Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kan dere ikke ha samleie da? Må du suge han? Anonymkode: f6aaa...bbe
  3. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ja, alltid dessverre Anonymkode: ede2a...8b2
  4. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hadde startet med å bare sende en melding å si "hei" for å se om han svarer og ta det forsiktig fra der dersom han svarer Anonymkode: 48277...1ba
  5. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Har han noen diagnose? Anonymkode: dfad4...37f
  6. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Har det alltid vært slik? Anonymkode: e3411...cfb
  7. Anonym bruker

    Savner en mann

    Er det patetisk å sende han en meld der jeg forteller hvor mye jeg savner han? Anonymkode: 49868...cc6
  8. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Min mann forguder meg og gir meg fantastiske orgasmer med munn og hender. Alltid flere på rad. Men til slutt skal jo han ha sitt og vil jo selvfølgelig også ha orgasme. Men jeg hater den biten, samme hvordan. Minst ille inne i meg. Vet ikke hvorfor. Viser det ikke til han, men får så dårlig samvittighet. Flere som har det sånn? Anonymkode: ede2a...8b2
  9. Anonym bruker

    Savner en mann

    Tror du det ja! Bør vel det. Takk for svaret ditt. Ikke han heller. Anonymkode: 49868...cc6
  10. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    jeg er selv 100 prosent uføre og vet hvodan det er når mannen ikke helt skjønner at man ikke orker så mye når man er uføre man får bare forklare det sånn at han skjønner det, og du bør ikke gjøre masse ting du ikke orker for da blir man aldri noe bra igjen, blir bare mye værre av det Anonymkode: 9cf90...e53
  11. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Jaaaa😍, sammen på 20 året, var 21 og 22 når vi traff hverandre❤ Anonymkode: a85f1...ab0
  12. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Slikt skjer på daglig basis. Har selv hatt en mann som ble nektet å bli tatt i mot. Jeg med to barn, 2år og 5 mnd skulle ta med meg mannen hjem som truet med å ta sitt eget liv. Han var ikke dårlig nok til å få hjelp av helsevesenet. Så jeg tok ett valg om hvem som var mine prioriteringer og han var ikke på topp. Jeg sa i luka åå legevakta: nå er han deres ansvar. Jeg går og sender dere han hjem så kommer han til en stengt dør, han kommer ikke inn den døra for nå skal jeg hjem og beskytte våre barn. Jeg har ikke kapasitet til mer. Heldigvis overhørte han dette, sa de rette ordene og han ble tvangsinnlagt. Var tvangsinnlagt i 6mnd. På en perm kom barnet som da nesten var blitt treog sa pappa skulle ta livet sitt. Siden den dagen var han ikke min samboer lengre, han hadde kun samvær med barna under oppsyn. En kamp som var utrolig lang og tung, for når de er under psykiatri i norge så har foreldre rett til alt og barna har ingen rett på beskyttelse lengre. Nå har barna blitt 21 og 19 år gamle og faren har innrømmet at jeg gjorde helt rett i holde de unna han. Han er enda ikke frisk, ungene har minimal kontakt med han selv om de nå kan ha så mye kontakt de selv ønsker. Anonymkode: 2675b...43f
  13. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Ja ❤️. Ble sammen når jeg var 18 år og nå er jeg snart 50 🙂 Anonymkode: 2518c...5f4
  14. Det gjør de! Anonymkode: 1845d...2c7
  15. Anonym bruker

    Dere som har/har hatt anoreksi

    Jeg ser ikke akkurat en tjukk dame. Men jeg ser en som jeg vil kalle helt normal. Og jeg ønsker helst å føle meg kjempetynn. Jeg liker å kjenne knokler 😩 Anonymkode: f6417...009
  16. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Jeg fant frem med tog og bane. Dro på Boulangerie M i stedet. Kom meg hjem også. Google maps er forresten litt knotete når man går. Den surrer like mye som meg. Anonymkode: f9d81...ac0
  17. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    JA!!!! Har vært sammen i 27 år nå, og kan ikke se for meg et liv uten han ❤️ Anonymkode: c6d05...8ea
  18. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Jeg har ikke det. Anonymkode: 629c2...d5c
  19. Anonym bruker

    Savner en mann

    La han være i fred. Han vil ikke ha deg Anonymkode: 35577...da4
  20. I dag
  21. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg har vel det, men håpte jeg hadde feil. Men da ville jeg vel hørt fra ham vel. Anonymkode: 49868...cc6
  22. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Da får du bare ha det miserabelt da Anonymkode: 7a25a...9be
  23. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Obos Fagforening Norsk handicapforbund Norsk kennelklubb Glåmdal og Romerike Dachshundklubb Diverse sosiale medier. Bedriftsidrettslaget. Fult mulig det er flere Anonymkode: 49707...37f
  24. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Jeg har gått med Capri siden 90 tallet. Går med det jeg synes selv er fint. 😊 Trender har jeg aldri brydd meg om. Anonymkode: 2a28a...20c
  25. Anonym bruker

    Savner en mann

    Der har du jo svarer ditt. Anonymkode: 3474a...4e9
  26. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Fy faen så patetisk Anonymkode: cc2df...670
  27. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg tror han har glemt meg og ikke ville svart meg om jeg kontaktet han. Anonymkode: 49868...cc6
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...