Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Mrs. Kaizer

Hvordan ser en dag ut hos deg?

På en arbeidsdag: Kl 07.30 slutter på jobb Kl 08.30 legger meg Kl 14.30- 15.00 står opp. Kl 15.00- 16.00 lager middag og hjelper unger med lekser Kl 16.00 middag Kl 17.00- 20.00 følger opp unger på fritidsaktivitet/trener selv/ går tur med hunden. Kl 20.00 Legger unger Kl 20.30 - 21.30 slapper av Kl 21.30 reiser på jobb På en fridag: Kl 06.30 står opp, lager frokost, får ungene på skolen. Kl 08- 12/13/14 (alt etter når ungene kommer hjem) husarbeid/handler/trener/ går tur med hunden Kl 12/13/14 tilbringe tid med ungene/lekser o.l Kl 15.00 lage middag Kl 16.00 spise middag Kl 17.00- 20.00 følge opp unger/husarbeid/tur med hund/slappe av Kl 20.00 legge unger Kl 20.30 - 23.00 slappe av. Hvis jeg skal på første nattevakt, legger jeg meg Kl 18 og står opp ca 20.30, så da faller alt som skjer på mannen..
  3. Anonym bruker

Føler du at magen er flatere om morgenen?

What??? Maten befinner seg kun i magesekk og tarmer, uansett hvor mye eller lite den tygges. Anonymkode: f0773...153
  4. Anonym bruker

Pasta de parma rett i koppen + gravid

Nå gidder jeg ikke mer av disse trådene dine! Du trenger hjelp! Anonymkode: c57c2...b81
  5. Anonym bruker

Hunderfossen og Lilleputthammer, erfaringer?

Noen som vet om vi burde ha med vogn til 3 åringen også i disse parkene? HI Anonymkode: e185f...4d8
  6. Anonym bruker

Hunderfossen og Lilleputthammer, erfaringer?

Vi må dessverre dra midt i fellesferien, så jeg kan tenke meg det er en del folk ja. Er det typ så store mengder med folk at det nesten er bortkastet å bruke så mye penger på inngang i det hele tatt? 😳 Anonymkode: e185f...4d8
  7. Anonym bruker

Det er jo fordi du ikke tygger ordentlig, da detter maten ned i valkene Anonymkode: 4d5cb...5e2
  8. Mannen din høres ut som en blanding av passiv-aggressiv kjerring og hormonell fjortenåring. Og om du overtar jobbene for å få det reint eller ryddig, eller lar ham slippe unna med dårlig jobb, har han jo klart det, han slipper å være voksen i forholdet. Tror ikke han er en jeg ville ønsket å ha et liv med særlig lenge.
  9. tormb

Fotballsko som stinker...

Kom over ett produkt som har vert redningen mot illeluktende fotballsko (og gymsko). Er noen poser med aktivt kull som vi la i skoen når di ikke var i bruk. Etter en ukes tid var skoene luktfri :) https://sitomani.no/Bambus-Luktfjerner-75g-p136205944
  10. Anonym bruker

Ja. Men tydeligvis var dette en åpenbaring for enkelte. Anonymkode: 69c78...9de
  11. Anonym bruker

Påvist isjialgi el isjias

https://forskning.no/smertelindring-hogskolen-i-bergen-fysioterapi/hemmeligheten-bak-laserbehandling/1028473 Anonymkode: 3af85...b56
  12. Anonym bruker

Bekymret over oppførsel til 8 år gammel jente

Du har helt rett i å være bekymret, og at du lytter på mors instinktet som forteller deg at her er det noe hun må ha hjelp til er 100% riktig. Ikke gi dere, be om henvisning til BUP. Hun trenger hjelp. Anonymkode: 1b99f...b92
  13. Anonym bruker

Du heller kokende vann over?? Anonymkode: 717f4...584
  14. Anonym bruker

Gir dere bare masse skryt og ros til mennene deres?

Jeg gidder ikke påpeke bagateller. Jeg hadde blitt sinnssyk hvis jeg skulle leve med en som skulle påpeke småfeil. Hadde han sendt barnet i barnehage med shorts i minusgrader, så hadde jeg spurt hva han tenkte på. Men det var nok ikke tilfelle? Jada, det er kjipt med sure kluter. Skift ut den kluten før den blir sur. Krise? Nei. Jada, kjekt med organiserte skap. Krise? Nei. Anonymkode: 22463...cd8
  15. Anonym bruker

Rangering av navn

Regine på førsteplass. Veldig flott og sterkt navn! Jenny på andreplass. Pent navn. Mathilde på tredjeplass. --- Johannes på førsteplass av guttenavnene. Om du ønsker et navn som ikke er så mye brukt ville jeg unngå Isak, Magnus, Johan og Ulrik. Anonymkode: 2da59...972
  16. Anonym bruker

Gir dere bare masse skryt og ros til mennene deres?

Det høres slitsomt ut for din mann ja. Jeg hadde ikke holdt ut med det der. Anonymkode: e284b...86e
  17. Toneelise

Impressiv språkforstyrrelse

Høres da ut som en form for tvangshandlinger. Hvordan fungerer han i forhold til andre barn?
  18. Anonym bruker

Når man skal sende en pakke i retur med Postnord

Her kan du bestille retur: https://minside.postnord.no/public-services/booking-return Anonymkode: ccc25...afa
  19. Anonym bruker

Såklart ikke. Det er jo gjær i bollene og det er en levende organisme... Anonymkode: 9503f...b62
  20. Anonym bruker

Rangering av navn

Mathilde og Tiril er på min toppliste 😀, ellers av jentenavnene liker jeg Selma, så kommer Iben, Jenny og Live. Lydia, Regine og Sunniva liker jeg ikke. Av guttenenavnene liker jeg best Vetle, Iver, og Johannes, så kommer Isak, Johan og Magnus. Sigurd og Ulrik liker jeg ikke. Men hver sin smak. 🙂 Anonymkode: a7a66...36c
  21. Anonym bruker

Nå kommer vel snart spørsmålet Kan jeg spise boller når jeg er gravid? Anonymkode: 1ae6b...52f
  22. Anonym bruker

Er disse sandalene kjerring?

Trenger ikke handle på Barneys for å få OK sandaler altså. Bianco har mye fint. Disse er veldig gode å gå med, hvis du vil ha litt høyde. https://www.bianco.com/no/no/bi/damesko/beige-shades/skinn-kile-sandaler-92050145.html?cgid=bi-women-nude&dwvar_colorPattern=92050145_Cognac Anonymkode: 40b0d...265
  23. Anonym bruker

Bekymret over oppførsel til 8 år gammel jente

Hva er det? Anonymkode: 6f3d7...726
  24. Jeg er sykt dårlig på sko, aner ikke hva som er fint, helt håpløs på å kjøpe sko. Trenger noen fine sandaler, går stort sett i birkenstock men kunne hatt noen litt fine sandaler også.... Trenger også hvite Sneakers. Er 35 år forresten... Hvilke står på din ønskeliste? Anonymkode: b3eee...fee
  25. Anonym bruker

De var blodharry. Kan jeg spørre hvor du bor? Anonymkode: 40b0d...265
  26. uhhuhher

Jeg synes ikke de var fine. Det jeg liker minst, er blandingen av materialer og stiler. Skinn, kork, bling og den ganske grove gummisålen. Skinnet som er lagt utenpå sålen og sydd med synlige sting. De hadde vært veldig mye bedre med en ren kilehæl i kork.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...