Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Hadde dere ville satse på en mann

Nei. Han kunne jeg aldri satset på. Anonymkode: d5e30...8a5
  3. Anonym bruker

Æsj, analsex er kvalmt. Han er homo. Anonymkode: 6303a...d37
  4. Anonym bruker

Kan han bare flytte sånn uten videre?

Det er vondt og skuffende men lite å gjøre. FVK vil sikkert si noe om at hvis han er en så dårlig og egoistisk far er det godt han ikke får mer samvær enn det geografien begrenser frekvensen til, etc. Du kam ikke dirigere din eks-manns livsvalg. Du kan være den beste moren du kan og stå frem som et godt eksempel. Han er 15, ikke 5. Det hår greit:-) Anonymkode: 57aad...3f2
  5. Anonym bruker

Kan han bare flytte sånn uten videre?

Han er fri som fuglen og kan gjøre som han vil. Urettferdig for sønnen? Absolutt! Men det er intet du får gjort med det. Anonymkode: c6641...3b3
  6. Anonym bruker

Melodi Grand Prix i Israel

Det er vel strengt tatt ikke Norge heller - men vi er da alle Europeere for det! Europa er en del mere enn EU. Anonymkode: 3bf60...745
  7. 1. Godta at livet setter spor. 2. Rett deg opp og tren mage-muskulatur. Anonymkode: fb32e...61d
  8. Anonym bruker

En lærer sa at sønnen min var femi

Leste du innlegget du svarte på? Hun følte seg slik fordi moren lagde et helvete på grunn av disse kommentarene. Noe som gjorde at vedkommende følte at det var galt å være blek. Vi må nesten tåle at folk påpeker opplagte ting, men ikke at dette gjøres til en form for drittslenging. Anonymkode: c604b...93e
  9. Anonym bruker

En lærer sa at sønnen min var femi

Tror du gutten din plages av dette da? Jeg ville ikke tatt frem kanonene jeg heller synes folk blir alt for lett krenket. Hva om han er femi som du sier, er ikke det greit? Da må det vel også være greit at læreren nevner det. Og når det gjelder koblingen med fotball, så får dette stå for lærerens regning. Lære gutten din å være stolt av den han er femi eller ikke. Anonymkode: c604b...93e
  10. Anonym bruker

Låne gratis hytte i Norge?

Statskog sine hytter https://www.statskog.no/hytter-og-friluftsliv Anonymkode: fe9cf...a85
  11. Så er det også det at antisemittisme har tradisjon fra vår tidsregning startet. Det ligger som et bakteppe av "skyld" bak avgjørelsen om å gi Israel til jødene også selvfølgelig på grunn av 2 verdenskrig. Det som skjedde da har også fått en enormt stor plass i historiebøkene og har fortrengt i en viss grad andre folkemord og urett som har skjedd. Jødene har fått en form for offerstatus(og det er ikke rart), noe som gjør at ethvert angrep på staten Israel og deres politikk blir sett på som antisemittisme.
  12. Anonym bruker

Jeg forstår ikke helt hva han tenker😏

Jeg føler ikke samboer bryr seg om meg, vi sklir mer fra hverandre....vet ikke om det er mer å jobbe med. Den andre mannen vet hva jeg vil, men jeg vet ikke hva han egentlig vil, føler heller det er han som lar meg gå på gress....jeg er bare fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre.Bare avslutte hele greia... Anonymkode: 659ee...ea1
  13. Anonym bruker

Fuglereir i takrennen

Vi har dessverre fått minst ett fuglereir i takrennen. Vi er dyreelskere, men dette er dessverre en plage. Eldstemann har vindu rett under, og har blitt heftig angrepet av fuglelopper. De bæljer på grytidlig om morgenen og forstyrrer søvnen vår. Det er ikke sikkert det er derfor, men vi har slitt i noen uker med ekstremt ustabilt Internett. Det er bedre på kvelden. Har drevet masse feilsøking, uten å finne ut av det. Hva kan vi gjøre? Vil jo ikke skade de små fuglene 😢 Anonymkode: bd453...37e
  14. Today
  15. Anonym bruker

Låne gratis hytte i Norge?

https://abnb.me/fsFTHaKAPW Anonymkode: 284fb...12a
  16. Pobie

1.5 år siden fødsel - ingen mens

Hvis du hadde regelmessig mens før du ble gravid og du fremdeles ammer ganske ofte, er det ganske sikkert at det er pga ammingen at du ikke har fått mensen. Hvis du fremdeles ammer om natten kan du jo prøve å kutte ned kun om natten? Det er uansett best for barnets tenner at du ikke ammer om natten, og nattamming har ganske stor effekt på syklusen i forhold til amming om dagen.
  17. Anonym bruker

Er det noen her som har borti demens i ung alder?

