Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Ga bort brukt truse til en tinder-date...

Ok da😂 Det er det dere gjør altså🙈 Hi Anonymkode: 97eee...b81
  3. Elizabeth89

Hva kaller man det når huden blir sånn av sminke?

Katy Perry er også en flott dame, men hun bruker også for mye sminke syntes jeg. Holder ofte med litt mascara, men det er meg da🙂
  4. Anonym bruker

Neste gang: husk betaling. Anonymkode: a0899...8da
  5. Bøker og spill for det meste. Hun er en lesehest og liker ikke å leke. Anonymkode: da000...54e
  6. Anonym bruker

Hvorfor er noen misunnelige på de som er uføretrygdet?

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1303559-firebarnsmor-–-vi-lever-på-4000-kroner-i-måneden/page/9/#comments Anonymkode: bcedf...df7
  7. Anonym bruker

Er en del i kommunen jeg bor i, men de jeg kjenner til har flyttet hit etter de ble uføre pga økonomi. De som er født i Oslo har ikke råd til å bo der fordi prisene er for høye både på leie og eie. Anonymkode: db3c3...f07
  8. Kommer an på hva du mener med spennende. Kan jo prøve å bytte sausen med sennep, rømme med melk, ost med kavring. Anonymkode: 11f72...ed7
  9. Datteren vår fikk sovepose og fløytestativ til jul. Til bursdagen nå snart blir det ny sykkel soden den gamle er alt for liten og de endelig får sykle til skolen. Anonymkode: 276b7...730
  10. Vi liker crunchy chicken som variasjon. Den må jeg ha Sweet chilisaus på i tillegg til rømme. Pleier å dele avokadoen i småbiter å ha på, vi er ikke så glad i guacemole. Anonymkode: 864dd...415
  11. Anonym bruker

Hva kaller man det når huden blir sånn av sminke?

Jeg skjønner spørsmålet, for jeg har lurt på det samme. Men ser at de fleste her tar det som en fornærmelse. Anonymkode: 67404...19b
  12. Anonym bruker

Du får omtrent samme resultat hvis du tar utgangspunkt i hvilken kommune du er født i. Mange kommuner med lite jobber har ekstremt mange uføretrygdede. Anonymkode: 34024...2d0
  13. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Men det er det ikke. Jeg var en de som skrev at jeg unngår badeland for er uaktuelt å bade naken. Er heller ikke komfortabel med å gå med en liten bikini så går alltid med minst shorts og t skjorte uansett hvor vamt det er. Anonymkode: 17bf0...d3c
  14. Anonym bruker

Han likte duften min, så ville gi den til han, men tviler på at jeg hadde gjort det om jeg visste at jeg ikke skulle se han igjen... Hi Anonymkode: 97eee...b81
  15. Anonym bruker

Jeg ønsker å bli dagmamma: Hva gjør jeg?

Med lik pris så velger da mange heller barnehage siden det er regler for driften, utdannelse og innhold. Men legg ut annonse, så ser du fort om det er interesse for det. Anonymkode: 9e26e...814
  16. inimini

Navn 2019

Jakob😊
  17. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Ja, det er det veldig ofte. Anonymkode: 87084...260
  18. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Du tror det er de samme som ligger på stranda med minimale bikiner som har problemer med å dusje sammen med andre..? Anonymkode: a3ec6...826
  19. Anonym bruker

Amazonas. HVorfor gjør ingen noe? Vi dør nå!

De aller fleste land er opptatt av kli.sproblemene, men akkurat som vi har oljen er det veldig mange andre land som har noe som er så "spessielt" at det ikke telles med. Ingen land vil ta byrden alene. Ingen vil gjøre noen stor innsats uten at de er sikre på at andre gjør det samme. Anonymkode: d9c5d...737
  20. Anonym bruker

Fortell om din mest irriterende....

Kollega: ingen tror jeg. Mulig han som hele tiden argumenterer med å si «men du skjønner ikke hva jeg mener......» til alle som er uenige eller skeptiske til forslagene hans. Men det er mest morsomt da. venn/venninne: kvitter meg med eller tar pause fra venner som blir irriterende før det blir for ille. nabo: jeg eier 2/6 av en fellestiltak for naboene her. De andre eier 1/6. Likevel er det en nabo som bruker den til parkering og om jeg har besøk som parkerer der, så ringer de på og ber de flytte bilene fordi det jo er de som pleier å parkere der. Vi sier nei hver gang, de spør hver gang. Anonymkode: 92a67...02e
  21. Anonym bruker

Vet ikke helt hvordan jeg sjekker om det er marked for det :/ Men man betaler jo ikke mer for dagmamma enn bhg da. Går de i bhg, får man ikke kontantstøtte.. Bruker man dagmamma, koster det kontantstøtte + bhgpris. Pluss at barnet (i de fleste tilfeller) får mer "voksenkontakt"/oppmerksomhet som dagmamma, enn i bhg Anonymkode: bcacd...26b
  22. Anonym bruker

Amazonas. HVorfor gjør ingen noe? Vi dør nå!

Det blir gjort mye med overbefolkningen, men det tar lang tid å snu. I de aller fleste land i dag føder hver kvinne under 2 barn. Problemet er at vi har noen veldig store barnekull som nå er ca 20-40 år gamle, men kullene med 50-90 åringene er mindre. Samidig lever folk lengre. Dermed er det færre som dør enn som blir født. Om 20 år vil vi ha en situasjon med veldig mange gamle mennesker og relativt få unge. En rask reduksjon i befolkningen får vi bare om vi godtar å ta livet av store grupper. Da trenger vi enten enorme krigshandlinger, voldsomme pandemier eller et ekstremt kynisk system for utvelelse av dem som skal dø. Om vi satte malsimsl levealder til for eksempel 50 år ville det hjelpe mye, men det er, heldig vis for meg som er 53, helt urealistisk å få innført. Anonymkode: d9c5d...737
  23. Superdolly

Jeg tror det er egne regler for dagmamma, for at det skal være så enkelt som mulig å gjøre det hvitt. Ring skatteetaten og spør, da får du kvalifiserte svar. Eller kanskje du finner noe her: https://www.skatteetaten.no/person/skatt/hjelp-til-riktig-skatt/familie-og-helse/barn/betalt-barnepass/informasjon-for-dagmammaer-som-passer-barn-hjemme-hos-seg-selv/
  24. Bergen_by

Kona hans fant ut om meg....

Ja det tror jeg også! Stakkar kone og unger.
  25. Anonym bruker

Reglene rundt det har jeg desverre ikke noe peiling på. Men har du sjekket om det er marked for dagmamma der du bor? Mange foretrekker barnehage/familiebarnehage når de alikevel må betale ganske mye for det. Anonymkode: 9e26e...814
  26. Anonym bruker

Eneste du trenger å gjøre er å legge ut annonse på en barnevaktside å vente på svar,mer er det ikke å gjøre. Anonymkode: dfc15...697
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...