b
  23. Anonym bruker

Analsex mas

Problemet med det forslaget er at han kan være en av dem som liker det eller finner ut at han liker det... og da har han plutselig et argument han kan bruke mot Hi. Anonymkode: 453b7...3dd
  24. Anonym bruker

Analsex mas

Jeg mener han bør oppsøke hjelp. Det der grenser til en besettelse Anonymkode: aa2b6...091
  25. Anonym bruker

Invitert ut..sett for meg noe annet

Jeg hadde stoppet det. Hvis hun hadde sagt til meg at vi skal på Burger King , da hadde jeg svart at vi kan dra et annet sted. Jeg betaler for min mat. Anonymkode: 96ed9...5c0
  26. Anonym bruker

Takk for at du normaliserer dette noe. Ble så mange med pekefinger her og det er i orden, jeg ville jo ha inspill og visste at det jeg gjorde nok ikke var ok. Selv om livet drier seg om barn og de er det kjæreste man har så kan de som du sier drive til vannvid i noen situasjoner og da kan man reagere på en lite hensiktsmessig måte. Og ja nå ligger hun på madrass ved siden av senga vår og har roet seg 🙈 Anonymkode: 132d9...9f8
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden