Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Har du tenåringene dine på snap?

Bruker Snap med ungdommene ja Anonymkode: 60ec2...a35
  3. Anonym bruker

12 år og overnatte i skogen

Jeg sov i telt alene i hagen og i skogen fra jeg var 8-9 år. Det samme har barna. Uten telefon til og med, så hvis man blir redd, må man løpe hjem. Men altså. Det er veldig få ting som er farlig i skogholtet i et boligstrøk Anonymkode: f1c00...d4d
  4. Leverpostei

Jeg har 5 stk gulvfliser 60×60 cm.

Hvis du ser posten min rett under skriver jeg at det er en skrivefeil, det skal stå 3m. Svaret mitt er rett.
  5. Syngensang

Den lista er jo relativt lang uansett kva ein driv med. Og eg les nyhende ja, har ikkje sett noko om pedofile som spring rundt i skogen og leitar etter born på telttur.
  6. Anonym bruker

Kva kan skje? Den lista blir jo relativt lang..... Du leser og ser kanskje ikke så mye nyheter? Selve mørkret er vel ikke hovedproblemet, men heller hva som kan foregå i bekmørke og ikke mørke skoger om natta. (Og jo, på Østlandet har vi noen timer med mørker om natta.) Anonymkode: 6473a...149
  7. Anonym bruker

Jeg har 5 stk gulvfliser 60×60 cm.

Jeg har dyskalkuli, og ja, det var flaks. Som alt annet jeg regner ut. Jeg skrev jo at jeg bare gjettet og kom frem til rett svar Anonymkode: 4d841...e20
  8. sug lut

Hvilken ordklasse hører tilstander til i?

Men det er en grunnleggende forskjell mellom å bruke "mer" eller "flere". Hvis substantivet er utellelig, som i eksemplene som trekkes fram her, bruker du "mer", dvs mer mat, melk, sukker og helium, fordi du ikke TELLER men MÅLER. Et utellelig substantiv har pr def ingen flertallsform eller flertalls-ide.
  9. Eller ringer/sender du sms? Anonymkode: dabfd...16d
  10. Syngensang

Det er jo ikkje bekmørkt om natta no sommaren. Skogen treng ikkje vere meir enn fem minutt unna. Og viss foreldra ikkje har skremt dei med at bekmørkskog er farleg, går det nok veldig fint, og viktig å styrke meistringskjensla og kjenne på at ein er blitt større og klarar meir sjølve! Kva kan skje meinar du?
  11. Den perfekte mor, påan igjen

Dersom noen bruker ordet "chips"...

Og jeg mener på at det kun er maarud som får lov til å kalle produktene sine potetgull, og at andre produsenter må bruke andre navn👍🏻
  12. Anonym bruker

Da bruker man mer eller flere Anonymkode: 36785...beb
  13. Anonym bruker

Dersom noen bruker ordet "chips"...

Akkurat sånn sier vi Anonymkode: 61e00...dc2
  14. Ingen fare, der er, i tilfelle du er bekymret, noen som fortsatt er glade i Trump. https://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-kkk-idUSKBN12X2IG Anonymkode: f259d...830
  15. Anonym bruker

Ja for det er kjempemange 10 åringer som henger i sentrum alene om kvelden! 🤦🏼‍♀️ Anonymkode: 6473a...149
  16. Bra at vi er flere som tenker litt lenger. Dette handler om en anledning til å lufte frustrasjon og hat mot Trump, noe media også elsker å formidle videre som en stor fantastisk popkonsert. Anonymkode: b095d...45d
  17. Today
  18. Venstreradikale Trump-hatere er ikke spesielt smarte. Slike demonstrasjoner handler om hat, fordekt som empati. Å hate er aldri smart. Her har vi nok et bevis på det, i koronatider. Anonymkode: a0565...4c4
  19. Anonym bruker

Hvor mye kan jeg ta for kattunger når far er Main Coon?

Ingenting. Bastarder er gratis. Anonymkode: 6e346...0a3
  20. Anonym bruker

Ingen er glade i meg lenger

Oppdrar man voksne menn, altså...? Anonymkode: a3158...b1f
  21. Anonym bruker

Trenger desperat hjelp ang 5-åring

Han trenger dere mer. Og når dere ikke gir ham den oppmerksomheten han har bruk for, så tvinger han dere. Vær litt mer føre var! Anonymkode: 95371...9ed
  22. Anonym bruker

Ikke alle substantiver har en flertallsform som er i bruk. Ta f eks "mat", "melk" eller "voodoo", jeg er sikker på du kan komme på mange flere. Anonymkode: d8449...df9
  23. Anonym bruker

Navnet Urd

Trine Urd T. Urd Anonymkode: 07955...3e4
  24. Anonym bruker

En feber, flere febre. Febrene kom og gikk. Anonymkode: 1b370...aab
  25. Anonym bruker

Navnet Urd

😂 Anonymkode: 36c08...2ee
  26. Den perfekte mor, påan igjen

En feber, flere feber liksom?
  27. Anonym bruker

Trenger desperat hjelp ang 5-åring

Husk også at jo mer korrigering og oppmerksomhet dere gir til negativ oppførsel og mindre ros, motivasjon og oppmuntring, des mer kommer det av det negative. For det er da barnet føler seg sett, ikke når han gjør noe bra. 5 - 1 med ROS er viiiktig!! Anonymkode: 39278...933
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...