Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Åh, det hadde vært så fantastisk å jobbe redusert!

Dette er grunnen til at jeg ikke går ned i stilling ...Arbeidsmengden er den samme, må bare gjøre den i på 4 dager + overtid istedet for 5 dager med kun litt overtid .. Anonymkode: 5d935...12f
  3. Anonym bruker

Jeg er så sliiiiiiten!!!!

Ja det hjelper sikkert at du kjenner legen. Jeg dro hjem fra jobb nå med følelse av at jeg mangler et eller annet. Jeg føler meg rett og slett anemisk, selvom jeg spiser jernpiller med begge hender.... får ta en telefon til legen i morgen. Er vel en salig blanding av alt Anonymkode: 3ca38...6b7
  4. Anonym bruker

Hvor ofte må du barbere leggene?

Prøv voksing Anonymkode: 8ea74...c7e
  5. Anonym bruker

Dere kristne:

Jo. Jeg har ikke sagt at det ikke skaper problemer for jordens overlevelse, jeg har sagt at det ikke vil være årsaken til jordens undergang. Anonymkode: ab473...003
  6. Anonym bruker

Har ikke vært på do (nr.2) på snart en uke

Takker for råd! Kom av seg selv i dag, ikke noen propp eller smerter ved avføring, så og luktet (beklager detaljer) som det pleier gjøre. Kanskje kroppen bare trengte en pause fra all jobbingen!? 😅 Anonymkode: 61e69...ca6
  7. Han er visst ingen god kilde. Anonymkode: d5482...55a
  8. Hadde aldri tatt med mine barn til noe Pride parade. Halvnakne menn og damer.. Nei takk. Anonymkode: 68b79...953
  9. Anonym bruker

Hvilke er finest av disse to?

Første Anonymkode: 5ff30...50e
  10. Anonym bruker

Hvilke er finest av disse to?

Anonymkode: 624b3...862
  11. Anonym bruker

Er jeg gravid?

Om du skulle hatt mensen for to uker siden trenger du ikke å ta en test som er beregnet for tidligere svar. Du kan ta hvilken som helst. Jeg ville gått for clearblue digital, så slipper du å tyde streker også! Der får du et gravid eller ikke gravid svar Anonymkode: a044c...962
  12. Begge mine jenter på 13 og 7 insisterer på å minimum se, og helst gå i, paraden. Pride betyr mye forskjellig for ulike mennesker, for mine jenter er det en feiring og en markering av retten til å elske den man vil, i en fargerik parade med kule kostymer. Er det nakenhet der, absolutt (jeg har både sett på og gått i paraden noen år, er for øvrig rimelig straight selv, med noen hederlige unntak), men det er en bitteliten del av det, og det gjøres som regel på en måte som ikke skremmer noen (så sant du ikke har en fobi mot pupper). Jeg skal ikke insistere på at det alltid er like smakfullt, men farlig er det ikke Energien der er fantastisk, og budskapet er kjempeviktig, fortsatt. Jeg husker jo at eldste stusset litt over de mest ekstreme drag queensene første gang vi så på, men nå er hun blodfan av Rue Paul's Drag Race Jeg skulle ønske at man ikke trengte å ha en parade for retten til å elske, men så lenge man fortsatt kan bli lovlig drept på grunn av hvem man forelsker seg i enkelte steder i verden, så lenge man ansees for annenrangs borger fordi man forelsker seg i samme kjønn, så lenge vil jeg i hvert fall fortsette å gå i tog hvert år. Vi har kommet langt i Norge, men fortsatt risikerer man å bli slått rett ned for å være homofil eller transkjønnet, alt er ikke løst her heller. Verden er et jævlig nok sted med nok problemer om man ikke skal bry seg med hvem folk elsker i tillegg. Love is love
  13. Korrekt. Anonymkode: 56049...a22
  14. Anonym bruker

Dere kristne:

