Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Og ingen hevder at det er måtehold. Slapp av og nyt livet. Anonymkode: 5344e...52c
  3. Anonym bruker

    Savner en mann

    Det er sant! Klart ingen bryr seg! Anonymkode: 49868...cc6
  4. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Det er verdt å prøve iallefall. Takk for tips. Anonymkode: ede2a...8b2
  5. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ja, kanskje. Har prøvd å fantasere om damer. Men får det ikke til. Tror likevel det hadde vært lettere. Men mannen min er jo også bestevennen min. Og er virkelig en bra mann på alle måter. Anonymkode: ede2a...8b2
  6. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Det må jo ikke være sånn at han skal få orgasme til slutt. Hadde det vært mindre ille for deg om du først tilfredsstilte ham, mens du fortsatt var kåt? Anonymkode: 71f9b...27f
  7. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ah, da misforsto jeg. Kanskje bestille en time hos sexolog? Anonymkode: f6aaa...bbe
  8. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kanskje du er lesbisk uten å skjønne det selv? Anonymkode: 20405...884
  9. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Da får du bare fortsette å lage stusselige tråder om han her inne da. Anonymkode: 920fb...fbd
  10. Anonym bruker

    Syk her😔

    Jeg likte Baby Reindeer skikkelig godt, rystende, sann historie. Ny på Netflix nå. Anonymkode: bfbdc...37a
  11. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Samfunnstendenser. Det er vel ingen hemmelighet at konsumet av usunn mat har økt enormt, parallelt med fedme… Anonymkode: 49eb8...02c
  12. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Jo det har du, ellers hadde du ikke skrevet her dag inn og dag ut. Da hadde du stått trygt i valget om å la deg bruke av en godt gift mann Anonymkode: 7a25a...9be
  13. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Jeg har aldri sugd han. Det klarer jeg ikke. Men hater vanlig samleie også (som det alltid blir) Det er det minst ille av alternativene med hans orgasme. Anonymkode: ede2a...8b2
  14. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Jada, han er helt ok❤️vi har våre ups and downs, men det skulle nesten bare mangle etter 30 år sammen. Anonymkode: 08344...933
  15. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Han drar deg i håret. kaster viskelær på deg er litt småslem ser på deg men ser vekk da du ser på han. sier rare ting. gjemmer jakken din Anonymkode: 470d7...c5c
  16. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hvorfor spør du når du ikke hører på svarene? Gjør hva du vil, det er vel ingen her som bryr seg, sånn egentlig. Anonymkode: 3474a...4e9
  17. Anonym bruker

    Syk her😔

    Takk for svar så hyggelig av dere 😊 Anonymkode: e1dbb...e37
  18. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kan dere ikke ha samleie da? Må du suge han? Anonymkode: f6aaa...bbe
  19. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ja, alltid dessverre Anonymkode: ede2a...8b2
  20. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hadde startet med å bare sende en melding å si "hei" for å se om han svarer og ta det forsiktig fra der dersom han svarer Anonymkode: 48277...1ba
  21. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Har han noen diagnose? Anonymkode: dfad4...37f
  22. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Har det alltid vært slik? Anonymkode: e3411...cfb
  23. Anonym bruker

    Savner en mann

    Er det patetisk å sende han en meld der jeg forteller hvor mye jeg savner han? Anonymkode: 49868...cc6
  24. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Min mann forguder meg og gir meg fantastiske orgasmer med munn og hender. Alltid flere på rad. Men til slutt skal jo han ha sitt og vil jo selvfølgelig også ha orgasme. Men jeg hater den biten, samme hvordan. Minst ille inne i meg. Vet ikke hvorfor. Viser det ikke til han, men får så dårlig samvittighet. Flere som har det sånn? Anonymkode: ede2a...8b2
  25. I dag
  26. Anonym bruker

    Savner en mann

    Tror du det ja! Bør vel det. Takk for svaret ditt. Ikke han heller. Anonymkode: 49868...cc6
  27. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    jeg er selv 100 prosent uføre og vet hvodan det er når mannen ikke helt skjønner at man ikke orker så mye når man er uføre man får bare forklare det sånn at han skjønner det, og du bør ikke gjøre masse ting du ikke orker for da blir man aldri noe bra igjen, blir bare mye værre av det Anonymkode: 9cf90...e53
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...