Hvis hun anerkjenner og nevner hvor mange ulike årsaker det kan være til noe slikt, så er det nok større sjanse for at mannen går med på å la seg undersøke. Anonymkode: d48cd...5ff
  18. Studier viser at de aller fleste som vil velge kjønn ønsker balanse i familien. Dvs de som har flere gutter ønsker jenter, og de som har flere jenter ønsker gutter. Det er også veldig mange kvinner som ønsker seg jenter. Det er ikke noe som tilsier at kjønnsutvelgelse blir brukt for å lage mest gutter. Jeg kjenner ei godt norsk dame som er ressurssterk og oppegående på alle måter som hadde 4 døtre og ønsket seg en gutt, kun fordi hun ikke kunne forestille seg å aldri oppdra en sønn. De ble gravide naturlig og var så heldige at barn nr 5 ble gutt. Hun er storfornøyd.
  19. Anonym bruker

Er det noen her som har borti demens i ung alder?

Nettopp. Anonymkode: d48cd...5ff
  20. Yesterday
  21. Anonym bruker

Hvordan mener du at du behandler dem godt, da? Vet din samboer om din kontakt med han du kaller ditt livs kjærlighet og at du ønsker å få klart svar fra han du kaller ditt livs kjærlighet om hva han vil med deg før du ev. går fra din samboer? Vet din samboer at du møter den andre mannen og synes det er helt ok? Og hvordan er det godt å la "ditt livs kjærlighet" stadig gå på gress i uvitenhet om hva du vil selv et år etter dere tok opp igjen kontakten? Anonymkode: 6d220...202
  22. Tilhørighet! Halve slekta mi kommer fra Valdres, har hytte der og valgte å gifte meg der for 6 år siden, så da var det helt naturlig for meg å velge Valdresbunaden. Men, jeg valgte den blå gamle Valdresbunaden og er den eneste i hele slekta som har akkurat den.😊
  23. Anonym bruker

Det er din tanke.Jeg føler ikke jeg behandler de dårlig.Du vet ikke noe mer om meg og samboer enn det jeg har skrevet her. Anonymkode: 659ee...ea1
  24. Mamma`n til Will& Ailo

Noen måter å finne ut om fosteret har tatt skader av alkohol?

Du kan slappe helt av! Mor og foster deler ikke blod før uke 6. Man oppdager en graviditet tidligst i uke 4-5 og mange drikker de ukene før man oppdager graviditeten. Så slapp av og gled deg over overraskelsen i magen 😊❤️
  25. Har bunad som tilhører stedet morsslekta bor. Er født der men har ikke bodd der siden jeg var baby, alikevel føler jeg en sterkt tilknytning til dette fylket og kan ikke forestille meg å ha bunad fra fylket jeg har bodd nesten hele livet i. Jeg registrerer på 17mai at det virker som om det er kjempemange i vestfold som kommer fra telemark.. Undrer på om dette er reelt eller om de har valgt bunad etter hva de synes er fint. Vet i allefall om flere som har beltestakk fra telemark enda de ikke har noe familie der.. Anonymkode: 8ea30...5e2
  26. Anonym bruker

Nei, absolutt ikke. Høres ut som en fyr du bør dumpe. Dere kommer aldri til å få et godt samliv så lenge dere preferanser er så ulike. Ikke kast bort mer tid på ham! Anonymkode: 0d69f...a4a
  27. Israel sørger for å stadig gi palestinerne nok stikk til at de gjør motstand, og når de gjør motstand bruker Israel det til å legitimere sin brutalitet. Anonymkode: 49749...0e6
  28. Anonym bruker

Hadde du brydd deg nok om dem så hadde du ikke behandlet dem så dårlig som du gjør. Anonymkode: 6d220...202
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...