Du vet jo ikke om det er liv på andre planeter. Og at miljøødeleggelser skaper problemer for jordens overlevelse er et rent faktum, som ikke kan bestrides. Anonymkode: b457f...def
  15. Anonym bruker

Dere kristne:

Forskjellen er grunnen til at enden er nær, og tegnene. Anonymkode: ab473...003
  16. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

Hva ville du sagt om et av dine barn falt for en av samme kjønn? Anonymkode: 0af4e...5f1
  17. Anonym bruker

Dere kristne:

Men hva er forskjellen på en kristen som mener at enden er nær, og svarer i tråden eller en ateist som mener at enden er nær og svarer i tråden? Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: b457f...def
  18. anonymus123

Gå fra hverandre?

Jeg har unngått å svare på dette fordi jeg mener det er litt irrelevant- å mene at man har mer rett til å slite hvis man mister i uke 5 enn 12 blir feil. Tror folk opplever dette veldig ulikt. Men selvfølgelig, det er forskjell på å ha visst om graviditeten og forberedt seg i en uke før man mister kontra i nesten to måneder Men siden mange spør. Jeg var ni uker på vei. Litt lav HCG stigning ble oppdaget i uke 7. Vi fikk tidlig ultralyd omtrent på dagen da legen var redd graviditeten var utenfor livmoren. Tidlig ultralyd viste et bankende hjerte og at ting så greit ut. Noen dager etter fikk vi derimot beskjed om at HCG stigningen fortsatt ikke var helt god, men gynekologen anbefalte oss å heller stole på ultralyden og prøvde å berolige oss med at de fleste spontanaborter skjedde før uke 8 og at de aller fleste egentlig skjer før uke 6. Da jeg var 9+1 dag på vei begynte jeg å småblød. Ringte legen dagen etter (9+2) som sa at vi nesten bare måtte vente å se om blødningen stoppet, vedvarte på samme nivå eller ble verre, han sa likevel at «men HCG stigningen din har vært lav, så noe kan være galt». Mannen reiste bort da jeg var 9+3 og den store blødningen og embryoet (ja, jeg så det) kom 9+4. Å gå i uvitenhet sånn et par uker og få svært ulike beskjeder var egentlig en enorm påkjenning i seg selv.
  19. Anonym bruker

Har ikke prøvd voksing, prøvd epilator. Nupper da og Anonymkode: 8dc3a...d35
  20. Anonym bruker

På ferie........

Har sett mange har hatt det med. Anonymkode: a03cf...688
  21. Anonym bruker

Har du prøvd epilator? Voksing? Anonymkode: 663b1...df6
  22. Anonym bruker

Altså, jeg føler jeg har prøvd det meste..barberer i dusjen og disse røde nuppene kommer alltid. Anonymkode: 8dc3a...d35
  23. Anonym bruker

På ferie........

Kommer an på hvor vi skal og hvordan vi reiser dit. Er jo ikke alltid mulig å få med alt... I fjor leide vi hytte i Danmark, da hadde vi med ungenes sparkesykler. Året før var vi på hotell i Frankrike, kjørte fly, da hadde vi ikke med noen ting. Har aldri hatt med sykler på ferie da. Anonymkode: 78133...002
  24. Anonym bruker

Gresspollen... Noen som vet noe om det?

Kanskje gresset blomstrer mer opp ved fukt? I fjor var det BRA, savner tørr sommer nesten Anonymkode: fb913...267
  25. Anonym bruker

Gresspollen... Noen som vet noe om det?

Min datter gress allergi. Hun blir mye verre når det regner. Anonymkode: 23e13...41d
  26. Anonym bruker

Dere kristne:

Men det finnes ikke liv på andre planeter der ute, det er "bare oss". Jeg tror ikke menneskeskapte miljøødeleggelser sørger for jordas undergang; det er mye propaganda der ute altså. Det er mange som ønsker å tjene penger på å få folk til å tro at enden er nær - fordi mennesker bruker plast. Det er ikke derfor enden er nær i så fall. Anonymkode: 16498...bbc
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...