Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

1. Siste time
  2. Anonym bruker

Slanking

Søk litt etter mat med mye volum og lite kalorier, da kan du spise deg helt mett på en god måte. Ligger masse eksempler på f..eks TikTok og Youtube, søker du på "high volum meal" får du mange tips om hva du enkelt kan bytte ut for å minske kalorimengden inn men likevel bli god og mett. Anonymkode: 1f5be...4aa
  3. Anonym bruker

Slanking

Jeg har en skade som gjør at jeg ikke kan trene på en stund Ja, jeg gjør noen øvelser, og er i bevegelse, men det er langt i fra hva jeg pleier å gjøre Nei, sjansen for anfall er vel større da… Anonymkode: 266c8...f25
  4. Anonym bruker

Hvorfor blir våre sønner barnløse?

Andre skal ha tall å vise til, men din personlige anekdote skal være bevis på at menn generelt er udugelige? Anonymkode: 9a222...cb8
  5. Anonym bruker

Slanking

Anbefaler ikke det Anonymkode: 4c7bd...926
  6. Anonym bruker

Slanking

Vanlig å vanlig. Det er veldig mange overvektige som ikke spiser grønnsaker til middagen Hvorfor i alle dager kan du ikke trene? Anonymkode: 4c7bd...926
  7. Anonym bruker

Dere med litt store rumper og smal midje...

Kjært barn har mange navn. Jeans/dongeri/denim/Olabukse er alle riktig å bruke Anonymkode: 92103...405
  8. Anonym bruker

Sofalaken til madrass ?

Ja, det finnes, i flere prisklasser. Søk etter madrasstrekk til dagseng/daybed f.eks. Eller divantrekk. Anonymkode: fec3a...7bb
  9. Anonym bruker

Samtykkeloven trer i kraft, blir det som i Sverige?

Ett vitne er ikke et selvstendig bevis. Det tror jeg nok at du skjønner? Vitneobservasjoner i tillegg til fysiske bevis blir lagt vekt på i en rettssak. Anonymkode: 9757c...03e
  10. Anonym bruker

Anekdotiske fortellinger tells ikke. For hver evneveike mann finnes det ett evneveikt kvinnfolk. Og hvis det er til samfunnets beste at vi ikke avler på evneveike menn, så burde vi heller ikke tilrettelegge for avl på evneveike kvinner. Anonymkode: ffcec...354
  11. Anonym bruker

Noen som jobber som lærer på vgs/opptak vgs her?

Datteren min fikk akkurat melding om tildelt skoleplass hun, så da har førsteinntaket vært her i Agder. Anonymkode: 589f0...da6
  12. Anonym bruker

Sjarmtroll Anonymkode: 44b48...2d9
  13. Anonym bruker

Sofalaken til madrass ?

En madrass som skal ligge på lekerommet men som skulle hatt et laken/sofa stoff lignende laken rundt hele. finnes det??? kan ikke å sy 😅😅😅😅 Anonymkode: 8ef49...eb2
  14. Anonym bruker

Dongeribukse heter det. Highwaist er så stygt. Anonymkode: 13d4e...667
  15. I dag
  16. Anonym bruker

Tips til tenåring med "dårlig hud"?

Sjekk opp det å bruke head and shoulders. Har hørt mange solskinnshistorier om å bruke det mot kviser. Anonymkode: 26294...bc4
  17. Anonym bruker

Samtykkeloven trer i kraft, blir det som i Sverige?

Det er ytterst få personer som kommer med falske anklager. Det er derimot mange voldtekstmenn som går fri. Jeg vil heller se at de blir dømt og at noen få kanskje får en falsk anklage rettet mot seg, enn at mesteparten går fri pga et manglende «nei». Det finnes desverre mange uskyldig dømte i fengsel, og i et perfekt samfunn skulle ikke det vært mulig. Men et slikt samfunn finnes ikke, da må vi veie opp to onder mot hverandre. Det er bedre for samfunnet som helhet å få dømt de som begår lovbrudd, å heller risikere noen få uskyldige, enn at kriminelle skal få gå fritt i gatene våre. Anonymkode: f36bb...160
  18. Anonym bruker

Har du tall på dette? All min erfaring sier det motsatte. Damer har menn som hjelper til ja, men ikke som tar initiativ til familien as. Her gikk alt strålende til jeg møtte veggen. Far gikk tur med ungene, og lekte med dem. Men hans 1.pri. var jobb. Jeg kunne be han om å støvsuge, men han gjorde det ikke uoppfordret. Jeg kunne be han handle, men kun hvis jeg planla meny og laget detaljert liste. Han har aldri planlagt en eneste ferie, gaver til jul, ukesmeny, hva som skal plantes i hagen, pakking når vi skal på tur, hvordan vi skal pusse opp det som må fikses osv. Han gjør gjerne når han får beskjed, men det tar år og dag. Anonymkode: 90473...d05
  19. Anonym bruker

Fitjeans, Levis, Lee, Diesel er de jeg kjøper oftest Anonymkode: 92103...405
  20. Anonym bruker

Hvem synes du er kjekkest?

