Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Coach I Oslo - anbefaling?

Tusen takk for tips. Hun virker meget dyktig. Vet du sånn ca hva hun tar i timen? Anonymkode: 4afc5...9bf
  3. uhhuhher

Hva kaller dere HM-butikken?

Bruker den avanserte sammentrukne formen "hennsåmauris", og er 42.
  4. Anonym bruker

Bill Gates

Tror dere han har en finger med i spillet og står bak coronautbruddet, eller er det bare løse rykter? Anonymkode: f3209...d53
  5. Anonym bruker

Det som virkelig skremmer meg med covid-19

Det er en trist tanke, vi får håpe og be om at det ikke skjer. Det som også er skummelt er hva det gjør med folk psykisk, se bare på de her inne som skriver om det hele tiden. Anonymkode: 19bc3...946
  6. Aner ikke hvor mange, men vet det var en del 😅 Men hva han gjorde før meg er jo ikke min sak, så derfor er ikke det noe jeg tenker på Jeg hadde jo et liv før han jeg også. Anonymkode: c48b5...e76
  7. Anonym bruker

Sier det ikke. Handler ikke der fordi de er 100% uetiske Anonymkode: 2c388...b02
  8. mamma til adhd gutt<3

Reise til Rhodos i slutten av mai med TUI... bestilt men ...

Ja og derfor er det lite å gjøre med saken. Får hun ikke avbestille nå ( og få igjen pengene) så gjør hun best i å avvente
  9. Anonym bruker

Det er jo en grunn til at de samler inn ekstra penger nå, nettopp til slike steder. Her i Norge som vi bor såpass langt fra hverandre, har et greit fungerende helsevesen og er velfødde vil vi takle sykdommen greit. Flere vil bli syke enn av den vanlige sesonginfluensaen fordi ingen er immune, men det vil gå greit. I fattige land, flyktningeleirer osv derimot... Mange som er bekymret for det. Anonymkode: 14608...bf4
  10. Anonym bruker

Hvis barnehager og skoler stenger

Hvordan da? Du får ikke vært på jobb, og får jo da ikke lønn? Har du ikke utgifter? Anonymkode: f69f6...a7e
  11. Anonym bruker

Jeg sier "håem" Jeg er 45 år. Anonymkode: a2438...91b
  12. Nå er det du som framstår som usikkert idiot her da. Dette skjønner du visst lite av. Anonymkode: c9e61...8db
  13. Ikke reis! Fly faen! Anonymkode: b7869...cf0
  14. Herregud så mye hysteriske folk her inne. Noen ganger lurer jeg på om majoriteten her inne er uskolerte idioter uten evnen til å tenke. Flytt ut i skogen og lev av det jorda har å tilby om du er så faens redd. Anonymkode: 018d3...88f
  15. Han har hatt 5 partnere, meg inkludert. Vi fortalte ikke hverandre før vi hadde vært sammen i litt over 1 år og da var det bare tilfeldig da vi snakket om sex. Vi er veldig trygge på hverandre så det er ingen sjalusi i bildet for det eneste som gjelder er at det er oss nå. ❤️ Anonymkode: 02e15...b1f
  16. Jo, for hvis hun har betalt hele turen og så ikke vil dra i mai så får hun kun igjen penger om myndighetene fraråder reise dit. Ikke sikkert de gjør det om smitte og epidemi er vidt spredt innen da. Kan fort bli en kjip ferie... Anonymkode: 2900b...206
  17. Anonym bruker

Jeg sier hennes og mauritz og er 46 år 😄 Anonymkode: 758e5...636
  18. Anonym bruker

Kvinner vil helst ha døtre og menn vil helst ha sønner?

Jeg er en av de som ønsket meg jente. Men likevel ønsket jeg meg en av hver. Første var gutt, og jeg kunne ikke forestilt meg noe annet. Men skal innrømme at jeg ble glad når det viste seg at nr 2 var jente. Ble gravid igjen noen år senere, og tok meg igjen i å ønske jente. Ble en jente til. Ble så gravid med nr 4, med ny samboer. Denne gangen tenkte jeg at kanskje det ville vært fint med en gutt. Det var samboers første og eneste. Men likevel var nok ønsket mitt om jente fortsatt der. Har nå en gutt og tre jenter, verdens fineste gjeng. Og selv om jeg innerst inne nok har ønsket meg jenter, så hadde flere gutter vært like velkomment. Anonymkode: c9bd1...b29
  19. Hadde avventet og sett, dersom du ikke får igjen depositumet uansett så tar dere en vurdering tett opp mot betalingsfristen. Det skal ganske mye til at de fraråder folk å reise, så det hadde ikke vært tilstrekkelig forsikring for meg. Vi har avventet å bestille reise nå, nettopp pga at på tross av at det ikke frarådes så kan bildet fort endre seg. Innen april er det nok mer oversiktlig.
  20. Man bør følge reiseråd fra UD, ut over det kan man jo reise Anonymkode: 7373f...557
  21. mamma til adhd gutt<3

Reise til Rhodos i slutten av mai med TUI... bestilt men ...

Jeg sier jo bare at hun bør avvente. Og dersom det er ett problem i slutten av mai så tar hun det da. Verre er der ikke
  22. Anonym bruker

Du som har klokka på 6 om morningen. Når legger du deg?

22:30 Anonymkode: 3820e...5b3
  23. Ikke sant. Dobbeltmoral! Anonymkode: c9e61...8db
  24. Anonym bruker

Treffer dette Afrika feks hardt vil mange, veldig mange dø ja. Tragisk! Anonymkode: 37079...23f
  25. Ikke sant? Hva gjør det vel om jeg tar med smitte hjem som kan drepe alle syke og gamle bare JEG får dratt på tur. Ren egoisme! Anonymkode: 2900b...206
  26. Den perfekte mor, påan igjen

Hvis barnehager og skoler stenger

Helt usannsynlig at dette skjer. AS Norge må fortsatt driftes, det vil på ingen måte la seg gjøre å stenge hele landet på den måte. Corona-viruset er heller ikke farlig for de fleste av oss, selv om mediene skremmer oss så godt de kan.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...