Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. MissSaigon

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Feil. Normale foreldre kjenner barna sine best. At ikke alle foreldre evner å gi adekvat omsorg er en annen ting.
  3. MissSaigon

    8-åringen min vil ikke sove i egen seng

    La henne legge seg i deres seng i utgangspunktet, så får dere sove godt alle. De er bare små en kort periode i livet, gi henne den tryggheten hun trenger. Ingen har noen gang angret på at de var trygge omsorgspersoner for barna sine.
  4. Anonym bruker

    8-åringen min vil ikke sove i egen seng

    Barnet mitt på 8 år kan gjerne legge seg i sin seng, men kommer hver natt inn i vår seng og det ender med at enten jeg eller mannen min må bytte seng med henne. Dette har pågått i lang tid, og hun vil ikke gi seg. Det blir tårer og utbrudd hver natt hvis vi prøver å få henne til å sove i egen seng. Hvilke tips kan man bruke for å få slutt på det? Vi får så urolig søvn av dette. Anonymkode: 94e33...0ef
  5. Anonym bruker

    Andre med barn med store utfordringer? Er så sliten for tiden

    Kutt ut med å sparke folk som ligger nede! For et bedritent menneske du fremstår som! Anonymkode: a3a5c...8da
  6. Anonym bruker

    Andre med barn med store utfordringer? Er så sliten for tiden

    Så du er ikke her noe særlig i det hele tatt? 😄 Snakk om å kaste stein i glasshus! Anonymkode: 262dd...48d
  7. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Dette er ikke en rolig dag for noen, så ja du er på bærtur. Sier ikke at mannen din ikke skal bidra, men stakkars mann. Anonymkode: feec9...95b
  8. Anonym bruker

    Samboer mener at man kun skal vaske

    Hvis vi skal ha sex på kvelden etter en lang dag, går vi på badet etter tur og pusset tenner og vasker oss nedentil kjapt før seansen . Har aldri snakket om det, men gjør det. Anonymkode: 2c430...83d
  9. Anonym bruker

    Samboer mener at man kun skal vaske

    Nei Gud, du må faktisk ingenting her i verden. Her suges KUN når han er nydusjet. Du får sette ned foten altså! Anonymkode: 4269a...086
  10. Anonym bruker

    Samboer mener at man kun skal vaske

    Hvis du ikke liker det så lar du være. Han kan vaske seg så sjelden han vil, men å ydmyke deg på den måten at han ikke tar hensyn er en side ved ham jeg ville tatt mer alvorlig. Anonymkode: d17a9...38c
  11. Anonym bruker

    Samboer mener at man kun skal vaske

    seg i underlivet en gang per døgn for det er ikke anbefalt å vaske mer. Han pleier å dusje i 06 tida om morgenen før jobb. Jeg er ikke overrenslig og hysterisk, men jeg synes da ikke det er noe fristende eller deilig å suge han på kvelden for det lukter og smaker svette og urin etter 15-20 timer nedi buksa og dagens toalettbesøk. .. Anonymkode: e0950...6ba
  12. Anonym bruker

    Dere som har/har hatt anoreksi

    Jeg har det ikke, men har et problematisk forhold til mat. Jeg har gått ned en del i vekt i det siste, og var slank fra før. Nå er jeg på BMI 18,4, som vil si akkurat innenfor "undervekt". Men jeg føler meg ikke tynn. For noen uker siden, da jeg veide 1-2 kg mer enn nå, følte jeg meg tynn. Men tynnhetsfølelsen har gått over, og nå har jeg lyst til å gå mer ned i vekt for å få den tilbake. Er det noen som kjenner seg igjen i disse tankene? Hvorfor er det sånn? Anonymkode: f6417...009
  13. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Jeg ville tatt taxi. Oslo Taxi er bra. 02323. Anonymkode: 9976f...a95
  14. the amazing spidermamma

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Det er langt å gå fra Skøyen til National. Tog til Oslo S er lettest for å komme seg videre.
  15. I dag
  16. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    På hvilken måte lemper jeg voksne valg over på barna mine? Anonymkode: f7066...daf
  17. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Var ikke det denne tråden handler om Anonymkode: f7066...daf
  18. Anonym bruker

