kamilla``tulla mi Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er ikke dette fryktelig vondt?? Er så redd jeg må gjøre det
lillegull:) Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 huff.. jeg også.. håper jeg slipper.. har flere bekjente som måtte klippe og de sier at men ikke kjenner det så godt for de gjør det under en rie, men høres ikke godt ut spør du meg.. sorry at jeg ikke hadde bedre svar:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Man merker det nesten ikke.. hadde det ikke vært for att de sa att de skulle klippe så hadde ikke jeg visst det;) er så mange andre følelser og smerter i gang som overdøver det tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 jeg ble klippet litt. Kjente ingenting:-)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Jeg ble klippet og jm gjorde det under en rie så merket bare det sved litt mellom pausene. Midt smerteland og såpass sliten på slutten at det tenkte hvertfall ikke jeg noe særlig over.....Ble sydd etterpå og ikke hatt noe komplikasjoner senere, ikke farlig å bli klipt i det hele tatt.
diabetikermor Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Hei, jeg har blitt klipt ved begge mine to tidligere fødsler, og merket ikke mye av det, siden det gjøres under en sterk rie. Jeg har hørt at det er mye bedre å bli klipt enn å revne av seg selv, for det er mer konrollert. Det er jo selvsagt mange som har nok plass fra før, også, og som dermed ikke blir klipt. Kanskje du er blant dem
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 jm sa til oss på svangerskapskurs at det er bedre å revne litt enn å bli klippet, men det er bedre å bli klippet enn å revne mye! Jeg har hatt to venninner med totalruptur, så jeg skrev i mitt ønskebrev at jeg var redd for å revne ned mot endetarmen. Når de klipper legger de ofte inn et skrått snitt, så da er det ingen fare for endetarmen:-) Tror også det blir mer kontrollert når de klipper, så hadde ikke vært så redd for det. Men skjønner at du er det;-) var også det når jeg hørte om klipping før.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 HI Jeg har gjort det. Kjente ingenting fordi jeg fikk bedøvelse. Det var det mest smertefrie ved hele fødselen
jentegutt&gutt Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 ble klipt med nr 1, revna litt med nr 2. Merka ingenting av noen av delene... har nok smerter akkurat i den tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå