Gå til innhold

Fornøyelses parker ....hvor er den beste ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva mener du er den beste du har vært i ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyreparken for yngre barn .

liseberg for større barn og voksne :)

Skrevet

Bø i Telemark, ypperlig både for 7-åringen og 1-åringen!

Skrevet

Hunderfossen - For rolig og avslappende ferie for hele familien

Tusenfryd - Action og fart for de med litt større barn

Skrevet

for store og voksne alle disneys 4 parker i orlando og universal studios.

helt magisk vi reiser ditt i februar igjen. turen er rimligere enn syden tur

Skrevet

Min favoritt av parker, er dyreparker. Både utenlands og innenlands. Elsker dyreparker selv. Men det er jo ikke akkurat fornøyelsespark.. Det er vel mer ala Tusenfryd. Tivoli i København er veldig bra! Har ikke vært på Tusenfryd på flere år nå.

Skrevet

signerer denne jeg. Disneyland i Florida er magisk! Jeg var der når jeg gikk i 1.klasse selv og husker ennå følelsen av at "øynene skulle dette ut" av alt jeg så.

Var der med unger på nesten 2 og 4 i fjor og de storkoste seg!!!!!!!!

Hvordan bestiller du dersom du får det til å bli rimeligere enn sydentur? (vi vil nemlig tilbake....)

Skrevet

for mine barn er kongeparken og dyreparken kjempeflotte. Dyreparken er jo i en klasse for seg selv. I kongeparken kan de (3 og 5 år) være med på omtrent alle aktivitetene!!!! Oversiktlig og ikke for stor park!

Skrevet

Har vært i disneys parker i Florida og Paris. Likte Paris best og har vært der 6 eller 7 ganger.

Skrevet

Jeg synes fårup sommerland i danmark var veldig fin jeg. Masse som små kan finne på der. Stooore lekeplasser der å med digre snadkasser med bøtter og spader :) og endel karuseller som de små kan ta :) og endel karuseller for oss voksne ogspå som var artige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...