Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Hvilken mobil til 8 åring?

Min jente er året eldre og fikk iphone 6s til jul i fjor. Anonymkode: 74c90...db6
  3. Men med den gjennomsyra negative holdningen din skinner igjennom, skjønner du. Ingen som vil ansette et så negativt menneske, det vil ødelegge arbeidsmiljøet totalt! Du tror kanskje du klarer å legge bort negativiteten under intervjuer, men der tar du nok grundig feil. Vil tro de merker det idet du kommer inn døra. Anonymkode: 24349...662
  4. Anonym bruker

Hvor mange har begynt på julegaver??

Jeg er godt i gang. Veit at det blir veldig travelt framover, og liker ikke å gå i butikker i desember. Anonymkode: 99d80...389
  5. Anonym bruker

Hvor mange har begynt på julegaver??

har 4 gaver igjen, så nesten ferdig , orker ikke og stresse med det i desember mest pga jeg skal flytte i desember Anonymkode: 8f7d3...fa0
  6. the amazing spidermamma

Finnes det Meny i Oslo sentrum?

Det er meny på Grønland, like ved t-banen.
  7. Anonym bruker

Noen som har fått erstatning fra NPE her?

Vi søkte bare om erstatning, ikke noe spesielt beløp. Fikk først avslag fordi de mente det var tilfeldig at skaden skjedde, de kunne ikke på forhånd ha visst at det ville ende sånn. Vi klagde og sykehuset fikk uttale seg. De la seg helt flate og mente de helt klart ikke hadde fulgt prosedyrene de skulle fulgt. Da fikk vi medhold og de kom med et tilbud som vi aksepterte. Må vel sies at vi ikke hadde noe økonomisk tap da, men datteren min ble varig skadet og erklært 30% invalid. Hun vil kunne jobbe og tjene penger som alle andre, men har jo litt færre valgmuligheter enn folk flest så hun fikk en erstatning for det. Anonymkode: 0441e...a08
  8. Anonym bruker

Slutt mellom oss og sliter forferdelyh

Tusen takk for fine svar ❤️ Setter utrolig pris på det. Nå endte forholdet vårt med at vi ble enige om å gjøre det slutt (han tok d opp), for jeg var for feig til å gjøre det. Klarte det rett og slett ikke. Og det, i tillegg til at han reiste rett hjem og slettet meg fra alle sosiale medier og har vært fullstendig kald etterpå gjør nok at jeg får den reaksjonen jeg har nå. Ikke hørt et ord fra han etter den dagen det ble slutt. Samtidig har han andre exer liggende på sosiale medier. Dette gjør rett og slett så vondt nå. HI Anonymkode: e81de...32d
  9. Hallo man kan jo ikke si det! De skal tro at hun er skikkelig interessert i å jobbe nettopp for dem. Ikke at hun har søkt masse jobber men at ingen vil ha henne! Anonymkode: 889dc...d90
  10. Anonym bruker

Hvordan kan jeg som mor være sikker på at jeg vinner

Du kommer ingen vei HI. Beklager å si det. Hvorfor havner dere i retten egentlig? De tingene du nevner er ekstreme småtterier i barnefordeling. De vil ikke bli vektlagt ett sekund. Jeg har vært i retten selv. Anonymkode: 0e32d...cf4
  11. Fikk dere det kravet dere/advokaten ba om? Anonymkode: 9f8cc...73f
  12. Anonym bruker

Forslag til musikk for 7-8 åringer?

min elsker mye freddy m&m sommerkroppen blimed hits for kids ( har mange av de fra barnedommen Anonymkode: 42384...a3d
  13. Anonym bruker

Hvorfor har så mange planleggingsdag i dag?

Tror det er det sørlandske lærerstevnet eller noe sånt, de er på kurs sammen. Anonymkode: 34f93...95d
  14. Anonym bruker

Hvis jeg blokkerer et telefonnummer...

Jeg ser ikke om et blokkert nr har ringt på min iPhone , da må det være en funksjon jeg ikke kan. blokkerte nr kommer rett til mobilsvar , testet det med samboeren sin tlf Anonymkode: e8b2e...7e4
  15. Anonym bruker

Hva gleder du deg mest til med helgen?

fredag kos med kylling og ris og verdens beste mini ❤️ et vennpar kommer med sin datter ❤️ søndag: avslapping ❤️ Anonymkode: e71cd...718
  16. Anonym bruker

Min 14-åring er så liten!

Spør fordi gutter gjerne har et voldsomt veksthopp det året stemmeskiftet og skjeggeveksten kommer, om ingen av disse tingene er på plass enda ville jeg ikke bekymret meg. Har en gutt som var lang hele barneskolen, han sluttet jo nesten å vokse 7. og 8.klasse og mange av kameratene tok han igjen, også kom puberteten. Herlighet som han vokste i 9.klasse, hormonene herjet og han vokste så man nesten kunne se det fra dag til dag. Han er i dag 18 år og 185 cm, har vokst kanskje 3 cm etter at han ble konfirmert. Har også en gutt som alltid har vært ganske lav, og han hadde litt angst for at han skulle forbli så liten. Han går nå i 10.klasse og siste halvåret har han vokst utrolig mye, nå er han ca 175 cm, men han vokser stadig. Blir spennende å se om han blir like høy som sin bror eller om han stopper litt før han kommer så høyt. Uansett, guttene kan være både lave og lange på barneskolen, men det veksthoppet de har når de kommer i puberteten er det som avgjør. Så om sønnen din ikke har kommet i puberteten enda er det ingenting å bekymre seg for altså, det kan komme enda. Anonymkode: 7f4ed...d56
  17. Anonym bruker

Instagram

Før kunne man se innlegg som venner hadde likt når man trykket på hjertet. Er det ikke sånn lenger? Anonymkode: a0d76...6b2
  18. Anonym bruker

Hvordan kan jeg som mor være sikker på at jeg vinner

dette er ikke du eller far som bestemmer, hvis noen mener barnet er klar for samvær i helger og en natt i uka, bør du holde det, synes ikke det du kommer med er gode nok grunner til og nekte far det Anonymkode: 2a2f7...520
  19. Anonym bruker

Hvilken type vertinne er du?

Så fint å se at så mange er nummer 1! Klart at det blir noe annet med kresne barn, og kategoriene mine er ikke hogget i stein heller, men de viser en hovedforskjell på innstillingen man har overfor gjestene sine. Jeg har takk og pris bare nummer 1 selv i min omgangskrets. Anonymkode: 7c9ca...f5e
  20. Anonym bruker

Rekker de ikke å se på alle søknader?

Dessuten er det mange som knapt kan norsk..... hvordan kommer de gjennom?? Anonymkode: 214d1...b23
  21. Anonym bruker

Hvorfor har så mange planleggingsdag i dag?

Ikke her på Vestlandet. Ellers er det gjerne slik at to planleggingsdager i året er øremerket diverse kurs hvor lærere og barnehagelærere melder seg på de kursene som virker relevante. Vi skal ha 8. november, samt i februar. Anonymkode: e21af...ee5
  22. Anonym bruker

men det er likevel sannheten Anonymkode: d312d...550
  23. Anonym bruker

Rekker de ikke å se på alle søknader?

Men hvordan kommer man seg i jobb når det ALLTID er noen som passer bedre?! Anonymkode: 214d1...b23
  24. Anonym bruker

Nå var det IKKE det jeg spurte om! Anonymkode: b0fde...a06
  25. Anonym bruker

Min 14-åring er så liten!

Hadde 2 små gutter som gikk i min klasse på grunnskolen. Den ene begynte å strekke seg siste året på ungdomsskolen, mens han andre fortsatt var minst, og begynte å strekke seg en gang etter vi var ferdig på skolen, skvatt da jeg så han igjen, for han er nok en av de høyeste mennene jeg kjenner. Selv har jeg en gutt som har vært høy hele tiden, og også er høy nå som ungvoksen. Anonymkode: 35694...312
  26. Det har jeg aldri hørt om før 🙂 Jeg googler men finner ingen ting som sier at det skal øke apetitten? Er det en lege som har fortalt det dette? Om det virkelig øker matlysten så skal jeg rett opp på apoteket i morgen for å kjøpe😃 Anonymkode: 07309...ccb
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...