Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Syk her😔

    Jeg er meget alt spisende. Spenning, kjærlighet, krim, drama osv. Anonymkode: e1dbb...e37
  3. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Fagforbundet, bedriftsidrettslaget på jobben, treningssenteret, Anonymkode: 05692...37f
  4. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Det er så vanskelig når jeg først har hatt sex med han Anonymkode: 629c2...d5c
  5. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Klarer ikke 😥 han er så pen og deilig 🫣 Anonymkode: 629c2...d5c
  6. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Amnesty, Human etisk forbund, treningssenter, legeforeningen, idrettslag, supporterklubb. Anonymkode: ee39a...4dc
  7. Anonym bruker

    Syk her😔

    Hva slags type serier liker du da? Anonymkode: a2d97...3c3
  8. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Har fått dilla på biola med chiafrø og havregryn, toppet med melonbiter, granateple og litt crusli på toppen til frokost/lunsj i ukedagene. Spiser mye grovt knekkebrø med kalkunfilet som pålegg. Masse grønnsaker som tilbehør til middag, og da går det i brokkoli, gulrot, erter og blomkål. Anonymkode: 0bff1...d5e
  9. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Ja, traff han for 26 år siden og vi har det fortsatt supert sammen! Anonymkode: 03587...044
  10. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Vi har faktisk aldri kranglet😊 Anonymkode: b37a0...e77
  11. Anonym bruker

    Syk her😔

    Ted Lasso Lessons in chemistry Anonymkode: 22016...e43
  12. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Ja, nyter hvert øyeblikk med ham. Vært sammen i snart 20 år her også. Anonymkode: b37a0...e77
  13. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Jepp. Jeg fant en strålende fyr for snart 25 år siden. Han er min bestevenn og kjæreste. Håper han fortsatt vil være sammen med meg i 25 år til. Anonymkode: 77774...d73
  14. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Ja! Traff han for 19 år siden, da jeg var 20. Falt pladask og har hatt det fint med han siden 🥰 Anonymkode: 058a8...942
  15. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Ja, det vil jeg nå påstå jeg har, vi har vært sammen i 26 år nå. Men han er jo ikke perfekt, det er det ingen som er, ikke jeg heller. Han har sine ting, men han er god, han er empatisk og snill, generøs og ønsker det beste for meg og ungene. Anonymkode: bba1d...a55
  16. Anonym bruker

    Syk her😔

    Trenger en serie eller noe å se på? Tips? Anonymkode: e1dbb...e37
  17. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Ja! 😍 Er på 20. året og har det fantastisk! Anonymkode: f6dd4...eeb
  18. Anonym bruker

    Noen heldige her som har funnet en god mann?

    Å dele livet med og har det fint? Anonymkode: f8834...2b1
  19. prekæs

    Capri bukse på moten igjen

    Konstaterer igjen at jeg er trendy med jevne mellomrom.
  20. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Jeg vil anta at det er gjort grundige vurderinger før hun har blitt sendt ut/vurdert sendt ut. Anonymkode: f5bab...b77
  21. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Når mor har uttrykt tanke om å skade far og barnet, så er det altså hauset voldsomt opp? Anonymkode: b042f...a4c
  22. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Ingen tvinger far og barnet ut. Kanskje mor må finne seg ett annet sted å bo, av hensyn til barnet. psykiatrien sender daglig hjem pasienter som burde ha ett annet tilbud, men tilbudene finnes ikke. Det blir nok ikke mer traumer enn foreldrene påfører de, det må finnes enklere måter å løse dette på enn å hause det så voldsomt opp. Barnet bør få tilbud om barn som pårørende-samtaler Anonymkode: f5bab...b77
  23. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    For de av oss som er litt eldre så har dette vært i motebildet mer enn én gang før Anonymkode: a4afe...d56
  24. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Nei. Ingen anser overspising av usunn mat som måtehold. Hvor henter dere vanviddet fra 😂 Anonymkode: 5344e...52c
  25. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Men altså, hun er en fare for barnet ? Far og barn tvinges ikke ut av hjemmet. De må ta kontakt med politiet, få besøksforbud, han må få hjelp av barnevernet for å verne barnet fra mor. Mor kan så klart ikke være rundt dette barnet, da ødelegges barnet og ender også opp med psykiske lidelser. Du skriver ikke hva slags diagnose hun har..men utifra det du beskriver så tenker jeg emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, eventuelt dysssosial? Men mindre de avdekker akutt suicidalfare, psykotiske symptomer, eller fare for liv og helse så kan de skrive henne ut. Emosjonelt ustabile pasienter har det best ved å ta ansvar i eget liv, ansvarliggjøres på sin atferd , med oppfølging i kommunal regi. Man ser ofte at denne pasientgruppen forverres og/eller regredierer. Altså det er uhensiktsmessig med innleggelser da man ønsker å bryte opp i det destruktive atferdsmønstret og det må nesten skje "der ute" hvor livet skjer og man må ta ansvar. Når det er sagt. Helt enig i at dette bør løftes frem, hvordan barn og pårørende blir ofte av sine nære. Føler med barnet , men her må far gå fra mor. Anonymkode: 46ae5...a3a
  26. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Kjøtt! Anonymkode: 8532b...1d5
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...