Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Tenker om denne testen?

Synes den første ser negativ ut, men syns å tyde en svak svak strek på nr.2. Men om det er skyggestrek, er jeg usikker på.. Ta en ny test om to dager 😉 da skal et evt hcg nivå doblet seg 😉 Anonymkode: a3531...038
  3. Du skriver også «hun valgte......» Anonymkode: 389c8...7f5
  4. Anonym bruker

Følger du trenden?

Jeg kjenner en neger som selv sier han er neger og insisterer på at det er det han er. Nå må jeg altså fortelle han at han er frekk og har dårlig oppdragelse? Jeg kaller ikke andre afrikanere for neger, men han kaller jeg neger Anonymkode: 3b1c6...2a4
  5. Anonym bruker

Danseren i det franske MGP-innslaget

Hæ? Denne må du forklare litt nærmere...Så hun var kun på scenen fordi hun var overvektig, ikke fordi hun var en dyktig danser? Anonymkode: 8e391...b2f
  6. Utålmidig.no

Flere med termin i juni :) ?

Håper det går bra med skole. Høres slitsomt ut. Og forstår deg godt med å ville bli ferdig. Jeg jobber med siste ting og tang før permisjon til helga. Blanda følelser. Skal bli godt å bli ferdig ja 😛 Smånervøs, det komner av disse kynnerne. Merkelig følelse igrunn. Vanskelig å forklare annet enn at nå når kynnerne kommer blir jeg nesten varm i kroppen og føler meg smånervøs. Og så slipper de taket.
  7. Så en familie som alltid har gått i tog sammen, spist sammen og sittet sammen/vært sammen hele 17. mai, tror du faktisk ikke barna reagerer på når de plutselig ikke er sammen? Ikke sier hei en gang? Vel, mine unger er ikke dummere enn at de synes det var veldig unaturlig og rart. De begynner nemlig bli litt store... De har stilt en masse spørsmål...! Jeg har forsøkt å be om hjelp og fikk en kald skulder tilbake. Gjør ikke det igjen, for å si det slik, men jeg skal gi de en tilbakemelding på forventet oppførsel fra min side, det skal jeg strekke meg til 👍 hi Anonymkode: 1fb81...e83
  8. Anonym bruker

Dette med bunad og tilhørighet..

Bestemors til jenta mi har ei grandtante fra Telemark, så her blir det beltestakk og jeg gir fullstendig blaffen i hva andre mener om det. Anonymkode: af637...bad
  9. Anonym bruker

Nå er det vel mest tynne mennesker som blir hyllet! De fleste supermodeller og ikke minst ballettdanserere er undervektige og blir hyllet for det. Det du mener er at tykke mennesker ikke bør være på en scene! Anonymkode: acc1c...8ba
  10. Haha, er vi der ja Jeg skrev "Kanskje ting var så jævlig den dagen at hun hadde to valg", legger vekt på kanskje. At du ikke skjønner at det er en mulig løsning, et forslag, får du ta til deg. Anonymkode: 8e7db...fe2
  11. Anonym bruker

Nei. Men poenget er vel at hun kun var på scenen, fordi hun er overvektig. Dyktig danser, men vi vet alle at det ikke var derfor hun var der. Anonymkode: 44153...226
  12. Anonym bruker

Brukte truser BH og stromper !

Dagens!😂 Anonymkode: edd02...5e3
  13. Anonym bruker

Må ungene smake på maten?

Men de tar heller ikke skade av å gå uten mat et par timer ekstra fordi de har vondt i viljen. Anonymkode: c3c31...003
  14. Anonym bruker

Noen barn er rett og slett ikke noe glad i varm mat, ser ingen grunn til at de skal gå fra lunsj til kveldsmat hver dag uten noe å spise. Ingen tar skade av å en periode av barndommen leve på brød/knekkebrød heller... Anonymkode: 9d02a...a04
  15. Du skrev at hun hadde to valg og hvilket valg hun tok. Det var ikke skrevet som et forslag. Og i og med at jeg ikke kjenner deg og du ikke kjenner meg, så antok jeg at du mente du hadde løsningen på hva problemet var. Sånn fungerer det når det kommer ut på en veldig lite heldig måte og ikke ble tolket som du hadde tenkt. Det bør du ta til deg. Anonymkode: 389c8...7f5
  16. Anonym bruker

Noen med mye hår uten å ha PCOS?

