Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Pobie

En ung gutt/mann.. Voldelig?

Nei, høres overhode ikke voldelig ut.
  3. Jeg har to venninner som mener kjærestene sine er fantastisk flotte og sexy. Jeg synes ikke det i der hele tatt. Mennesker liker heldigvis forskjellige ting, blir det samme med utseende til barn. vi diskuterte modeller en gang. Noen mener de er vakre og spesielle, mens andre klarer ikke se dette. Noen synes jenter med langt, blondt hår og blå øyne er så nydelige. Nabogutten har mørkerødt, krøllete hår, fregner og jeg synes han er den nydeligste ungen jeg har sett. mine barn er de flotteste fordi jeg ser med hjertet når jeg ser på de. Jeg som mor ser på de på en helt annen måte enn noen andre. Anonymkode: 2464c...0e9
  4. Jeg unner henne både vektnedgang og sunn livsstil men stusser på at resten av familien er hjemme mens hun farter rundt. Mye av dette er vel ting som hele familien kunne kost seg med ilag? Anonymkode: 30d5d...19e
  5. Anonym bruker

Er det mulig å fjerne et slikt arr?

Hør med noen som jobber med laser. Evnt sjekk ut om du kan sende bilde inn til en klinikk og få de til å vurdere. Anonymkode: ddab1...dde
  6. Anonym bruker

Tørr du? Få høre de negative sidene ved deg

👏 Anonymkode: 275bd...26f
  7. Anonym bruker

Hva skal dere i sommer og hva gjorde dere ifjor sommer?

I fjor var vi på Kreta i to uker. I år blir det å komme i orden i nytt hus, samt en uke på hytta. Anonymkode: b26f7...ae1
  8. Det er ofte veldig stor forskjell på forsikkringstakst og salgstakst. Anonymkode: cc015...c15
  9. Jeg tror alle foreldre synes at ungen sin er nydelig, uansett utseende. Man ser på de man elsker med et annet blikk, det er kjærlighet. Uansett så er jo alle barn søte og skjønne uansett om de har et billedskjønt ansikt med perfekte trekk eller ikke synes jeg. Og en annen ting er at personlighet og sjarm spiller også inn og påvirker på en måte hva de ser. Anonymkode: 73573...fd0
  10. Jeg har aldri sett et stygt barn, etter at jeg ble mamma selv. Det endret meg veldig. Før jeg fikk barn selv var jeg mye mer opptatt av utseende. Og begge barna mine er så søte at jeg hadde syntes de var det også slik jeg tenkte før jeg fikk barn. Begge var helt nydelige og «rynkefrie» i fjeset da de ble født. Vakre. Men nå? Jeg kan ærlig talt ikke gi et svar som er objektivt? Jeg vet faktisk ikke om de regnes som blant de peneste eller ei. De er 4 og 1 år forresten. Jeg synes jo de er helt nydelige, men nå synes jeg alle barn er nydelige. Alle i barnehagen, alle jeg ser. Jeg ser ikke stygge barn lenger?! og det synes jeg er en velsignelse skal jeg være ærlig. At hjernen min tydeligvis har endret seg så mye. Jeg ser ikke stygge damer lenger heller. Før synes jeg mange så mindre tiltrekkende ut, men nå ser jeg mange forskjellige sterke kvinner, mødre overalt hvor jeg ser. Samme med menn, de jeg før tenkte var mindre tiltrekkende tenker jeg ikke først og fremst på som det lenger. Tenker heller tanker som at de ser ut som hyggelige pappaer eller flinke i den jobben de gjør, slike ting. Hjernen min ser så og si ikke utseende lenger! Og nå synes jeg et litt rynkete fjes med et godt smil er noe av det peneste jeg ser ❤️ Anonymkode: 6738a...32e
  11. Når og hvor? Noen gode tips til hva som er verdt å se ? Anonymkode: eaa98...93a
  12. Anonym bruker

Kreta og Kreta😍 Anonymkode: 53250...607
  13. Anonym bruker

Norgesferie i fjor, Paris og Barcelona i år (tog). Anonymkode: 6460b...a97
  14. Anonym bruker

Aldri om jeg hadde trodd🙈

Hehe. Fint å ha noe å fantasere om ja... Anonymkode: d6058...e6e
  15. Hva som helst annet enn hvitt, grått og beige. Den midnattsblå var fin, ellers ville jeg valgt rødt eller varmgult.
  16. Today
  17. Anonym bruker

Norgesferie med besøk til familie og venner. Vi gjør akkurat det samme i år. Anonymkode: 1ec32...e7b
  18. Anonym bruker

Troll Anonymkode: f1fbd...160
  19. 1. Jeg er 45 år, men slikt var tema før også. Det har ikke oppstått med Internett. 2. Veldig mange ungdommer er alene hjemme uten at slike ting skjer. Man må se an ungdommen og det lokale miljøet. Anonymkode: cb3ac...034
  20. Anonym bruker

En ung gutt/mann.. Voldelig?

Virker som en fin gutt synes jeg. Hunden som var litt voldelig. 🤣 Anonymkode: 34698...714
  21. Anonym bruker

True story...var mye villere når jeg var i 20 årene, men hadde ikke trodd det her nå...Men ser jo blant flere bekjente at dette er ikke akkurat uvanlig... Anonymkode: 318b6...53a
  22. Utålmidig.no

Flere med termin i juni :) ?

Ja, veldig godt å unngå for mye smerter nå på slutten . Ja, 18. Juni. Og krysser fingrene for at hun er uke innenfor 2 uker slik de to andre
  23. Anonym bruker

Silikon bryster

De 3 første månedene følte jeg at jeg gikk med 2 frontlykter, så ble de både mykere og datt litt ned. Tok ikke lange tiden før de var myke, og så naturlige ut. Nå er det ingen som tror jeg har silikon, heller ikke de som tar på de. De hopper og oppfører seg helt likt som naturlige bryst. Anonymkode: 9d96c...bac
  24. Jo-lene

Jolene

Og ja, jeg hadde (tro det eller ei) helt glemt ut at nick navnet mitt var ‘Jo-lene’ da jeg skrev dette svaret😅🤣
  25. Jo-lene

Jolene

Syns navnet er kjempe- både søtt og pent med norsk uttalelse. Vi vurderte det faktisk selv til babyen vår. Elsker dessuten låten ‘Jolene av Dolly Parton og at navnet med engelsk uttalelse, er det samme som tittel/egen klassisk låt av en kjent legendarisk contryartist, gjør bare navnet enda mer eksotisk. Nå angrer jeg nesten på at vi ikke valgte dette navnet selv☺️
  26. Maja er jo på topp 10 listen over Norges vanligste jentenavn de siste årene!! Dette burde slett ikke være noe stort dilemma likevel:)
  27. Blir så glad når jeg ser hvor godt du takler de småfrekke og småsarkastiske svarene du får fra et par her😮🤗 Du kommer med en helt naturlig problemstilling, ikke noe ‘skrullete med den. Mange ville blitt usikre som deg. Samtidig er det også vanlig å være opptatt av navn til de fremtidige barna dine! Noen mer enn andre. Er en grunn til at de har opprettet et eget navnedebatt forum;) Når det kommer til navnet ditt, så er det viktig å tenke på at ‘mye mer er lov’ nør det kommer til navn i dag. Og det er like vanlig å ha menneskenavn på hund...som ‘hundenavn på menneske;) Kjenner ei som har gitt datteren sin et kjempetypisk hundenavn. Men det er kjempenydelig og kler barnet perfekt! Følg magefølelsen din du❤️ Og så håper jeg du får pappaen på gli☺️
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...