Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Du gjorde absolutt det helt rette, selvfølgelig skal ikke dere underholde tante/onkelbarn kl sju om morgen når dere har ferie. Veldig bra du sa ifra, og svigerinnen din får bare være litt snurt. Greit å ha et og annet måltid sammen, og en og annen utflukt, men selvfølgelig skal dere ikke være sammen fra morgen til kveld hver dag. Neste år hadde jeg ikke sagt noe om hvor jeg skulle til disse folka, bare sagt at dere avventer litt, tar det litt på sparket når det nærmer seg osv, sånn at de ikke får mulighet til å kuppe ferien deres. Familie kan være hyggelig å være sammen med, men noe familie trenger man faktisk ferie fra Anonymkode: 43dc2...e62
  3. Anonym bruker

Min manns ex svigermor

Sånn er det med litt større barn. Bare å vende seg til det og slutte å være kontrollfreak. De vil ha sitt eget opplegg, enten med venner eller andre, som feks familie. Dine stebarn er heldige som har besteforeldre som har et så godt forhold til sine barnebarn. Hvis dere har andre planer når det kommer en invitasjon er det jo bare å si fra at det ikke passer. Anonymkode: 598e7...431
  4. Anonym bruker

Er jeg helt gal..44 år og dater en på 29?

Jeg er 48 og har et forhold til en på 23, veldig få som vet om forholdet, og ikke noe vi skal gå offentlig ut med. Lever i nuet begge to, og har det veldig bra sammen. Anonymkode: 47498...cbf
  5. Når folk ikke eier sosiale antenner må man si fra i klartekst. Godt jobba! Anonymkode: 4adae...5c9
  6. Anonym bruker

Tips til fin bikinitruse

Regner med du mener tai truser, de får bena til å virke lenger om ikke annet Det er vel tai som er mest flatterende på de fleste, men personlig liker jeg best hipster modellen. Hipster er ikke så flatterende fordi den deler kroppen i to og får rumpa til å se større ut, men det driter jeg i, for jeg liker de best, hehe. Anonymkode: ad8e7...b6c
  7. Anonym bruker

10 åringen driver oss til vanvidd...

Leser du hva jeg skriver. Hun velger selv å legge seg fordi hun er sliten. Ingen stuer henne vekk eller beordrer i seng. Anonymkode: f7269...ea2
  8. Anonym bruker

Jeg har i dag fått innvilget uføretrygd.

Så du mener at USA har en bedre modell? Ja bedre kompetanse kanskje, men til gjengjeld ekstremt dyre sykehus og behandlingsmodeller som kun gjelder de privilegerte. Det er ikke gratis å få behandling i andre land. Så ønsker du samme behandling så står du fritt til å få det hvis du betaler, som alle andre der. Anonymkode: 5f3a7...b9a
  9. Nyttårs barn

Kroppsnære klær på 12-åring

Det er som sagt to sider her. Det ene er at en på tolv bør få bestemme selv hva hun går med, selvsagt om det er passende anledning. En kort magetopp passer i uformelle settinger med venner og familie men ikke over alt. Noe helt annet er det voldsomme fokuset på kropp, utseende og at de tidligere og tidligere blir forventet å forsterke det kjønnstypiske. Det synes jeg er trist.
  10. Anonym bruker

Har dere barn på 125-130cm i bilstol?

Kjøpte akkurat nye beltestoler til våre på 6 og 7 år. De er 127 og 135 cm høye Anonymkode: ed626...db4
  11. Anonym bruker

Svangerskapspenger Sykehjem

Dette er helt korrekt. Svangerskapspenger søkes om på bakgrunn av risiko for barnet. Er det deg det går utover så må du få sykemelding. Anonymkode: 2dcf6...f36
  12. Anonym bruker

Gravid men får kun svake streker *BILDER*

Takk, det hjelper veldig å høre deres histories også håper det bare går bra for alle ❤️ Jeg ringte legen å krevde å ta hcg målinger i dag og på fredag for å se om det dobler seg. Får svar på mandag eller tirsdag. Jeg tok urinprøven med morgenurin her hjemme og tok en rfsu-test selv før jeg leverte til legen, veeldig svak strek nok en gang. Tok en hos legen som også var veeldig svak selvom de sa at en strek er en strek og at jeg ikke må bekymre meg foreløpig så er det lettere sagt enn gjort. Når jeg kom hjem og så på testen igjen etter at den hadde tørket så var streken så og si nesten helt borte.. så nå har jeg veldig lite håp men må klamre meg fast til det bittelille håpet til jeg får blødning eller påvist at fosteret er dødt.. blir så knust om det er tilfellet forstår bare ikke hvordan det kan bli dobbel økning av hcg nivået på to dager når streken bare forsvinner mer og mer for hver dag. Så må bare forberede meg på dårlige nyheter. Vet ikke hvordan jeg skal si det til mannen min altså! 😣 beklager veldig min negativitet her altså, må bare få det ut en plass rett og slett ellers blir jeg helt gal. 🤪 Anonymkode: 3c52f...88c
  13. Anonym bruker

Min manns ex svigermor

Men da kan mormor ta med barna på ting når de er hos mor. Når de er hos far er det far og fars familie barna skal være med. Anonymkode: d9b08...19d
  14. Anonym bruker

Tips til fin bikinitruse

Jeg liker best sånne hipser aktige bikinitruser, eller sånne som blir en liten shorts 🙂, å toppen må være litt sånn sports bh type 😉. Anonymkode: e7c5e...548
  15. Anonym bruker

Min manns ex svigermor

Skjønner ikke problemstillingen? Barna og mormor har et godt forhold, og det burde ikke være et problem at hun ringer dem, og tar dem med på ting? Her er datteren hos sin mormor og morfar i snitt annenhver helg, er med de på ferie, og er der ofte på ettermiddager. De har et tett og godt forhold som jeg unner dem, hun har flere trygghetspersoner rundt seg og hun stortrives sammen med dem. Dette er et problem for stemor, hun liker rett og slett ikke at de er så tett, men vet du, det har hun ingenting med. Anonymkode: b430d...c47
  16. Anonym bruker

overreagerer jeg her eller snakker hun mye om seg selv?

Hadde ikke giddet, liker ikke å være tilhører for den type monologer. Anonymkode: da9dc...76f
  17. Anonym bruker

Hun er 10, vi er på ferie med to på 4 og 7, de legger seg også nærmere 10. Å stue de bort tidligere for å få egentid er jo bare rart, det er ferie... Anonymkode: d2a7c...9cc
  18. Anonym bruker

Forstår det dere sier og jeg prøver virkelig å være bevisst dette at i og med at hun er vanskeligere at vi ikke gjør det verre med å vise det. Tar henne ofte til side og gir mye oppmerksomhet. Dog den balansen med å hele tiden forstå/ gi oppmerksomhet sett opp mot at hun må få forståelse for at viss type atferd ikke er akseptabel er vanskelig. For det er noe med at hennes oppførsel til tider må få konsekvenser. Anonymkode: f7269...ea2
  19. Anonym bruker

Du som har fjernet livmor...

Fjernet den for mange år siden pga store muskelknuter. Livmoren var veldig forstørret og kunne ikke fjernes vaginalt. De første par ukene etter operasjonen var ganske ille pga forstoppelse og det er ganske ille når man er nyoperert. Ett tips er å starte med laktulose en stund før operasjonen. Utover det har jeg ikke hatt noe komplikasjoner. Anonymkode: 6354a...f36
  20. Du er slett ikke urimelig. Det er direkte frekt å vekke folk kl syv (og egentlig frekt å kuppe andres ferie på denne måten også). Anonymkode: a6a42...754
  21. Anonym bruker

Man skal jo ikke drikke alkohol med barn til stede..

Nei det er helt unødvendig. Barn forstår det hvis de blir forklart at pappa eller mamma er syk. Såå dopa blir man ikke av smertestillende. Kan være greit at denne får være i fred på soverommet mye da. Anonymkode: 037d4...653
  22. Nei, var helt rett av deg å si ifra og vil si de mangler sosiale antenner. For det første leier man ikke bare ett hus ved siden av uten å ha avklart det på forhånd og man våkner hvertfall ikke andre opp og forventer at alt skal skje på ens egne premisser. Hun kan bare surmule og forhåpentligvis får dere litt fred.
  23. Anonym bruker

Selvmordserien økte antall selvmord

Såklart den har det. Du tror at helt sånn tilfeldig økte antallet akkurat da? Det står jo også der om barn som skrev i selvmordsbrev at det var det og la ved x grunner for at DE tok selvmord. Hvor naiv kan man bli? 🙄 Anonymkode: 90bf8...513
  24. Anonym bruker

Man skal jo ikke drikke alkohol med barn til stede..

Man går jo ikke rundt å er dops hele tiden, selv om man tar smertestillende Anonymkode: 326f2...7f0
  25. Tommel opp for deg! 👍 Anonymkode: 41bcf...813
  26. Anonym bruker

Color Line til Kiel-måltider

Finnes det mat å få kjøpt som er litt enklere enn buffet? Eller bør man bestille måltider på forhånd? Blir så himla dyrt. Anonymkode: 17c68...c0b
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...