Så enig med Tom Hardy😍 i tillegg Daniel Craig, Paulo Maldini, Sérgio Conceição Er 42 btw Anonymkode: 3f1a6...daa
  21. Anonym bruker

Eksmann mener jeg må bytte etternavn

Det er jo akkurat her du ikke forstår. Ingen bytter etternavn for å tilhøre mannen! Man bytter etternavn fordi hele familien skal hete det samme. Navnet er ikke mannens lenger, det er kjernefamiliens navn. Anonymkode: 12a02...7bb
  22. Anonym bruker

Står demokratiet for fall i Tyskland?

Jeg synes ikke det er så skummelt, jeg tror de fleste redaktører og journalister er objektive i det de formidler av nyheter. (jeg er selv på mørk-mørk blå side politisk) Anonymkode: 6852f...206
  23. Anonym bruker

Åh, herregud hadde jeg glemt Robert Downey Jr😍 Mye snasent der ja. Anonymkode: ca054...3ef
  24. Himmel og hav

Ikke tilhøre. Jeg skiftet etternavn da jeg giftet meg. Vi hadde en diskusjon på hvilket etternavn vi skulle ha, for begge ønsket å ha det samme etternavnet. Det endte med hans og jeg tok det. Ikke for å vise at jeg tilhører mannen min, men for at vi begge ønsket at de skulle synes at vi hører sammen. Dessuten så ikke navnene våre så bra ut sammen at det var noen vits med to. Vi var også enige om at ett etternavn er praktisk etter å ha vært borti altfor mange med laaange fornavn, et mellomnavn eller to og doble etternavn. Barna har derfor det samme, enkle etternavnet. Da jeg byttet navn ble det mitt. Det er nå mitt navn og har vært det lengre enn jeg hadde pikenavnet mitt. Alle jeg har blitt kjent med denne halvdelen av livet kjenner meg som det. Mailadressene mine inneholder det navnet, bilen min er registrert på det, jeg har kontakter på jobb og privat som gjenkjenner meg når jeg presenterer meg med det navnet osv. Om vi skulle skilles ville jeg beholdt det. Det er navnet som hører til min familie, helt uavhengig av hvem som fortsatt hører til der. Jeg hadde jo skilt meg fra mannen, ikke navnet. Dessuten så er det mye styr og dyrt å skifte navn. Nytt pass, nytt sertifikat...
  25. Leeloo76

Cavill, og ja takk Ellers Tom Hardy, Cillian Murpy, Jeffrey Dean Morgan, Mads Mikkelsen, Ralph Fiennes, Brad Pitt, Will Yun Lee, Keanu Reeves, Robert Downey Jr., Mark Ruffalo, Jasom Isaacs...
  26. Anonym bruker

Det er jo det at de IKKE gjør det jrg synes er rart. Så fort de er forelsket bytter de navn og identitet for å tilhøre en mann. Men når de skilles så skal de fortsett tilhøre? Anonymkode: 16211...f96
  27. Anonym bruker

Noen som har fått god hjelp av Barnevernet?

Barnevernet må ikke undersøke. De bør i noen tilfeller også tydelig si fra at det ikke er en type bekymring som er grunnlag for melding til dem. Det gjorde de da en venninne av meg mottok en bekynringsmelding av en helsesøster som meldte mot mors vilje, fordi hun mente at det kom til å bli umulig for en enslig firebarnsmor å gi god nok omsorg til et fjerde barn uten hjelp fra barnevernet. Da var barnevernet tydelige på at det per nå ikke forelå omsorgssvikt på noe vis og at det ikke var deres jobb å tilby bsrnepass og avlastning for å forebygge noe helsesøster trodde kunne komme til å skje. Det har gått fint med familien. Anonymkode: 49068...1e4
  1. Last inn mer aktivitet
  • Opprett ny...