Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Det som virkelig skremmer meg med covid-19

Det er jo en grunn til at de samler inn ekstra penger nå, nettopp til slike steder. Her i Norge som vi bor såpass langt fra hverandre, har et greit fungerende helsevesen og er velfødde vil vi takle sykdommen greit. Flere vil bli syke enn av den vanlige sesonginfluensaen fordi ingen er immune, men det vil gå greit. I fattige land, flyktningeleirer osv derimot... Mange som er bekymret for det. Anonymkode: 14608...bf4
  3. Anonym bruker

Hvis barnehager og skoler stenger

Hvordan da? Du får ikke vært på jobb, og får jo da ikke lønn? Har du ikke utgifter? Anonymkode: f69f6...a7e
  4. Anonym bruker

Hva kaller dere HM-butikken?

Jeg sier "håem" Jeg er 45 år. Anonymkode: a2438...91b
  5. Nå er det du som framstår som usikkert idiot her da. Dette skjønner du visst lite av. Anonymkode: c9e61...8db
  6. Ikke reis! Fly faen! Anonymkode: b7869...cf0
  7. Herregud så mye hysteriske folk her inne. Noen ganger lurer jeg på om majoriteten her inne er uskolerte idioter uten evnen til å tenke. Flytt ut i skogen og lev av det jorda har å tilby om du er så faens redd. Anonymkode: 018d3...88f
  8. Han har hatt 5 partnere, meg inkludert. Vi fortalte ikke hverandre før vi hadde vært sammen i litt over 1 år og da var det bare tilfeldig da vi snakket om sex. Vi er veldig trygge på hverandre så det er ingen sjalusi i bildet for det eneste som gjelder er at det er oss nå. ❤️ Anonymkode: 02e15...b1f
  9. Jo, for hvis hun har betalt hele turen og så ikke vil dra i mai så får hun kun igjen penger om myndighetene fraråder reise dit. Ikke sikkert de gjør det om smitte og epidemi er vidt spredt innen da. Kan fort bli en kjip ferie... Anonymkode: 2900b...206
  10. Anonym bruker

Jeg sier hennes og mauritz og er 46 år 😄 Anonymkode: 758e5...636
  11. Anonym bruker

Kvinner vil helst ha døtre og menn vil helst ha sønner?

Jeg er en av de som ønsket meg jente. Men likevel ønsket jeg meg en av hver. Første var gutt, og jeg kunne ikke forestilt meg noe annet. Men skal innrømme at jeg ble glad når det viste seg at nr 2 var jente. Ble gravid igjen noen år senere, og tok meg igjen i å ønske jente. Ble en jente til. Ble så gravid med nr 4, med ny samboer. Denne gangen tenkte jeg at kanskje det ville vært fint med en gutt. Det var samboers første og eneste. Men likevel var nok ønsket mitt om jente fortsatt der. Har nå en gutt og tre jenter, verdens fineste gjeng. Og selv om jeg innerst inne nok har ønsket meg jenter, så hadde flere gutter vært like velkomment. Anonymkode: c9bd1...b29
  12. Hadde avventet og sett, dersom du ikke får igjen depositumet uansett så tar dere en vurdering tett opp mot betalingsfristen. Det skal ganske mye til at de fraråder folk å reise, så det hadde ikke vært tilstrekkelig forsikring for meg. Vi har avventet å bestille reise nå, nettopp pga at på tross av at det ikke frarådes så kan bildet fort endre seg. Innen april er det nok mer oversiktlig.
  13. Man bør følge reiseråd fra UD, ut over det kan man jo reise Anonymkode: 7373f...557
  14. mamma til adhd gutt<3

Reise til Rhodos i slutten av mai med TUI... bestilt men ...

Jeg sier jo bare at hun bør avvente. Og dersom det er ett problem i slutten av mai så tar hun det da. Verre er der ikke
  15. Anonym bruker

Du som har klokka på 6 om morningen. Når legger du deg?

22:30 Anonymkode: 3820e...5b3
  16. Ikke sant. Dobbeltmoral! Anonymkode: c9e61...8db
  17. Anonym bruker

Treffer dette Afrika feks hardt vil mange, veldig mange dø ja. Tragisk! Anonymkode: 37079...23f
  18. Ikke sant? Hva gjør det vel om jeg tar med smitte hjem som kan drepe alle syke og gamle bare JEG får dratt på tur. Ren egoisme! Anonymkode: 2900b...206
  19. Den perfekte mor, påan igjen

Helt usannsynlig at dette skjer. AS Norge må fortsatt driftes, det vil på ingen måte la seg gjøre å stenge hele landet på den måte. Corona-viruset er heller ikke farlig for de fleste av oss, selv om mediene skremmer oss så godt de kan.
  20. Smittetoppen i verden utenom Kina konmer vel ca da... les litt du... Anonymkode: 2900b...206
  21. sug lut

Ungene sier HM. Jeg sier Hennes.
  22. Anonym bruker

Det har jeg og tenkt på. Det er grusomt der fra før - med sykdommen blir det enda verre... Jeg skjemmes over at vi ikke har gjort mer for å hjelpe flyktningene, og håper (men tror dessverre ikke) at politikerne i de forskjellige landene tar tak og bedrer situasjonen for disse menneskene. Vi ødelegger dem, og det tror jeg kommer til å straffe seg på sikt. Anonymkode: 3de00...e63
  23. Anonym bruker

Dette er en selvsagt en idiotisk idé. Anonymkode: e4323...b19
  24. Den perfekte mor, påan igjen

Har ikke råd til barnehage

Da har dere ca 50.000 i mnd. Etter huslån er det 40.000 igjen. Mine første tanker er at her må det være mye å gjøre med disponeringen og prioriteringen av penger. 10.000 i bare renter på huslån er etter mitt skjønn veldig mye. En måte å redusere på kan være å kjøpe et billigere hus. Men det er selvfølgelig avhengig av at det er «verdt» det for dere. Om du setter opp et mer detaljert budsjett er det enklere å hjelpe. Husk at uenighet i deres prioriteringer ikke betyr at folk vil dere vel, men som regel at de vil hjelpe. Om det er prioriteringene som er feil hjelper det lite å be om hjelp om viljen til å endre noe ikke er tilstede. Og nå vet ikke jeg om det er noe å hente på det punktet heller, men dere har på ingen måte veldig lav inntekt.
  25. Anonym bruker

Man kan jo ikke bruke sykt-barn dager for dette? Staten, kanskje sammen med fagforeningene(?) må besørge økonomisk kompensasjon etter de første dagene. Jeg er lærer, så for oss løser vel problemet seg selv. Anonymkode: e4323...b19
  26. Anonym bruker

Opprette barnepass på jobben 😉 Dette er en av grunnene til at jeg tviler på at Norge vil kreve karantene, kun anbefale. Man har ikke råd til det. Vi er for bortskjemte her, og folk vil kreve lønn. Har en venn som bor i Kina, de fikk ikke lønn de ukene de nå har vært i karantene. Og bedre oppdratt en å kreve at staten skal betale de for tiltak de gjør for the greater good. Anonymkode: e6e91...c76
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...