Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    For de av oss som er litt eldre så har dette vært i motebildet mer enn én gang før Anonymkode: a4afe...d56
  3. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Nei. Ingen anser overspising av usunn mat som måtehold. Hvor henter dere vanviddet fra 😂 Anonymkode: 5344e...52c
  4. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Men altså, hun er en fare for barnet ? Far og barn tvinges ikke ut av hjemmet. De må ta kontakt med politiet, få besøksforbud, han må få hjelp av barnevernet for å verne barnet fra mor. Mor kan så klart ikke være rundt dette barnet, da ødelegges barnet og ender også opp med psykiske lidelser. Du skriver ikke hva slags diagnose hun har..men utifra det du beskriver så tenker jeg emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, eventuelt dysssosial? Men mindre de avdekker akutt suicidalfare, psykotiske symptomer, eller fare for liv og helse så kan de skrive henne ut. Emosjonelt ustabile pasienter har det best ved å ta ansvar i eget liv, ansvarliggjøres på sin atferd , med oppfølging i kommunal regi. Man ser ofte at denne pasientgruppen forverres og/eller regredierer. Altså det er uhensiktsmessig med innleggelser da man ønsker å bryte opp i det destruktive atferdsmønstret og det må nesten skje "der ute" hvor livet skjer og man må ta ansvar. Når det er sagt. Helt enig i at dette bør løftes frem, hvordan barn og pårørende blir ofte av sine nære. Føler med barnet , men her må far gå fra mor. Anonymkode: 46ae5...a3a
  5. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Kjøtt! Anonymkode: 8532b...1d5
  6. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Hodt (?) hjernevasket? Fordi hun ikke bruker et spesielt klesplagg til tross for at det er ‘in’ 😂 Anonymkode: 920e3...4eb
  7. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    ME foreningen LHL Hjerneslag - Ung Anonymkode: 603df...20b
  8. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Coop, fagforening, idrettslag, LNU. Sikkert flere! Anonymkode: 31c11...eb1
  9. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Du er virkelig hodt hjernevasket 😁 Anonymkode: f75c8...ca6
  10. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Fagforening, obos, Amnesty, idrettslag, human etisk forbund. Anonymkode: dd114...63e
  11. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Fagforening, DNT, et idrettslag, en hemmelig forening, husflidslaget og sikkert noe jeg har glemt. Anonymkode: 3b0ba...9f4
  12. Anonym bruker

    Fungerer det å fryse potetmos og søtpotetmos?

    Noen som har prøvd det? Hvis det har fungert bra, hva har du hatt i den? Anonymkode: 2b78c...1b6
  13. Anonym bruker

    Får bare opp forslag til kontoer å følge på fb😬

    Hei😊 Dette opplever jeg også. Men var det ikke det som kom til å skje hvis man ikke betaler for fb(?) Syns huske det var snakk om noe sånt, men usikker på om det i det hele tatt ble noe av..Uansett, det hjelper litt å trykke på «feeder» nederst og velge «venner» øverst syns jeg😊 Anonymkode: 13b55...ab1
  14. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Men er det ikke rart å ha ønsker om hvordan andre kler seg? Å faktisk håpe at ingen med korte ben kler seg på en spesiell måte… Anonymkode: 920e3...4eb
  15. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    treningssenter grete roede på nett Anonymkode: 21c03...b4b
  16. Anonym bruker

    Smerter ved skulderblad

    Hva bør jeg gjøre da? Jeg orker ikke å bli sykemeldt. Anonymkode: 35cbf...9b2
  17. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Galskapen? Å følge opp unger, lage mat, vaske klær og vedlikeholde huset, er det galskap? Anonymkode: bc382...875
  18. Anonym bruker

    Smerter ved skulderblad

    Det hlres ut som begynnende belastningsskade. Når du jobber varmer du det jo opp. Anonymkode: 27997...9b7
  19. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    De er ikke sånn superpene, men jeg kler virkelig verken shorts eller skjørt og da er capribukser en ok variant på varme dager Anonymkode: e22e9...6ea
  20. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Det er ikke det at han slipper å bidra, men at hun mener at han skal bidra på noe som er langt over normal forventning. At hun hauser opp livet sitt med alle mulige gjøremål og mener det er en rolig dag, hvordan ser en travel dag ut da? Hvorfor skal han bli tvunget til å delta på galskapen hennes? Anonymkode: feec9...95b
  21. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Tro det den som vil. Finnes det en journalist her inne som er villig til å skrive om denne saken? Anonymt med hensyn til barnet? At far og barnet tvinges ut av eget hjem bør belyses i media. Snakket i dag med mental helse tlf å de bekrefter dette hullet i systemet. Ei annen venninne i barnevernet har også sett flere tilfeller av dette. Altså at psykisk syke flyttes hjem til barn, eller tvinger partner og barn ut av huset. Snakk om å påføre barn traumer. hi Anonymkode: 10441...26b
  22. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Bortsett fra kundeklubb? Jeg er medlem i OBOS, det tror jeg er det eneste nå. Anonymkode: 5aefb...045
  23. Anonym bruker

    Smerter ved skulderblad

    Har den siste uken hatt smerter ved skulderbladene. Er ikke vondt hele tiden, men plutselig stikker det til og da er det jævlig vondt. Noen som har hatt det sånn? Kan det være muskulaturen? Jeg jobber sol renholder men har ikke så vondt når jeg er på jobb. Er verre når jeg kommer hjem. Jeg har voltarol tabletter. Kan jeg prøve det i noen dager for å se om det hjelper? Anonymkode: 35cbf...9b2
  24. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Hvis man svare så bør man vite hva man svarer om. Hi gav ett eksempel på en dag, hun sa ikke at dette var ting hun gjorde hver dag. Forøvrig så er det ikke slik at man kan la være å hjelpe med lekser, lage middag mm og det betyr at hi og mannen må dele på oppgavene i hjemmet hver eneste dag. Det betyr også at mannen ikke kan hvile før oppgavene er gjort og ungene har fått den oppfølgingen de trenger. Anonymkode: a5444...6fa
  25. I dag
  26. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Liker dem. Hvorfor kritiserer dere dem som bruker dem? Anonymkode: 88dbc...510
  27. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Havregryn, naturell/gresk youghurt, blåbær, byggris, quinoa, sopp, tomat, laks, brokkoli og squash. Anonymkode: 41fbc...be0
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...