All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Jeg holder på å klikke - mannen gjør aldri sine oppgaver i huset
Anonym bruker svarte på Anonym bruker sitt emne i Skravle
Du velger å ha det slik hver eneste dag i dette forholdet, Ts... Du vet han ikke vil endre seg. Da må du enten godta at han gir f... og stadig lyver til deg. Eller gå. Be ham bruke ferieuken som kommer til å tenke gjennom om han ønsker å beholde familien sin samlet, og om han gjør det kan han bestille time til parterapi på familievernkontoret. Anonymkode: b1735...234 -
Tror du hun doper barna? For en idiotisk kommentar.... De fleste barn kan tas med ut og spise uten at man må "gi dem noe" altså. Om du ikke kan det har det med dine barn og din familiedynamikk å gjøre, ikke at hennes barn er unormale. Anonymkode: 823f4...0fa
- I dag
-
Fødsel blir satt i gang om én uke og babyen blir stor….noen som kan roe meg?
TinaK 1990 svarte på Anonym bruker sitt emne i Skravle
🤪🤪🤣🤣 -
Nevøen min var 43 cm rundt hodet. Gikk bra! Anonymkode: ce06b...fea -
Som en V. https://fleurdumal.com/products/luxe-v-string-black Anonymkode: 56b5c...39e
-
Nei nei nei, unnskyld, både hi og dere andre! Ikke 54 rundt hodet, men 54 lang. Kjære vene. Unnskyld! Anonymkode: c59e5...b84 -
Helt sikker, det står i journalen hennes. Hun var som sagt 13 dager over termin. Anonymkode: c59e5...b84 -
Noen som vet? Anonymkode: fe20d...64d
-
Jeg har aldri sett på hennes SoMe, men det er generelt helt umulig å forså at noen tror at det folk legger ut på ulike nettkanaler er den hele og fulle sannheten om hverdagen. Anonymkode: 475b8...f1d
-
Du kan få et barn på 5 kg uten så mye som en rift, og du kan få et barn på 3 kg og få totalruptur, det er ikke alltid vekten til babyen har noe å si. Hodeomkrets og skulderbredde har noe å si om.du har et smalt bekken, men det meste andre vi har nedi der er ganske tøyelig 😅 Sats på at dette er kroppen din laget for å klare. Våg å slippe kontrollen og la kroppen gjøre jobben sin på instinkt. Blir det problemer tas de tar i når det skjer, men de fleste fødsler går helt greit. En jordmor i en podkast sa det ganske fint. At trenden med at man ikke skal skrike, skal ha kontroll, blåse og puste litt på meditasjonsvis og vips er babyeb ute er så teit. Det er ikke meningen vi skal ha kontroll på en fødsel, da tar kroppen over. Ungen skal ut, og blir født uansett om du befinner seg i bomberegn eller blir robbet. La kroppen gjøre jobben sin, stol på den, og de aller fleste barn blir født på en helt grei måte. Anonymkode: 1c80a...e10 -
Når dere er på ferie.. Tenker dere på at det er en lokalbefolkning på stedet dere drar til?
Ja, det var liksom poenget. Det er lite lokalt i området Blindleia der hun bor, så hun ser ikke gevinsten tydelig. Men kommunen har mye. Anonymkode: 321d1...469 -
Erfaring med 15 års aldersforskjell på søsken?
Jeg har 15 og 20 års aldersforskjell til yngste, og det har vært null stress. Han vokser jo opp som enebarn, men med tryggheten i at han har søsken. Femtenåringen hjalp til ved behov, men var ikke særlig opptatt av baby eller smårolling, så det var mer praktisk hjelp. Jeg har aldri gitt de store ansvar for minste, de skal få være søsken, foreldrerollen tar jeg meg av. Anonymkode: d2c15...28c -
Du tar med deg jeans, så vil du finne ut etter hvert at det blir alt for varmt. Da kjøper du noe i en av de lokale butikkene, utvalget er enormt. Mange av de som bor der bruker jeans, men de er vant med varmen, og beveger seg i et rolig tempo og tar korte skritt, og de oppholder seg i skyggen og lever latinsk. Anonymkode: 71183...2f8
-
Når dere er på ferie.. Tenker dere på at det er en lokalbefolkning på stedet dere drar til?
Lillesand har ikke lite lokalt næringsliv. Anonymkode: fb6ba...840 -
Har vi det dobbelt så bra i Norge som i Sverige? Helt ærlig...
Anonym bruker svarte på Anonym bruker sitt emne i Krig og politikk
Har du noen forklaring på det? Er det språkproblemer? Anonymkode: 36a41...b9b -
At det var? Dette var flaut å lese. Hvis du har så fantastisk lite kunnskap om vårt eget land, så anbefaler jeg deg virkelig å lese deg ganske grundig opp. Anonymkode: b0a69...1c4 -
Selvfølgelig er det irriterende med turister. Jeg hadde klikket. Og du har litt «uflaks» som bor på et turiststed med lite lokalt næringsliv. Men Lillesand kommune får 14 mill i hytteskatt. Og pengene som legges igjen i butikker og næringsliv i kommunen i månedene juli til august er nok ganske mange selv om Blindleia som område ikke merker det selv. Men at kommunen har store inntekter i deler av året kommer også dere til gode i form av skoler, helsetjenester infrastruktur osv. Så jeg skjønner at du er irritert, men det er litt for enkelt å si at det ikke gir noenting. Anonymkode: 321d1...469 -
Erfaring med 15 års aldersforskjell på søsken?
Er umulig å si. Jeg har en datter på 19 og en sønn på 5. Hun på 19 elsker å være storesøster og hjelper til. Det er ingen selvfølge! Jeg nyter så lenge det fungerer 🥰🥰 men en dag får hun sikkert selv barn og søsken blir mer "glemt" Anonymkode: 6c5d6...079 -
Det skapes ikke verdier i Nord-Norge? Så kunnskapsløs er det faktisk ikke lov å være og du MÅ opplyse deg selv. Seriøst! Anonymkode: 5d501...1e1 -
Med en sånn uttalelse fremstår du ikke akkurat som en person som benytter deg av de store kulturtilbudene i utlandet? Hva savner du? All inclusive og bamseklubben? Anonymkode: bae37...246
-
Det tror jeg er riktig, med små barn kan det fort bli mer uro enn avslapning hvis foreldrenes forventninger om reiser skal trumfe barnas behov for rutiner og ro. Anonymkode: 6985d...499
-
Jeg har vært mye i nord. Og det du skriver er ikke helt korrekt. Hvor tror du fisken Norge eksporterer kommer fra? De har også både sunne og gode verdier i nord. Anonymkode: a3381...013 -
Har du små barn? Ferie med små barn kan være slitsom. Mine barn var ikke solide sovere og på ferie sov de enda dårligere. Det var noen år da det var best å holde seg hjemme i ferien. Anonymkode: 6c7b6...8dd
-
Er på ferie, der stedatter på 22 tar med 13-åring ut om natten
Jøss, her er det mange som skal ta HI. 22-åringen må ikke sitte barnevakt, men må dele et rom. Eller mener dere en 22-åring har krav på luksusen med eget rom betalt av andre? Ingen av mine barn har fått det, det blir for dyrt. Helt uaktuelt at de hadde fått fortsette å bo på rom sammen. Jeg hadde ligget på rom med 13-åringen så fikk 22-åringen delt rom med sin far (evt betalt eget rom av egen lomme). Vil 22-åringen ut på natten står hun fritt til å gjøre det, men ikke med 13-åring på slep. Anonymkode: 06ece...a8a- 59 svar
-
- 1
-
-
Eks-mannen har funnet seg en dame på 27 år. Han er 44.
Selvfølgelig er det helt patetisk. Men prøv å puste med magen og fokuser på at hun er fin med barna dine. Marerittet må jo være om barna må bo halvt i et hjem der de har det fælt. Anonymkode: 45455...908