Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Få politiet til å ha fartskontroller der, så kanskje de innser hvor fort det kjøres. Og det er jo greit at det har gått greit til nå, men det er en helt annen trafikk nå enn for 30 år siden Anonymkode: d5ec5...110
  3. Ja, men dere har jo faktisk fritid på fridagene deres da. Vi andre har aktiviteter og kjøring da også. Kan ikke gjøre det vi selv vil, selv om tid med unger også er gull. Anonymkode: 6ef2a...858
  4. Anonym bruker

Hva er virkelig det billigste telefonabbonementet?

Betaler 500 idag, det må da virkelig være noe å spare på her?... Anonymkode: eef63...198
  5. Nei, det er ikke selvmotsigelse. Det er dyrebar tid med barna. MED barna, forstår du? Sitter ikke og later meg slik de som jobber kveld gjør på dagtid. Forskjellen på dere med turnus er jo at hoveddelen av det andre som må gjøres på kvelden havner på den andre parten. Men det ser jo selvsagt ikke dere på som et problem. Anonymkode: 6ef2a...858
  6. For en smarttelefon, og jeg kan bruke for det meste wifi?! 🤔 Anonymkode: eef63...198
  7. sug lut

Skoleferie og jobb-river av meg håret!!!

Du vil ha.ferie fra ungene når du uansett ikke har dem full tid? Kvalmt.
  8. frk Nilsen

Hvor gammelt var barnet da dere sluttet med smokken?

Eldste var ca 1,5 år, han fant ut at den var mer morsom som leke, da fjernet vi bare smokken. Yngste var rundt 8mnd og spyttet den ut i hytt og pine, så da var det ikke noe vits å holde på mer.
  9. Syngensang

15000 kr på mnd å leve for, mye eller lite?

Vitsen med yoghurt er jo å få mjølk til å holde seg lenge... Sånn opprinneleg. Men funkar endå.
  10. Jada, jobbet i langturnus i krevende jobb. Måtte sette på vaskemaskiner, vaske gulv og kaste søppel like herlig. Valgte å ha barna mest mulig hjemme og resten av tiden gikk til husarbeid og avslapping. Det handler bare om prioriteringer. Hvis jeg foreksempel hadde fire timer shinet jeg huset eller gjorde annet i to timer og slappet av de resterende to timene. Jeg får se barna mye mer nå, men det er nesten mer krevende nå fordi jeg aldri er alene, alltid tar største delen, har barna mye alene og må passe jobben like herlig. Anonymkode: 48915...bcf
  11. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Det er jeg 110 % sikker på. Lufter ikke om morgenen ettersom jeg er skikkelig frysepinne. Anonymkode: 5e70e...325
  12. Du vet at en 100% stilling i turnus også tilsvarer arbeidsuker på 5 dager, ikke sant? Det er ikke sånn at om jeg har fri mandag og torsdag så jobber jeg bare 3 dager den uka. Anonymkode: 3e074...89c
  13. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Om du er helt sikker på dette så bør du ta det til politiet. Kanskje også sjekke om det er lagt inn overvåkingsutstyr i leiligheten, på dataen og slikt. Anonymkode: 5ada2...8f4
  14. Dessverre er det alltid noen useriøse som ødelegger for de andre som faktisk er flinke i det de gjør. Har også prata med flere her inne og ting har stemt utrolig bra 😊 Anonymkode: 4b534...85e
  15. Dette + lokalmedia! Anonymkode: eadfe...a91
  16. Anonym bruker

Kan jeg gå med denne buksen? ​😮​

Takk for svar 😊 Anonymkode: ee85c...b24
  17. Anonym bruker

Er ikke dette en bruker som er utestengt xx antall ganger tidligere? Anonymkode: 93f03...94e
  18. Anonym bruker

