All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Er det noen som har tips til rimelige og/eller enkle utekjøkken man kan lage selv? Anonymkode: 7e8c4...a48
-
Ferie på Kreta- hvilken solfaktor til ungdom?
Anonym bruker svarte på Anonym bruker sitt emne i Skravle
Driver du og gnåler på dette enda? 🤣 Du tenker de ukritisk tar dine råd men ikke mine? Høy på deg sjæl much. Du får bare holde på, du er en sånn som ikke innser at du kan ta feil. Anonymkode: e7b93...002 -
Sønnen fjernet sikringen på brannslukningsapparatet.
Koster jo ikke stort å kjøpe ny om du er bekymra Anonymkode: 84bf5...12c - I dag
-
Nice try igjen 😊 Tror du at du provosere ved å slenge ut negative kommentarer/karakyeristikker? Jeg antar folk kan google og da vil de rask finne ut hva som er riktig og hvem som faller igjennom 😊 De fleste vil nok heldigvis google fremfor å ukritisk ta råd fra et forum og da blir det jo raskt tydelig hva som er riktig 😊 Anonymkode: 11eea...1c7 -
Jeg syns det er nydelig å komme unna hjemmet, og alt som må gjøres der. Men vi ferierer stort sett i Norge på sommeren. Tar noen småturer rundt omkring i Norge, men tilbringer nok mesteparten av tiden hjemme. God blanding av campingtur, hotelltur, fornøyelsesparker, fisketurer, bading og avslapping hjemme. Litt farting for å besøke familie også. Sydenturer midt på sommeren frister lite, med hetebølger og alt som følger med. Tar meg derimot gjerne en Sydentur til høsten. Ingen som har kommentert noe negativt på det, opplever nesten at flertallet rundt meg holder seg i Norge midt på sommeren. Anonymkode: 25d83...b29
-
Jeg sier det samme. Ingen har sagt :" bare Norge" til oss. Det er de du forteller det til. Anonymkode: fb090...399
-
Håper du får hjelp? Går ikke an å ta vare på barn og ha det slik.. Hva tror du skulle skje med sånt? Hvis det hadde skjedd katastrofer av alt sånn ville jo det vært branner og eksplosjoner overalt hele tiden. Anonymkode: 8a4eb...ae1
-
Kreftforeningen har gode råd på sine nettsider, hverken utdatert eller teit. De anbefaler minst faktor 30, smøre seg minst hver andre time og helst ikke være så lenge i sola om gangen mellom kl 12 og 15. Anonymkode: d3ee8...4b6 -
Du orker ikke olabukse der og ja, det ser teit ut. Hva med en lett løs linbukse om du ikke greier skjørt eller shorts? Anonymkode: 83132...226
-
the amazing spidermamma begynte å følge Jeg støtter Palestina, og skjønner at de som kommer der fra er frustrerte over situasjonen... , Angst, hotell. og Kle seg i "syden"?
-
Det går også bra. Radiatorer tåler en støyt. Håper du får slappet av litt i ferien også!
-
Jeg støtter Palestina, og skjønner at de som kommer der fra er frustrerte over situasjonen...
Idiot. Men idioter kommer fra alle steder. Anonymkode: bfe7d...151 -
Nei, eneste must for meg er å komme litt unna hjemmet. Telt i hagen fungerer som nødløsning😅 Anonymkode: 77303...2cc
-
Jeans brukes jo "overalt", så det går nok helt fint. Men det høres veldig varmt ut!
-
Dette kan jeg så trenger ikke lese mer om det, nytter jo ikke bare å spytte samme argument tilbake, det blir jo litt teit. Virker litt som du er litt opp i åra og ikke har fulgt helt med i timen. Anonymkode: e7b93...002 -
Jeg støtter Palestina, og skjønner at de som kommer der fra er frustrerte over situasjonen...
the amazing spidermamma svarte på Anonym bruker sitt emne i Skravle
Han pekte vel bare på det absurde i situasjonen, at i Norge har hunder det bedre enn slektningene hans i Palestina. Han vet nok godt at ikke du som enkeltmenneske kan gjøre så mye med det. Jeg skjønner at han er fortvilet, men jeg skjønner også at du syntes at det ble litt voldsomt. -
Det var heldigvis ikke den nye naboen, men en av dem som hadde vært på besøk. De som bor der er veldig hyggelige 😀 HI Anonymkode: 4c719...d14 -
https://www.rvb.no/kompetente-virksomheter/ Anonymkode: 2ef3d...371 -
Må jeg melde en skade? Hvor kontrollerer de dette i Stavanger området? Googler og finner ikke ut av det 🙈 Anonymkode: 67f22...0cf -
Arvet leilighet - selge/beholde - noen med råd?
Hvis HI (eller noen andre for den saks skyld) unnlater å oppgi kanskje så mye som 3-4.000.000 kr. til beskatning, snakker man grovt skattesvik, og mulig fengselsstraff dersom det oppdages. Anonymkode: 36398...d0f -
Når dere er på ferie.. Tenker dere på at det er en lokalbefolkning på stedet dere drar til?
To byer, resten bygder. Hvis ikke resten er bygder, hva er det da? Anonymkode: a3381...013 -
Man må vel ikke sitte inne for å unngå sola? Anonymkode: 56c49...060 -
Nei det er rart kommenterere det, var mer sånn før Covid kanskje men ikke nå lenger Anonymkode: 029e2...da3
-
Det er absolutt ingenting galt med ferie verken i Norge eller helt hjemme. Folk må velge ferie ut ifra ønsker, behov og økonomi. Jeg har hatt to uker i utlandet med eldste barnet mitt. Vi har blant annet besøkt venner og familie. Nå skal jeg på hyttetur i Norge og gleder meg stort. Jeg har også hatt noen feriedager hjemme hos meg selv. Både ferier i Norge og i utlandet kan ha fordeler og ulemper. Gjør det du selv vil i ferien og kos deg med det. Jeg synes "syden" i over 40 grader høres fryktelig ut, men jeg trenger jo ikke si det til de som gleder seg til en sydentur. Jeg elsker både storbyer og øde vidder, er jeg heldig får jeg til begge deler i ferien min. Andre elsker fisking, strand eller lekeplasser med barna. Jeg synes det viktigste med ferier er at jeg får nye opplevelser, tilbragt tid med familie og venner og at jeg får hvilt meg litt. Anonymkode: 9744c...dc7
-
Sikringen skal være inntakt. Gå et sted de tar kontroll på apparatene og få det fikset. https://www.frende.no/aktuelt/levetid-paa-brannslukningsapparat/ Anonymkode: 2ef3d...371 -
Når dere er på ferie.. Tenker dere på at det er en lokalbefolkning på stedet dere drar til?
Det der er da ikke bygder. Drøbak og Kongsberg er forøvrig byer Anonymkode: 6b204...1dc