Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    De med litt lengde er fine, men helst så lange at de slutter der leggen begynner å bli tynnere. De som går rett under kneet er gyselig stygge. Dessuten har jeg korte ben og kraftige legger (selv om jeg egentlig er ganske slank), så det er ikke for meg. Var vel super populært veldig tidlig på 2000- tallet, i min ungdom. Elsket de da, men den tiden er forbi. Anonymkode: 2378b...5e2
  3. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Hos oss har fruktbokser blitt en suksess og det er såre enkelt. Kjøper inn vannmelon, skjærer opp epleskiver eller annen frukt og kjøper frosne ananasterninger og hiver oppi. Vi har vafler utenom men det er nå bedre enn den trøttsomme sjokoladekaka. Anonymkode: 74e86...6ae
  4. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg tror at alle har godt av en kvinne, mann eller en partner i livet sitt jeg. Noen å dele hverdagen med, noen å være sammen med, dele opplevelsene i livet sitt med. At for meg i hvert fall er noe som ligger i instinktene til mennesker. Vi bor ikke lenger i en «klan» som vi gjorde langt tilbake i tid. Vi hører ikke til på samme vis. Trygghet og andre mennesker å lene seg på. Ikke bare en selv. I samme åndedrag så er det nok forskjellen her «nødvendig» og «kjekt å ha». Og det har ingenting med svakhet å gjøre. Men tilhørighet. Jeg vet i hvert fall for meg selv at jeg aldri kunne bodd aleine over lang tid.. Da kunne jeg bare ringt til en institusjon med en gang, og blitt endel av en «klan» der.. Anonymkode: 96ad4...bb7
  5. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Mørke capribukser i en dressbuksevariant, eller en god bomullskvalitet generelt er veldig pent synes jeg. Hender jeg bruker jeg om sommeren på jobb med et par loafers. De baggy variantene som man gjerne ser på kvinne 50+ akkopagnert av sporty sandaler er jeg derimot ikke fan av. Anonymkode: 94a6d...1a4
  6. Har du tilfeldigvis lagt merke til om de selger Mummiklær til tenåringer/voksne? Anonymkode: a801e...596
  7. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Jeg tar alt på slump jeg. Det går seg til 🙂 Anonymkode: dd950...2b2
  8. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Tusen takk, men kan du dele litt ca mål på det du har oppi? Anonymkode: 6a3d5...fba
  9. Anonym bruker

    Savner en mann

    Takk for svaret ditt! Anonymkode: 49868...cc6
  10. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Aldri brydd meg om hva som er mote eller ikke. Elsker capribukser! Er for varmt med bukse, og jeg er for stygg i shorts. Capri dekker det som må dekkes, og er en favoritt om sommeren. Anonymkode: f826e...8ef
  11. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Bakepulver og gjær skulle det stå! Anonymkode: dd950...2b2
  12. LillaGorilla♥♥

    Capri bukse på moten igjen

    Noen fordeler skal det være med å bli eldre 🙈 Forøvrig følte jeg meg rimelig antikvarisk da tenåringen nylig ville ut på leit etter vintage og retroklær. Der jeg da tenkte 70-tallet, mente han 2000… 😝
  13. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Jeg har fått dilla på to ting nå. Du blander grovt mel og firkorn frokostblandinng med frø og kjernen pluss nøtter om det passer. Så bruker jeg kun vann og dropper bakepulver og mel, men har i salt og lager litt fast deig som står i 20 minutter før jeg flater dem ut i stekepanne med sunn olje eller litt smør.Noen ganger har jeg i urter og mer krydder etter pålegg. De blir litt tykkere enn pannekaker og er veldig mettende og godt som bare det, men størrelsen av en halv pannekake da. Det er virkelig godt og sunt, og jeg har på salatblader og grønnsaker med litt sitron over pluss pålegg. Er mett i timevis 🙂 Det er ikke for lavkarbofolk da, men det er ihvertfall sunt og godt. Anonymkode: dd950...2b2
  14. I dag
  15. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Hi krangler ikke på alt. Hun må da ha lov til å si at hun synes taxe er dyrt uten at du skal bli muggen. Du får reaksjoner fordi du kommer med sure svar, kanskje ta det til deg. Anonymkode: 6df60...295
  16. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    For en sur tråd! HI krangler på alt, og det gjør jammen dere også. Jeg prøvde virkelig å komme med det beste rådet jeg hadde, det blir sablet ned som om jeg prøvde å ødelegge. Fader heller, nå skal jeg trekke meg ut, og jammen om jeg gidder å prøve å hjelpe noen her inne. Anonymkode: 9976f...a95
  17. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Hva er det som er så gøy? Anonymkode: 6a3d5...fba
  18. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Tullprat. Anonymkode: 98593...3af
  19. ReneRene

    Savner en mann

    Jeg selv ville nok latt det gå.
  20. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Ja. Men det har de ikke, men egg er veldig populært. Mange trener mye der, og jeg har noen egg fra påske som høna kan verpe på. Men hun må bli lagd av papp eller noe, for jeg kom på at de ikke har lov til å ha ting de kan skade seg på i cella!! Men jeg har fjær også jeg. Jeg tror han vil like dette jeg- Anonymkode: 97cb1...b4c
  21. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Det gjør det så visst ikke. Det koster det tidobbelt hvis jeg skal en halvtime ut av sentrum på kvelden. Her er det snakk om noen minutters tur. Men for all del, kast bort dagen med å lete og gå og slite seg ut. Anonymkode: 9976f...a95
  22. Anonym bruker

    Savner en mann

    Helt ærlig ville du skrevet til ha eller latt det gå? Anonymkode: 49868...cc6
  23. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    De burde hatt høner. Det ville vært bedre enn å ha et slagord på veggen. Anonymkode: efd7a...5d7
  24. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Jeg mener , det blir litt dobbeltbetydning for å tillegge det fra kommentaren over, Hi Anonymkode: 97cb1...b4c
  25. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Nei, det er sant. Han har humor da, og så jobber han på kjøkkenet så det kan passe bra altså. Han styrer fælt med å lage mat til de andre. Anonymkode: 97cb1...b4c
  26. sug lut

    Capri bukse på moten igjen

    Ikke hvis man har et noenlunde bevisst forhold til klær.
  27. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Det er vel ikke så mange høner hverken av den ene eller den andre typen 😁 Anonymkode: b9155...59a
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...