Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Det er vel ikke så mange høner hverken av den ene eller den andre typen 😁 Anonymkode: b9155...59a
  3. the amazing spidermamma

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    En ruter-billett koster 40 kroner. En taxi-tur tvers igjennom byen koster fort det tidobbelte.
  4. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Den var også fin! Anonymkode: 97cb1...b4c
  5. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    "Glem fortiden. Husk alt du har lært" Anonymkode: 769d6...806
  6. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Den kunne jo vært morsom om jeg kjøpte en høne i keramikk eller noe. Det blir ikke så mange andre høner i fengsel. Faktisk likte jeg den, og mulig jeg finner noe å lage en høne av, for her er det litt utstyr. Anonymkode: 97cb1...b4c
  7. Anonym bruker

    Savner en mann

    Ja, det er faren. Og at det er gått lang tid og ikke så sårt som da det skjedde. Dumt å ripe det opp igjen. Takk for svaret ditt! Anonymkode: 49868...cc6
  8. ReneRene

    Savner en mann

    Gi det et forsøk, for mulig han angrer og ikke tør å ta kontakt siden han avviste. Men tenk over hvor såret du vil bli om han avviser igjen.
  9. ReneRene

    Capri bukse på moten igjen

    Det er ikke noe problem, og jeg har aldri tenkt eller sagt noe negativt om andres utseende. Jeg har sett flotte mennesker med ulike høyder og størrelse, alder og etnisitet. om det skulle bety så mye om de er flotte eller ei. Men jeg syns jo at det ikke akkurat gjør noe om man kler seg i det som passer den kroppen man har. Jeg er lav selv og har ikke akkurat lange ben. Jeg syns lange ben og høye blonde mennesker er ekstra flotte. Jeg må jo få til å syns det.
  10. Anonym bruker

    Savner en mann

    Takk! Bør helt sikkert la vær og prøve å finne en annen, men han jeg savner. Anonymkode: 49868...cc6
  11. ReneRene

    Savner en mann

    Da er det litt verre, men du kan ta en sjanse. Jeg syns jo det, og blir det ingen respons så fins det jo titusener av menn rundt oss, og en del er jo bra menn også.
  12. Anonym bruker

    Savner en mann

    Fordi han ikke ville ha kontakt. Jeg savner han sånn. Anonymkode: 49868...cc6
  13. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Problemer er når overspising av usunn mat blir det «nye måtehold», slik det et blitt. Anonymkode: 49eb8...02c
  14. I dag
  15. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Det må jo være noe som betyr noe for den personen som skal ha det. Å finne et sitat til noen man ikke vet noe om er nesten håpløst. "Hver mann sin høne" (Sponheim) Anonymkode: b9155...59a
  16. Anonym bruker

    Kan noen hjelpe meg med noe passende å skrive?

    Jeg er besøksvenn for en som er innsatt. Han ønsker seg noe pynt på rommet, og han vil gjerne ha et sitat. Dere kan finne på det selv, og det kan være humor, noe fra Bibelen, et godt sitat, men ikke sånn alvorlig moral selv om det kan være det også, med litt snert. Jeg er hekt tom i hodet, og finner ikke noe passende nå. Det skal leveres til mandag. Noen barmhjertige og litt kreative brukere her? Jeg vil være veldig takknemlig om noen finner noe. Det kan også være noe av en tekst fra en sang. Anonymkode: 97cb1...b4c
  17. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Det er ikke sikkert det gjelder deg, men det er ganske vanlig at man tror man "alltid" har likt noe når det har vært moderne en liten stund. Anonymkode: f75c8...ca6
  18. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Hva er korte bein? Hva er problemet om noen har det. Tenker aldri over noens beinlengde jeg. Vil dette si at folk jeg møter på gata, foreldremøter osv. tenker over beinlengden min? Og bryr seg om det? Anonymkode: 1b05e...1b2
  19. Anonym bruker

    Zarina kastes ut av Norge.

    Det et alltid de godt utdannede med masse venner og nettverk som folk vil skal bli. Hadde hun eller Maria Amelie hett Muhammad og vært lavt utdannet eller jobbet i butikk eller noe og ikke hatt norsk kjæreste hadde ingen brydd seg. Trynefaktor. Anonymkode: 46e66...47e
  20. Anonym bruker

    Noen som har only-fans her?

    Jeg har onlyfans. Viser pupper og fitte, og tisse/bæsje-videoer. Viser IKKE ansiktet. Får for eksempel 7-10 000,- pr bæsje-video av faste følgere. Tjener alt mellom 40 - 70 000,- i måneden. Så jeg sa opp jobben for å kun konsentrere meg om onlyfans. Men man må skatte av inntektene. Anonymkode: 9ebfe...37a
  21. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Heter ikke disse piratbukse? Også er capribukse lengere?? Anonymkode: 21014...d45
  22. Anonym bruker

    Savner en mann

    Så dust det går an å bli🤦🏼‍♀️ Anonymkode: ea208...8f9
  23. Anonym bruker

    Zarina kastes ut av Norge.

    Hun er ikke norsk. Anonymkode: 4ef90...894
  24. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg sovner ikke igjen når jeg først har vært oppe. Akkurat at jeg ikke står opp med dem hver dag tror jeg ikke bryr dem, de er jo vant til at far ikke er der de morgenen han jobber, så blir jo det samme. Holder jo at en forelder er der hver morgen. På helger og i ferier står jeg alltid opp tidligst av oss foreldre, og da nyter de å ha en time før noen voksne er oppe. Da får de lov å spille. Anonymkode: d048a...963
  25. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Problemet er jo samarbeidet mellom instansene. Sykehuset har ikke ansvar for pårørende og de hjemme. Sykehusene i Norge er satt opp sånn at folk skal behandles der, også skal du ut. For mange typer sykdommer og skader blir du da overført til en annen institusjon, f.eks gamle fru Hansen som brakk lårhalsen og ble sendt til opptrening, eller kreftsyke Larsen som ble sendt til lindrende avdeling Psykisk syke har ikke noe slikt sted å sendes til... Anonymkode: b1102...d91
  26. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Hvorfor er det synd på ham som slipper bidra? Anonymkode: d048a...963
  27. mamma til adhd gutt<3

    Capri bukse på moten igjen

    Hehe, da står du i så fall fritt til å ta meg på det altså😊. Jeg har ikke fasongen til slike bukser😊😊
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...