    ADHD som voksen

    De som faktisk velger å bruke 20-30 000 kr på privat utredning er for det første ofte de som har fått avslag fra DPS fordi de ikke er nok funksjonsnedsatt til at det er veldig alvorlig, for gammel el., og som likevel er så sikker at de faktisk bruker så mye penger. De aller fleste seriøse private er tydelig på at de stopper utredningen etter 2-3 timer hvis de mener at det ikke foreligger nok grunnlag til at de mener det vil føre til en diagnose, nettopp fordi de ikke vil belaste pasienten mer økonomisk enn de må. Man kan absolutt ikke kjøpe seg en diagnose, men de færreste uten svært god grunn til mistanke vil jo kaste bort penger på et forsøk og derfor er de fleste som blir utredet også folk som gjerne har adhd. Anonymkode: d063b...ac6
  19. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Jeg jobber på Skøyen, så må jobbe før jeg drar videre i kveld Anonymkode: f9d81...ac0
  20. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Slik er det når det ikke finnes penger til psykisk helsevern. Hadde de brukt pengene de bruker på gratis barnehage og sfo, heller på psykisk helse, hadde det blitt mer å rutte med! Men her i landet , vil folk heller ha gratis barnehage og sfo… Anonymkode: b3d4a...3b5
  21. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Nå skriver du ganske ettertrykkelig hva som kan skje om mor sendes hjem, så selvsagt må barnet beskyttes her, og ingen barn skal leve med slike trusler hengende over hodet. Her kan heller ikke faren beskytte barnet hvis det du skriver stemmer. Noen med visse diagnoser skal helst ikke innlegges i det hele tatt da det ikke gjør dem godt på noen måte. Psykiatrisk hjelp skal gis mest mulig poliklinisk, og psykiatrisk avdeling er mer enn et oppholdssted. Her har venninnen din blitt nektet innleggelse der av en god grunn. Anonymkode: b64a0...504
  22. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Ja. Og unødvendig. Og er det en grunn til at du ikke bare blir på toget helt til sentrum? Eller går tilbake på toget på Skøyen og blir med til Nat.th? O Bytt fra tog til bane på Nat.th, der er det kortere å gå mellom tog og bane enn på Oslo S. Anonymkode: 98593...3af
  23. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Det er mer. Angst, panikkangst, depresjon + en diagnose til. Grusomt. Velfungerende kvinne i 100% jobb inntil det aktuelle. hi Anonymkode: 10441...26b
  24. Man mener nok at det er for få retter. Noen glemmer nok at det finnes folk som kun leser alt helt bokstavlig. Jeg er enig med at det hi nevner høres godt ut, men hadde også satset på et noe bredere utvalg. Når det gjelder pynt kan du ta det så enkelt eller avansert du vil. Mange lar konfirmanten velge fargetemperatur, og kjøper servietter og blomster som passer til det. Anonymkode: eaf4b...6eb
  25. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Du kan jo Google det? Ja, det er langt å gå. Anonymkode: 29f6c...03b
  26. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Ja, så det går faktisk an. At de kan sende hjem en så syk person. Far er fantastisk han, så han sier at han flytter ut med barnet om det er tilfelle. Jeg er helt trygg på at han beskytter barnet. Poenget er om det virkelig går an at psyk tenker at de skal passe på henne. For ved å flytte henne hjem er jo realiteten at barnet kunne ha funnet mor død. Hva faen tenker de på da? At far aldri vil tillate at mor kommer hjem til dem vet jo ikke de. Men at de tenker det er det beste det sjokkerer meg. Hvor er barnets beste oppi det? Skal ikke helsevesenet beskytte barnet også, det gjør de hvertfall ikke om de tenker slik. Blir sjokkert! Å til deg som tenker barnevern. Nei, så lenge far er oppegående å beskytter barnet blir ikke barnevernet kontaktet. hi Anonymkode: 10441...26b
  27. Jeg har ikke arrestert noen som helst. Jeg har spurt hvordan noen kan mene at det blir for lite mat når hi ikke har oppgitt mengden mat hun skal servere. Men det ble kanskje for brutalt for din sarte sjel? Anonymkode: fcddf...fa8
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...