Jeg har ikke pcos, men har bare mye hår. Er kun genetisk betinget, mye hår betyr ikke nødvendigvis pcos vet du Anonymkode: 7ef58...c6a
  17. Anonym bruker

Hva mener du hadde vært bedre? At hun ikke var på den scenen? Kun fordi hun var overvektig? Anonymkode: 8e391...b2f
  18. Mener du seriøst at det kun er hos meg problemet ligger? Det finnes ingen andre måter hun kunne reagert på enn denne ene? Anonymkode: 389c8...7f5
  19. Jeg kjenner henne ikke i det hele tatt, jeg kommer med forslag til hvorfor det ikke var greit å komme med en sånn kommentar. Siden du kjenner henne og skjønte at hun ble sint regner jeg med at spørsmålet ditt kom ut på en veldig lite hyggelig måte og overhodet ikke ble tolket som du hadde tenkt. Det bør jo du ta til deg. Anonymkode: 8e7db...fe2
  20. Anonym bruker

Enig, norske barn sulter ekstremt sjeldent i hjel. Anonymkode: 3e23a...a8f
  21. Anonym bruker

Detsom et barn skårer dårlig på PPT tester

Takk for svar. Grunnen til at jeg gruer meg til svaret er nok fordi det er den største frykten for meg, det at de kognitive evnene er så lave at han muligens vil kvalifisere ifht en lettere PU diagnose. Er en gutt som får til mye, er dog forsinket i utviklingen, spesielt ifht språk. Ser språket kommer seg hele tiden, men som sagt er redd for at dersom det kognitive ikke er på plass så er vi på vei til en diagnose. Ja han er beste gutten uansett og jeg er uendelig glad i ham, men tanken på fremtiden skremmer meg og det at han vil kunne oppleve utfordringer på veien. Anonymkode: 6312c...163
  22. Anonym bruker

Bryr du deg om hva som skjer med deg når du dør?

De fleste har dødsangst, iallefall når det nærmer seg.. Jeg tenker at jeg skal leve til jeg blir gammel, og så sovne stille inn. Som sykepleier vet jeg at det ofte ikke blir tilfelle, men satser på litt siste flaks. Og evt. godt med morfin.. Klem! Anonymkode: 5e3e0...6f4
  23. Hvis du ikke har kontakt med de, så vet du ikke så mye om hva de gjør. Hvordan mener du at dette går utover barna? Virker som de hadde en fin 17. mai selv om de løp mellom de og deg. Har du sendt noen melding og spurt hvordan det går, eller ligger alt ansvar for kontakt hos de? Kanskje de er usikre på hvordan de skal forholde seg til det hele og det er faktisk lov. Anonymkode: 7d14e...de4
  24. Jeg har ingen problemer med å forstå sinnet ditt. Men det sinnet ditt, det tapper deg veldig for krefter, så forsøk å legge det bak deg. Hva skjuler sinnet ditt? Jeg vil anta at en del er skuffethet/sårethet, men kanskje mer det du skriver her, at det skjuler redsel for hvordan barna dine skal ha det fremover. Om mannen din er så ustabil fremdeles så bør han vel ikke ha samvær med dem? Hjelper ikke da om han ev. har samvær sammen med hans familie hvis hans familie ikke vil samarbeide med deg for å trygge barna. Jeg tror jeg ville koblet inn barnevernet for å beskytte barna mest mulig, og også stilt en del krav til at mannen må gå i behandling osv., for det virker jo ikke som om han er stabil nå heller. Men for din egen del, og også for barnas - ikke forvent noe som helst av hans familie. Kanskje hans familie er en av årsakene til at han klikket, at de rett og slett ikke har gode evner til å ta seg av hverandre, og at det blir tydeligere i slike kriser. Om du ikke forventer noe av noen av dem så må du forholde deg til deg og planlegge deretter. Så får du heller ta det som en positiv overraskelse om de skulle snu og bli et positivt innslag i barnas liv igjen. Be om samtaler hos din egen lege eller fvk for å få snakket om det sinnet du føler, slik at det ikke tapper deg mer enn nødvendig. Lykke til videre! Anonymkode: 3616a...2fc
  25. Anonym bruker

I teorien ja, men han nekter å smake på en god del ting og vi kan jo ikke tvinge det i han. Men nekter han å spise middag så lager jeg ikke noe annet. Men det hender at jeg vil ha noe som jeg vet at han ikke liker så da spør jeg før jeg lager om hva han vil ha og da får han det istedenfor. Men det er kanskje 2 ganger i halvåret at det skjer. Han er snart 6 år, han liker sjokolade men nekter å smake på nugatti og sjokolademelk 😅 Og det er helt greit! Men det er noe kjøtt han nekter å smake på så da spiser han tilbehøret, heldigvis så elsker han grønnsaker så det spiser han mye av 😁 Anonymkode: 3e23a...a8f
  26. Hvis du er en god venninne ville du startet med å unnskylde deg for at du tydeligvis gjorde henne opprørt og tatt det derfra. Du velger å bli fornærmet og kalle hennes reaksjoner, og indirekte også henne selv, for unormal. Så enten er du en dårlig venninne eller så har du ekstremt dårlig utviklet perspektivtakning. Jeg tipper begge Anonymkode: 5cdae...245
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...