IS-barna

Jeg klarer ikke helt å se sammenhengen mellom is-koner og tysker-flørter. Det blir litt som å kalle alle muslimer terrorister. Veldig mange av de tyske soldatene var i krigen mot sin vilje. Tyske, unge gutter som kom til norge, og unge jenter som ble bergtatt. Selvsagt var mange tyskere også på Hitler sin side, men desverre var mange av de ufrivillig plassert i fronten. Det finnes vel ikke så mange ufrivillige is-kjempere, og jenter/damer som oppsøker disse menneskene deler deres oppfatning av hvordan verden bør være. Og om man skal sammenligne da-tid og nå-tid, så tenker jeg at vi gjorde mye feil. Vi burde lære av våre feil. Vi burde hjulpet barna, ikke plassert de på barnehjem, kaldt de tyskerunger, isolert de, beskyttet våre barn fra å være nær de. De burde få like rettigheter om muligheter som de norske barna. Slik som "is-barna. De bør reddes vekk fra elendigheten de befinner seg i, få muligheten til å vokse opp i trygge omgivelser. Om man så må risikere at en mor mister omsorgen for sitt barn selv om hun ikke "var klar over hva is drev med" så er det for å redde barna. Anonymkode: 8ad86...3b9
  19. Anonym bruker

15000 kr på mnd å leve for, mye eller lite?

Ikkje meg du spør, men eg handlar 1-2 gongar i veka og kjøper det som er på tilbod, sjekkar alltids billig disken, der er ofte gode varer på 40% avslag. Passar på å alltid ha hermetiske hakka tomatar bønner, kikerter ol, så kan du spe på kjøtteigen til tacoen, pølse gryter ol. Lagar saus til pasta, pizza sjølv. Kjøper ikkje fancy grønnsaker og frukt, men held meg til rotgrønsaker, blomkål, kål ol. Epler og banan. Bakar brød sjølv. Har alltid egg, havregryn og surmjølk. Då har du alltid mat. Sjekkar alltid kilopris og samanliknar, brukar coop, der har ved ei ofte kupongar i appen, og medlemstilbod. Anonymkode: 8e6ee...de7
  20. Anonym bruker

Noen som har peiling på urinstix barn?

Tisset først litt, men ville ikke mer fordi det var vondt. Så plutselig kom alt sammen. Fikk d i en annen bolle 😅 Anonymkode: 79657...a53
  21. Anonym bruker

Jeg er 43, har nesten ikke rynker og har aldri tatt botox.

Du får begynne du da vet du Anonymkode: cfaf0...05f
  22. Anonym bruker

Bleieslutt

Jeg har fire barn, og de har vært fra 2 til 4 år når de sluttet. Jeg personlig gidder ikke "gjete" ungene hele tiden, ha tiss i sofaen, i bilen, på butikken osv, da mener jeg de ikke er klare. Men det er noen som er flinke til å gå på do ganske tidlig, og da skal de selvfølgelig slippe bleien. Mine har sluttet om sommeren, i vinterferien og i påskeferien, det må ikke være sommerferie altså. Start med en gang, kjøp et sete til doen så hullet blir litt mindre og en krakk til å sette foran doen. Jenta kan helt fint sitte litt på do morgen og kveld nå til å begynne med, også utvider dere om hun vil. Nabojenta her sluttet i fjor sommer, og hun ble 3 år i februar, så hun var vel nesten 2,5 år da hun sluttet. Der har det gått veldig fint. Anonymkode: 1342c...06b
  23. Hvis det er et problem at han ikke gjør noe noen gang, så skjønner jeg at det er vanskelig. Men hvis du mener han skal gjøre større prosjekter som ikke er en del av vanlig, daglig husholdningsdrift, så synes jeg du er litt urimelig. Uansett så kan det være en løsning at dere blir enige om fordeling av oppgaver, også får det være opp til hver enkelt av dere når dere velger å utføre de oppgavene.
  24. Anonym bruker

Eh, ja. Han vil det. Og så vil han at du skal si at buksa er stygg og at tissen er liten. Av en eller annen grunn har HI glede av å legge ut dette bildet og late som om han/hun seriøst lurer på om det er fint. HI vet selvsagt at det er dritstygt, og koser seg med de spydige kommentarene. Klassisk trolling. Anonymkode: ec84a...ddb
  25. Anonym bruker

IS-barna

Jeg er på en måte enig med deg, men da er vi tilbake til tyskertøsene og silkert mange andre. Det er nok mange av oss som har noe på samvittigheten hvis vi skal dømme på den måten. Anonymkode: fcffc...ede
  26. Underskriftskampanjer? Levere de til ordfører? Vegvesenet? Trygg Trafikk? Anonymkode: c81c7...3ce
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden